بهترین برند دستگیره هوشمند

همانطور که می دانید به دستگیره های هوشمند، قفل هوشمند هم گفته می شود. به دستگیره هوشمند می توان از طریق انواع روش های بدون کلید دسترسی داشت. دسترسی توسط اثر انگشت نیز امن ترین و آسان ترین راه برای دسترسی به این نوع قفل های هوشمند است. البته باید توجه داشت که برای انعطاف پذیری و امنیت بیشتر، ترجیح داده می شود از مدل هایی با چندین روش دسترسی استفاده کرد.

ابتدا قصد داریم شما را با مدل های دستگیره هوشمند آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

انواع دستگیره هوشمند درب

  1. دستگیره هوشمند اهرمی: این نوع قفل ها دارای دستگیره اهرمی می باشند که الهام گرفته از ظاهر قفل های معمولی درب هستند. این نوع دستگیره ها مانند سایر دستگیره های دربی که تا به امروز دیدید با کشیدن آن به سمت پایین، درب را برایتان باز می کند.
  2. دستگیره هوشمند پول و پوش: این نوع قفل های هوشمند نسبت به مدل قبلی جدیدتر هستند و همین طور راحتی و زیبایی بیشتری دارند. در این نوع دستگیره ها تنها در 1 مرحله به جای 3 مرحله می توانید در را باز کنید. اسم دیگر این دستگیره ، فشاری-کششی نیز می باشد. شما با هل دادن و کشیدن قفل می توانید در را باز و بسته نمایید.

در ادامه قصد داریم برندهای محبوب دستگیره هوشمند در سال 2021 را بهتون معرفی کنیم.

قفل هوشمند سامسونگ

همان طور که با برند سامسونگ آشنا هستید، می دانید یکی از بهترین برندها در حوزه تکنولوژی و فناوری سامسونگ می باشد. این شرکت تا به امروز نام خود را بین عموم مردم جا انداخته و مردمی شده است.

سامسونگ علاوه بر لوازم خانگی و موبایل، مدل های متنوعی از دستگیره هوشمند را هم تولید کرده است. در واقع میشه گفت در ایران اغلب مردم برای خرید دستگیره هوشمند به سراغ برند سامسونگ می روند.

پرفروش ترین مدل های دستگیره هوشمند اهرمی: shp-h30 , shs-6020

پرفروش ترین مدل های دستگیره پول و پوش سامسونگ: shp-p50 , shp-dp728 , shp-dp808 , shp-dr719

قفل سامسونگ

دستگیره هوشمند یال

قفل های هوشمند یال در کشور های اروپایی مثل سوئد و ایتالیا و همچنین کره جنوبی و چین تولید می شود. برند یال همچون سامسونگ دارای محبوبیت بسیار زیادی می باشد. در حال حاظر تنها قفلی که ضد آب می باشد و مناسب برای مناطق شرجی هست را شرکت یال تولید می کند که نام آن دستگیره هوشمند ydm3168 می باشد.

اکثر قفل های هوشمندی که شرکت یال تولید می کند دارای دستگیره اهرمی می باشند همچون ydm3168 , ydm3109 , ydm4109. تنها دستگیره هوشمند یال که پول و پوش می باشد vulcan-fr می باشد که به رنگ طلایی خیره کننده ای می باشد.

یکی از مدل های قفل هوشمند یال code handle است که برای استفاده روی درب اتاق و سرویس های بهداشتی بسیار مناسب و کارآمد می باشد.

قفل یال

قفل هوشمند گیت من

دستگیره های هوشمند برند گیت من در کشور کره جنوبی طرفداران بسیار زیادی دارد به طوری که حدودا هفتاد درصد مردم آن از قفل های هوشمند گیت من استفاده می کنند. این برند قفل های خود را به صورت دستگیره پول و پوش و بدون دستگیره تولید کرده است.

دستگیره هوشمند a330 و wb360 جزء مدل های پول و پوش این برند می باشد و مدل های a20 و wf20 بدون دستگیره هستند. در قفل های هوشمندی که دستگیره دار نیستند، لازم هست تا به صورت جداگانه برای درب خود دستگیره تهیه نمایید تا بتوانید درب را باز و بسته کنید.

قفل گیت من

دستگیره هوشمند روک

قفل های هوشمند برند روک دارای دو سری p و h می باشند. آن دسته از قفل هایی که سری p هستند، اکثرا مجهز به چشمی دیجیتال آنلاین می باشند و نوع دستگیره ی آن ها به صورت پول و پوش یا فشاری-کششی می باشد. در مقابل آن دسته از قفل های دیجیتالی که در سری h برند روک قرار دارند، مجهز به چشمی نمی باشند و دستگیره ی آن ها به شکل اهرمی می باشد.

تمام قفل های روک دارای روش های دسترسی رمزی، اثر انگشتی و کارتی هستند که از این جهت یک مزیت بسیار عالی در مقابل سایر برندها می باشد. چرا که اکثر برندها تمام روش های دسترسی را در اختیار کاربر قرار نداده اند و عموما دارای دو روش دسترسی می باشند.

پرفروش ترین مدل های دستگیره هوشمند روک عبارت اند از: p401 , p241 , p231 , p251

قفل هوشمند h100 از برند روک قفلی است که برای استفاده روی درب اتاق های منزل و شرکت و همین طور استفاده روی درب های سرویس بهداشتی کاربردی می باشد. مخصوصا برای استفاده روی درب سرویس های بهداشتی که مختص اساتید دانشگاه هست و نمی خواهند دانشجویان وارد آن شوند، می تواند مفید باشد.

برند روک قفلی جهت استفاده روی شیشه و مختص به فروشگاه ها و مغازه ها نیز تولید کرده است. قفل دیجیتال glass668 که برای درب های شیشه سکوریت ساخته شده است. دیگر نگران ورود سارقین به فروشگاه خود نباشد چرا که تنها راه نجات شما نصب قفل روک 668 می باشد. با وجود آلارم های امنیتی ضد سرقت، ضد هک، ضد ضربه هیچ کس نمی تواند وارد فروشگاه شما بشود.

چشمی دیجیتال

نتیجه گیری

همان طور که می دانید ما در کشوری زندگی می کنیم که در تحریم قرار داریم و واردات کالا با مشکل رو به رو است. به همین خاطر وارد کردن دستگیره هوشمند هم با توجه به قیمت دلار و هزینه گمرک و … علاوه بر این که کار سختی است، قیمت تمام شده ی بالایی هم در بر دارد.

به همین دلیل توصیه ما به شما هم میهنان عزیز این است که برندی را انتخاب نمایید که اگر روزی قطعات آن مشکل پیدا کرد بتوانید به صورت آنی آن را تعمیر و مجدد استفاده نمایید.

با توجه به مقرون به صرفه بودن برند روک و همین طور فول آپشن بودن آن ها، بهترین انتخاب برای شما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *