قفل دیجیتال اکسس کنترل

امروزه جهت بازکردن انواع درب‌ها، از قفل دیجیتال اکسس کنترل استفاده می‌شود. در واقع قفل‌های مکانیکی جای خود را به قفل‌هایی با ظاهر متفاوت و مکانیزم الکترونیکی داده‌اند. این نوع قفل دیجیتال درب که با نام قفل دیجیتال اکسس کنترل و … نیز در بازار شناخته می‌شوند، نسل نوینی از تجهیزات الکترونیکی و امنیتی می‌باشد. این تجهیزات الکترونیکی در ارتباط با خدمات هوشمند‌سازی ساختمان و همچنین دکوراسیون آن نیز می‌باشد.

دیگر استفاده از قفل‌های قدیمی و مکانیکی را فراموش کنید. با نصب این قفل‌های دیجیتالی روی درب منزل و یا محل کار خود تفاوت در امنیت و زیبایی را احساس می‌کنید. با استفاده از این قفل دیجیتال هم‌زمان می‌توانید دکوراسیون محل کار و یا زندگی خود را مدرن کنید و از امنیت و آسایش خود نیز لذت ببرید. این قفل جایگزین بسیار مناسبی برای قفل‌های معمولی و دستگیره‌های سنتی هستند.

قفل دیجیتال اکسس کنترل

اکسس کنترل به چه معناست؟

اکسس کنترل به معنی کنترل دسترسی قفل دیجیتال می‌باشد. به این صورت که تعدادی قفل روی درب‌ها نصب شده و همه‌ی آن‌ها توسط قفل دیجیتال اصلی قابل کنترل هستند. بیشترین استفاده از قفل اکسس کنترل در ساختمان‌های اداری، مدارس، کتابخانه، بیمارستان و … می‌باشد.
به بیان دیگر می‌توان قفل دیجیتال اکسس کنترل را سیستمی دانست که بر پایه یکی از مکانیزم‌های شناسایی رمزی، کارت‌های مغناطیسی RFID/ Key Tag/Smart card، اثر انگشت و یا مگنت، درب منازل را باز و بسته می‌نماید.
امروزه قفل دیجیتال اکسس کنترل در انواع مختلف و با ظاهری مدرن برای سلیقه‌های مختلف در بازار موجود است. از آن‌جا که این قفل‌ها در زمینه هوشمند‌سازی ساختمان بسیار کاربردی می‌باشند، اکثر شرکت‌های فعال در این زمینه محصولاتی را با نام خودشان راهی بازار نموده‌اند.

در صورتی که به دنبال قفل هوشمند سامسونگ به صورت اورجینال هستید، با شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

انواع قفل دیجیتال اکسس کنترل:

بر اساس مکان استفاده این قفل‌ها به 2 دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

1-قفل دیجیتال اکسس کنترل هتلی:

قفل دیجیتال هتلی متناسب با نیازهای هتل‌داری ساخته شده‌اند. نحوه کارکرد این محصولات به گونه‌ای است که این قفل‌ها به صورت اتصال به یک دستگاه کارت‌خوان در لابی هتل کار گذاشته می‌شوند. تمام کارهای قفل از طریق این دستگاه کارت‌خوان در لابی هتل انجام می‌شود.

2-قفل دیجیتال مخصوص خانه و محل کار:

این نوع قفل‌ها نیز در دو گروه مدرن و سنتی به بازار عرضه شده‌اند. منبع تغذیه این قفل‌های دیجیتال باتری‌های قلمی است. برای شناسایی و تعویض رمز و اثر انگشت نیازی به هیچ دستگاه جانبی ندارد. فقط صاحب قفل می‌تواند رمز و اثر انگشت قفل را تعویض کند.
قفل‌های هوشمند در انواع مختلفی برای کارایی و سلیقه و بودجه‌های مختلف در بازار موجوداند.

قفل دیجیتال اکسس کنترل

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با قفل‌های هوشمند شرکت دژین لاک (قفل دیجیتال رمزی، کارتی و اثر انگشتی) با ما تماس بگیرید.
کارشناسان مجرب ما با تجربیات ارزشمند خود آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشند.

شما می‌توانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام دژین لاک از اخبار روز دنیای قفل دیجیتال با‌خبر شوید.

پیشنهادی: قفل دیجیتال چینی بخریم یا نخریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.