قفل دیجیتال یال

قفل دیجیتال یال در چند کشور سوئد، ایتالیا، اسپانیا، کره جنوبی و چین تولید می‌شود. این قفل از نظر کیفیت بی‌شک جزء برترین‌ها به شمار می‌رود. در حال حاضر شناخته شده‌ترین قفل دیجیتال در قاره اروپا و آمریکا محسوب می‌شود. در واقع مکمل برند گیت‌من می‌باشد. هچنین مجهز به قوی‌ترین آپشن‌های روز دنیا است و در اکثر کشورهای جهان دارای نمایندگی است. تا‌کنون طیف گسترده‌ای از محصولات شامل قفل دیجیتال درب، کمد، باشگاه، هتل و … را تولید و عرضه کرده است.

در مجموع می‌توان در یک جمله خلاصه کرد قفل دیجیتال یال «ضامن امنیت، آرامش و راحتی» مشتریان عزیز می‌باشد.

تاریخچه شرکت یال

شرکت یال کار خود را از سال 1840 آغاز نمود. در آن سال «لینوس یال» با اختراع اولین قفل کددار برای بانک‌ها، مهم‌ترین گام خود را برای شهرت جهانی برداشت. تاکنون تأثیرات مثبت و عمده‌ای در بازار قفل داشته است. در حال حاضر این شرکت بیش از 12000 کارمند در جهان و میلیون‌ها نفر طرفدار برخوردار است. البته در سال 2000 این شرکت نامدار توسط گروه بین ‌المللی Assa Abloy خریداری شد که فعلاً نتیجه آن توسعه قفل دیجیتال یال را در پی داشته است. همچنین همکاری با سایر شرکت‌ها و برندهای هوشمند در زمینه تبادل تکنولوژی دارند. به طوری که الان به یک غول بزرگ در کره خاکی تبدیل شده است.

قفل-دیجیتال-یال

معرفی قفل هوشمند یال

یکی از نمونه قفل‌های هوشمندی است که امنیت و آرامش مشتریان را به ارمغان آورده است. چرا که به منظور دسترسی آسان، راحت و با امنیت بسیار بالا طراحی و ساخته می‌شوند و از جان و مال مشتریان عزیز حفاظت می‌کند. دارای سیستم امنیتی پیشرفته‌ای است. از لحاظ ویژگی جذاب و منحصر به فرد بسیار غنی هستند. در حال حاضر شهرت چشم‌گیری در صنعت قفل دارند. از تنوع بسیار زیاد و با کیفیت بسیار بالا برخوردار هستند. شرکت ما یکی از واردکنندگان این قفل محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که ما این محصول جهانی با قیمت بسیار مناسب همراه با گارانتی واقعی، نصاب و خدمات پس از فروش به مشتریان تحویل می‌دهیم.

آپشن‌های قفل دیجیتال یال

از آنجایی که مدل‌های متعددی از قفل دیجیتال یال طراحی و ساخته شده‌اند، نمی‌توان تعریف مشترک از آپشن‌های آن‌ها مطرح کرد. اما اگر بخواهیم به صورت کلی و جامع آپشن‌های این قفل دیجیتالی را مطرح نماییم، می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

تابع خیالی:

شما قبل از وارد کردن رمز عبور، اعدادی به صورت دلخواه وارد می‌کنید که اگر کسی در کنار شما قرار گرفته است نتواند رمز اصلی شما را حفظ و یا حدس بزند.

کنترل از راه دور:

می‌توانید توسط تلفن همراه از طریق ارتباط اینترنتی و یا بلوتوثی، از راه دور باز و بسته شدن درب را مدیریت نمایید.

قفل یال

آلارم‌های هشدار:

در اکثر قفل‌های دیجیتال یال، سیستم آلارم هشدار تعبیه شده است و به چهار صورت فعال می‌شود. یکی هنگام ضربه زدن به قفل، دوم هنگامی که رمز، کارت و اثر انگشت تعریف نشده را بالای 5 بار وارد شود، سوم هنگام آتش‌سوزی داخل ساختمان و چهارم قبل از اتمام شارژ باتری.

