دستگیره امنیتی دیجیتال

نقش دستگیره امنیتی دیجیتال در داشتن زندگی امن‌تر چیست؟

به نظر شما تکنولوژی تا چه حد توانسته زندگی را راحت‌تر و امن‌تر کند. این سوالی است که تا به حال ذهن ما را درگیر کرده است اما با نگاهی به اطراف خود متوجه بسیاری از تغییراتی که باعث امنیت و تسهیل در روند زندگیتان شده است، می‌شوید. از جمله محصولاتی که به آرامش شما کمک می‌کند، دستگیره امنیتی دیجیتال است. معمولاً محصولاتی که تولید می‌شوند مطابق با نیاز بازار است. قطعاً این کالای هوشمند هم با امکاناتی که بتواند نیازهای حداکثری مخاطبان خود را تامین کند، تولید شده است. در این جا با ارائه اطلاعاتی از این امکانات و همچنین نمونه‌هایی از برندهای با کیفیت شما را راهنمایی می‌نماییم.

مزایا و امکانات دستگیره امنیتی دیجیتال

قفل کودک در دستگیره دیجیتال

تقریبا بیشتر خانواده‌ها در برهه‌ای از زندگی، تجربه داشتن کودک در خانواده را داشتند و می‌دانند که مراقبت از فرزند دلبندشان بسیار مهم است. روی دستگیره‌های هوشمند دکمه‌ای تحت عنوان قفل کودک (safe button) وجود دارد که وقتی داخل منزل مشغول انجام کارهایتان هستید، با فشردن این دکمه با خیال راحت به کارتان برسید چون کودک شما دیگر قادر به باز کردن در و رفتن بیرون از خانه نیست. برخی از خانواده‌ها از افراد سالمندی مراقبت می‌کنند که متاسفانه به دلیل مشکلاتی مثل آلزایمر و یا اختلال حواس دائم نگران آن‌ها هستند که مبادا بدون آگاهی از محیط پیرامون خود از خانه بیرون بروند. قفل کودک می‌تواند در این مورد هم دغدغه شما را کم کند.

دستگیره هوشمند

قفل اتوماتیک در دستگیره دیجیتال

خیلی از اوقات پیش آمده که از خانه و یا محل کارمان بیرون رفتیم، مسافتی هم دور شدیم و در مورد این‌که درب قفل شده یا نه دچار تردید شدیم. فرض کنید به مسافرت رفتید و در هواپیما دچار شک شدید! یکی از مهم‌ترین امکانات امنیتی دستگیره‌های دیجیتال قفل اتوماتیک است. این‌که مطمئن شوید پس از 3 تا 5 ثانیه درب به صورت اتوماتیک قفل می‌شود، آسودگی خیال شما را را دو چندان می‌کند.

آلارم ضد سرقت و سیستم ضد شوک

یکی از دلایل مهم امنیت قفل دیجیتال داشتن هشدار و یا آلارم ضد سرقت است. سارقان ممکن است تلاش‌های متعددی در خصوص باز کردن درب انجام دهند. هر نوع تلاشی که باعث جا به جایی در از چارچوب شود، آلارم را به صدا در می‌آورد. همچنین سیستم ضد شوک برای زمانی است که سارقین اقدام به دادن شوک الکتریکی به دستگیره دیجیتال می‌کنند؛ با این هدف که بتوانند قفل را از کار بیندازند و در را باز کنند. سیستم ضد شوک دارای ویژگی فنی است که مانع از این کار می‌شود.

دستگیره سامسونگ

امکان نمایش تصادفی اعداد و یا داشتن تابع خیالی

برای تمامی کسانی که با تجهیزات الکترونیکی رمزدار کار می‌کنند، یکی از مسائل چالشی ورود رمز بدون متوجه شدن دیگران است. یکی از آپشن‌هایی که به لطف پیشرفت تکنولوژی به دستگیره هوشمند دیجیتال افزوده شده، نمایش تصادفی اعداد در زمان رمز ورود است. مثلاً دست شما خاکی شده و کلی خرید کردید و فقط رمز را می‌زنید تا فورا وارد خانه شوید در این مورد جای انگشت شما روی صفحه رمز مشخص شده است اما وقتی ترتیب نمایش اعداد برای نفر دیگر به شکل دیگر باشد، این مشکل حل می‌شود. حالت دیگر داشتن تابع خیالی است. این آپشن به شما امکان وارد کردن چند رقم قبل و یا چند رقم بعد از رمز عبور را می‌دهد، که امکان شناسایی رمز اصلی توسط دیگران را از بین می‌برد.

دستگیره هوشمند امنیتی

آلارم ضد حریق دستگیره امنیتی دیجیتال

همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین موارد در هنگام آتش‌سوزی، فرار به موقع است. در بخش داخلی دستگیره‌های دیجیتال سنسور ضد حریق وجود دارد که به محض بالا رفتن دما با صدای آژیر افراد را مطلع می‌کند تا هر چه سریع‌تر از محل خارج شوند.

شب بند یا حریم خصوصی

یکی از آیتم‌های امنیتی مهم دستگیره‌های هوشمند، امکان قفل کردن دستگیره از داخل است. به صورتی‌که از ورود ناخواسته افراد حتی با دسترسی کارت، رمز و اثر انگشت از بیرون به محل کار و یا زندگی جلوگیری می‌کند.

دستگیره امنیتی دیجیتال

برندهای با کیفیت دستگیره امنیتی هوشمند

یکی از برندهای با کیفیت دستگیره‌های دیجیتال، برند کره‌ای سامسونگ است که طیف وسیعی از مدل‌ها را در بر می‌گیرد. یکی از مدل‌های بسیار محکم و قوی SHP-DR718 است. این مدل دارای کلیه آپشن‌های امنیتی گفته شده است. طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد و کلیه دسترسی‌ها اعم از رمز، اثر انگشت و کلید مکانیکی به غیر از دسترسی کارت (دسترسی این مدل کارت NFC است که در ایران ساپورت نمی‌شود) را دارد. قیمت حدودی این محصول [real_fake_price_shortcode label=”800t”] دلار است. از دیگر مدل‌های دستگیره‌های هوشمند می‌توان به مدل قفل سامسونگ H30 اشاره کرد. این قفل از روش های دسترسی سه گانه رمز، کارت و اثر انگشت برخوردار است. هر دو مدل گفته شده در شرکت دژین لاک که به‌عنوان مجرب‌ترین و تخصصی‌ترین وارد کننده دستگیره هوشمند در ایران می‌باشد، موجود است.

مشتریان عزیز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از محصولات قفل دیجیتال ما را در اینستاگرام نیز همراهی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *