انواع قفل سامسونگ درب

سامسونگ محصولات زیادی را در زمینه های مختلف تولید می کند و همانطور که می دانید اکثر این محصولات توسط سازندگان سامسونگ ساخته شده و توسط سامسونگ به بازار عرضه می شوند. این محصول ابتدا توسط EZON در کره جنوبی ساخته شد و پس از مدتی قفل دیجیتال سامسونگ به شرکت های دیگر از جمله H-Gang در کره جنوبی و سایر شرکت های خارج از کره جنوبی منتقل شد. استفاده از قفل های دیجیتالی در کره جنوبی بسیار رایج است و مارک معروف جهانی سامسونگ نیز سهم خوبی از بازار را به دست آورده است. جالب اینجاست که نام تجاری سامسونگ در کره جنوبی محبوبیت چندانی ندارد و کره ای ها از Gateman، زیر مجموعه ASSA ABLOY استفاده می کنند.

samsung-digital-door-lock

نوع دستگیره در قفل سامسونگ درب

یکی از ویژگی های جالب قفل های سامسونگ تنوع دستگره در مدل های مختلف این قفل است. به طور کلی نوع دستگیره قفل سامسونگ به سه دسته اهرمی، خلبانی (Pull و Push) و بدون دسته تقسیم می شود.

دستگیره سامسونگ اهرمی:

دستگیره های اهرمی قفل سامسونگ همان قفل های معمولی درب هستند که درب را با پیچاندن چهل و پنج درجه باز می کنند. قفل های اهرمی سامسونگ ظاهری سنتی با طراحی مدرن دارند. استفاده از دسته های اهرمی آسان است زیرا اکثر مردم نحوه استفاده از آنها را می دانند. با این حال ، به دلیل نوع عملکرد آن ها زودتر آسیب می بینند.

دستگیره پول و پوش سامسونگ:

قفل های فشاری و کششی سامسونگ نوع مدرن دستگیره های سامسونگ هستند که در قفل های مکانیکی قدیمی یافت نمی شوند. این نوع دستگیره ها فقط مخصوص قفل های دیجیتالی هستند. ظاهر بسیار مدرن و محکمی دارند. کار با آن ها لذت بخش و جالب است. این دستگیره ها مانند سکان هواپیما هستند و به همین دلیل به آنها قفل خلبانی نیز گفته می شود. قفل های خلبانی، بر خلاف دستگیره های قدیمی، با چرخاندن در را باز نمی کنند و برای باز شدن با این دسته باید آنها را به عقب بکشید یا به جلو فشار دهید. دستگیره های کششی و فشاری قفل های سامسونگ برای کسانی مناسب است که به دنبال مدرنیته و قفلی با استحکام بالا هستند. این نوع دستگیره ها به دلیل طراحی خاص به ندرت می شکند.

قفل سامسونگ

قفل سامسونگ بدون دستگیره:

قفل های دیجیتال می توانند بدون دسته باشند و نیازی به داشتن دسته ندارند. در این نوع قفل ها، وقتی رمز عبور یا اثر انگشت معتبری وارد می شود، قفل به طور خودکار باز می شود و با فشار می توانید وارد ساختمان شوید. قفل های بدون دستگیره سامسونگ مخصوص کسانی است که به دنبال طراحی مینیمالیستی هستند و هنوز دوست دارند از وسایلی استفاده کنند که تا حد امکان کوچک هستند.

روش های دسترسی قفل درب سامسونگ

قفل های سامسونگ بسته به مدل و حسگرهایی که دارند از انواع روش های احراز هویت و باز کردن قفل استفاده می کنند. باز کردن قفل با وارد کردن کد دیجیتال یا ترسیم الگو، باز کردن قفل با کارت، باز کردن قفل با تلفن، باز کردن قفل با اثر انگشت و باز کردن قفل با تشخیص چهره از جمله راه های باز کردن قفل سامسونگ است. همه مدل های قفل سامسونگ از همه این روش ها پشتیبانی نمی کنند و بسته به هزینه ای که برای قفل پرداخت می کنید، می توانید از روش های مختلف باز کردن قفل استفاده کنید. بنابراین باید بدانید برای باز کردن قفل چند سنسور نیاز دارید.

دسترسی رمز و کارت قفل سامسونگ:

باز کردن قفل دیجیتال سامسونگ با وارد کردن رمز و کارت در همه مدل های قفل سامسونگ موجود است، می توانید کدهای دیجیتالی را تا 15 رقم روی این قفل تنظیم کنید. اگر شخصی در کنار شما ایستاده است و نمی خواهید رمز عبور خود را وارد کنید، می توانید از رمز عبور خیالی این قفل ها استفاده کنید. در عملکرد رمز عبور خیالی، می توانید چند رقم دیگر را پس از وارد کردن رمز عبور اصلی وارد کنید. به این ترتیب، شخصی که در کنار شما ایستاده است نمی تواند رمز عبور اصلی را بفهمد. در قفل سامسونگ، می توان برای هر فرد یک رمز عبور جداگانه تنظیم کرد و حتی یک گذرواژه یکبار مصرف ایجاد کرد. این ویژگی برای ورود مهمانان به خانه بسیار مفید است و مهمان شما می تواند یک بار با رمز عبور یکبار مصرفذوارد خانه شما شود.

دسترسی اثر انگشتی قفل:

باز کردن قفل اثر انگشتی سامسونگ تنها در مدلهای خاصی از قفل های سامسونگ امکان پذیر است و قفل های دیجیتالی با سنسورهای اثر انگشت به طور کلی گران تر از مدل های دیگر هستند و همچنین از مدل های محبوب هستند. قفل دیجیتال با حسگر اثر انگشت بسیار سریع و آسان باز می شود و امنیت آن از وارد کردن رمز عبور بیشتر است. می توانید تا 100 اثر انگشت را روی قفل سامسونگ ثبت کنید.

تشخیص چهره قفل سامسونگ درب:

یکی از مدرن ترین روش های باز کردن قفل درب، باز کردن درب توسط قفل چهره دیجیتال سامسونگ است. در این مدل از قفل ها، سنسورهای تشخیص چهره سه بعدی وجود دارد که مانند آیفون ها از اشعه مادون قرمز برای تشخیص چهره استفاده می کنند و این قفل ها با نشان دادن عکس باز نمی شوند. دقت و قدرت تشخیص چهره در این نوع قفل های سامسونگ بسیار زیاد است و امکان تقلب وجود ندارد. برای باز کردن این نوع قفل سامسونگ حتی لازم نیست قفل را لمس کنید و هنگامی که در مقابل آن ایستاده اید درب برای شما باز می شود.

قفل سامسونگ درب آپارتمان

سوالات متداول درباره خرید انواع قفل سامسونگ درب

دستگیره سامسونگ اهرمی بهتر است یا مدل پول و پوش؟

دستگیره های پول و پوش سامسونگ به دلیل راحتی در استفاده از آن ها و همچنین امنیت بالاتری که دارند، مناسب تر هستند.

بهترین قفل سامسونگ درب کدام است؟

قفل سامسونگ shp-dp728 از پرفروش ترین و بهترین مدل های تولید شده توسط شرکت سامسونگ می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *