امنیت درب ضد سرقت براساس متریال

چهارچوب‌های درب ضد سرقت به صورتی طراحی شده‌اند که امنیت بالایی را رقم می‌زنند. به طور کلی چارچوب‌های فولادی به کار برده شده در این درب‌ها بسیار با ارزش هستند و این موضوع امنیت درب ضد سرقت را بیشتر می‌کند. این چهارچوب‌ها مثل یک بدنه عمل می‌کنند و ساختاری حرفه‌ای دارند.

امنیت درب ضد سرقت چقدر است؟

ورق‌های فولادی به کار برده شده در درب‌های ضد سرقت یکی از مهم‌ترین مواردی هستند که سبب افزایش امنیت درب‌ها خواهند شد. مثلاً از دو سمت یک درب ضد سرقت از ورق‌های فولادی استفاده شده است. این ورقه‌ها سبب افزایش ایمنی درب‌ها می‌شوند و مقاومت آن‌ها را در برابر ضربات نیز بیشتر خواهند کرد. به این ترتیب این درب‌ها کمتر توسط سارقان دچار مشکل می‌شوند.

ضخامت ورقه‌های به کار برده شده در این درب‌ها بسیار مهم است و هرچه ضخیم‌تر باشند یعنی درب از کیفیت بهتری برخوردار است. ما سعی کرده‌ایم امنیت درب ضد سرقت را در بیشترین حد در نظر بگیریم به این ترتیب شرایطی فراهم شده است تا بتوانید این مدل از درب‌ها را باکیفیت بالایی خریداری کنید.

در درب‌های ضد سرقت چینی معمولاً از ورق‌های فولاد نازک به همراه آلیاژهای ضعیف استفاده می‌شود و در نهایت قیمت آن ارزان‌تر است اما هرگز امنیت درب ضد سرقت را نخواهد داشت و ورق‌های فولادی با ضربه آسیب می‌بینند و دچار مشکل می‌شوند.

دقت کنید که هرچه وزن یک درب بیشتر باشد به معنی کیفیت بالاتر آن است و به طور کلی بر روی قیمت تأثیر می‌گذارد.

امنیت درب ضد سرقت براساس متریال

قفل و یراق آلات درب ضد سرقت

قفلی که برای درب‌های ضد سرقت استفاده می‌شود باید کیفیت خوبی داشته باشد. یکی از موضوعات مهم برای قفل این است که دارای بخش‌های چند زبانه باش به طوری که تعداد زبانه‌ها سبب امنیت بیشتر شوند. البته که قفل‌ها متفاوت هستند و کیفیت هر قفل به نسبت قفل دیگر فرق می‌کند. از یاد نبرید که امنیت واحدهای مسکونی معمولاً به‌واسطه نوع قفل مشخص می‌شوند. یک نکته مهم دیگر که باید بدانید این است که معمولاً نوع یراق آلات به کار برده در امنیت درب ضد سرقت اهمیت زیادی دارند. اگر یراق آلات ساختار متفاوتی داشته باشند اما با درب سازگار نباشند نمی‌توان گفت که گزینه خوبی هستند. برای امنیت یک واحد مسکونی بهتر است که درب ضد سرقت و همین‌طور قفل‌ها یکپارچه باشند تا سارق نتواند از پس آن بر آید. این‌طور که ارزیابی‌ها نشان می‌دهد به طور کلی امنیت درب ضد سرقت به‌واسطه سبک و مدل بندی که دارد ارزیابی می‌شود.

ساختار کلی که برای درب‌های ضد سرقت در نظر گرفته می‌شود شامل بدنه، لولا، قفل هوشمند با کیفیت و همین‌طور دستگیره‌های مختلف است. البته که جنس و ساختار مختلف آن‌ها با هم فرق می‌کند. بدنه در این درب‌ها به صورت لایه لایه ساخته می‌شود و این موضوع سبب می‌شود تا استحکام بیشتری داشته باشد. امنیت درب ضد سرقت به‌واسطه همین لایه‌ها انجام می‌شود.

دقت کنید که به طور کلی لایه‌های داخلی ترکیبی از چوب و پشم سنگ نسوز و پلی اورتان هستند و همین‌طور به‌واسطه شیشه یا آلومینیوم بهبود می‌یابند. از سوی دیگر در این درب‌ها نوعی عایق هوا و صدا نیز استفاده می‌شود. لولای به کار برده شده در درب ضد سرقت به طور کلی در بخش داخل بدنه اجرا شده است و به هیچ عنوان قابل رؤیت نیست.