ضد هک:

بدون استثنا تمامی قفل‌های دیجیتال یال از این سیستم برخوردار هستند. چرا که هدف نهایی و اولیه این قفل‌ها تضمین امنیت، آرامش و راحتی مشتریان به حساب می‌آید. بنابراین می‌بایست نفوذ ناپذیر باشند. به همین دلیل برد داخلی این سیستم  را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که راه دسترسی به آن غیرممکن است.

شب بند یا حریم شخصی:

اکثر قفل‌های دیجیتال یال از داخل دکمه‌ای دارند که با فعال کردن آن می‌توان از ورود تمامی افراد به داخل جلوگیری کرد، حتی دارندگان کارت، رمز و اثر انگشت. البته کسانی که دارای کلید مکانیکی هستند می‌توانند وارد شوند.

قفل کودک:

یکی از مهم‌ترین آپشن‌های امنیتی قفل دیجیتال یال محسوب می‌گردد. در واقع این سیستم دو کار مهم را برای مشتریان عزیز انجام می‌دهد. اول این‌که مانع خروج کودکان و افراد مبتلا به آلزایمر می‌شود. دوم به هیچ عنوان افراد غیرمجاز یا سارقان توان نفوذ به داخل خانه را نخواهند داشت، مگر این‌که کل درب را تخریب کنند.

قفل-کودک

دیگر آپشن‌ها:

قفل‌های دیجیتالی یال تقریباً از دیگر آپشن‌هایی مانند رمز ادمین، رمز یک‌بار مصرف، اتصال به آیفون، بلوتوث، وای‌فای برخوردار هستند.

انواع قفل دیجیتال یال

قفل دیجیتال رمزی یال:

تقریباً تمامی قفل‌های دیجیتال یال از این سیستم برخوردار هستند و به صورت کم و بیش از دیگر آپشن کارت و اثر انگشت بهره‌مند هستند.

  • مدل Code Handle

قفل دیجیتال کارتی یال:

این نوع قفل‌ها دارای 4 عدد کارت می‌باشند و تا 40 عدد کارت را می‌توان به آن‌ها شناسایی کرد.

  • مدل YDM3168
  • مدل ZEN-R

قفل دیجیتال اثر انگشتی یال:

اکثر مدل‌های یال دارای اثر انگشت هستند و می‌توان اثر انگشت‌های متعددی را به آن‌ها شناسایی نمود.

  • مدل YDM4109

قفل-هوشمند-یال

  • مدل YDM4111
  • مدل YDM4216

قفل دیجیتال پول و پوش یال:

تقریباً می‌توان اذعان کرد بیشتر قفل‌های یال مجهز به پول و پوش هستند.

  • مدل Vulcan-F
  • مدل YMG 40

کاربرد قفل دیجیتال یال

اگر آپشن‌های اشاره شده فوق را مطالعه کرده باشید، بهتر متوجه خواهید شد که نصب این قفل‌ها در منازل، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، اداره‌ها، مکان‌های تجاری، تفریحی و ورزشی بسیار حائز اهمیت است. چرا که مهم‌ترین نگرانی مشتریان (ناامنی جانی و مالی) را بر طرف کرده است. بنابراین با نصب این قفل‌ها هم امنیت، آرامش و راحتی برای خود و خانواده فراهم نمایید و هم زمینه کاهش معضلات مانند ناامنی، سرقت در جامعه گردید. در صورتی که قصد خرید قفل دیجیتال یال را دارید با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

لازم به ذکر است که شرکت ما این قفل‌های دیجیتالی را به صورت اورجینال و با قیمت مناسب، گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

امیدواریم مطالب فوق مفید واقع شده باشد. همچنین می‌توانید دیدگاه خود را نسبت به مطالب فوق با ما در میان بگذارید.

مشتریان عزیز می‌توانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام دژین لاک از بروز‌ترین قفل‌های دیجیتال ما با خبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.