یعنی دزد نمی‌توان لولا را در آورد و وارد منزل شود. این موضوع به طور کلی اثربخشی خاص خود را دارد. دقت کنید که چشمی و زنجیر در این درب‌ها حالت اختیاری داشته و طبق سلیقه مشتری انتخاب می‌شود و داخل آن قرار می‌گیرد.

استفاده از پشم سنگ نسوز سبب می‌شود تا این درب‌ها از نظر عایق بودن در برابر خطرات آتش سوزی بسیار عالی عمل نمایند.

قفل دیجیتال سامسونگ

امنیت درب ضد سرقت بر اساس جنس بدنه

درب‌های ضد سرقت مدل بندی‌های مختلفی دارد. برخی از آن‌ها دارای چهارچوب چوبی هستند. به طور کلی لایه به کار به برده شده در این درب‌ها از جنس چوب است. گاه نیز از جنس کامپوزیت برای آن‌ها استفاده می‌شود. جنس‌های ام دی اف و یا پی وی سی روکش‌های مناسبی هستند که برای این سبک از درب‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مورد بعدی درب‌های آهنی هستند. این درب‌ها دارای روکشی از فولاد یا آهن پوشیده شده بوده و به طور کلی ساختار درونی آن‌ها از جنس چوب یا پلی اورتان است. دقت کنید که چوب به کار برده شده در این درب‌ها به صورتی است که ساختار حرفه‌ای داشته و گاه نیز برای اسکلت از استیل ضد زنگ استفاده می‌شود. یک لایه استیل ضد زنگ به همراه شیشه‌های دو جداره سبب می‌شود تا امنیت درب ضد سرقت بیشتر شود.

از سوی دیگر این درب‌ها ساختاری آلومینیومی نیز دارند که بخش داخلی آن‌ها به صورت پشم سنگ نسوز طراحی شده است اما روکش آن‌ها آلومینیومی بوده و وزن سبک‌تری به نسبت فولاد خواهند داشت.

درب‌های ضد سرقت کامپوزیت با روکش‌های آلومینیومی طراحی شده‌اند اما بخش داخلی این درب‌ها از جنس شیشه یا پلاستیک بسیار قوی هستند. بنابراین امنیت درب ضد سرقت فولادی به نسبت مدل‌های چوبی بیشتر است. درب‌های آهنی وزن بیشتری دارند اما مدل‌های استیل ضد زنگ هستند. درب‌های آلومینیومی از نظر کیفیت شرایط خوبی ایفا می‌کنند. دقت کنید که این درب‌ها از نظر سبک ساختار بی‌نظیر بوده و شرایطی فراهم می‌سازند تا بتوانید امنیت منزل خود را به خوبی اجرا نمایید.

قفل سامسونگ ضد سرقت

امنیت درب ضد سرقت به نسبت مدل‌های قدیمی

قطعاً میزان امنیت درب ضد سرقت به نسبت مدل‌های قدیمی بیشتر است این موضوع سبب می‌شود تا شما با خیال راحت منزل را ترک کنید. پیشنهاد ما این است که هم درب خوبی خریداری کنید و هم سعی کنید قفل به کار برده شده در آن را به شکل کاملاً ایده آل در نظر بگیرید. یک ایده بسیار مهم که باید دقت نمایید این است که چنین درب‌هایی از نظر ساختار بهترین شرایط را دارند و این موضوع سبب می‌شود تا افراد بتوانند در خرید خود رضایت کامل داشته باشند. اگر قصد مشاوره دارید و سؤالاتی ذهن شما را درگیر کرده است می‌توانید با تیم کارشناس ما ارتباط بگیرید و سؤالات خود را بپرسید به این ترتیب شرایط کار به بهترین نحو صورت می‌گیرد. در خرید خود مدلهای مختلفی را مدنظر قرار دهید. برخی از مدلها به چندین رنگ عرضه میشوند.

سوالات متداول درباره امنیت درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت، دری است که به دلیل ساختارش نسبت به درهای معمولی در برابر فشارهای خارجی مقاوم تر و در نتیجه امن تر است.

بهترین قفل ضد سرقت درب چوبی چه قفلی است ؟

قفل های مونوبلاک و مولتی پوینت از جمله امن ترین قفل ها هستند که بیش از یک زبانه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.