دستگیره ضد سرقت درب

امروزه دستگیرهای هوشمند متنوعی ساخت و تولید شده است و همه آن‌ها ویژگی و مزایای خاصی را برای مشتریان عزیز به ارمغان آورده‌اند. همین موضوع باعث شده در بیشتر کشورها از جمله کشور ما از آن به‌عنوان دستگیره ضد سرقت درب یاد کنند. چراکه ویژگی اصلی آن‌ها جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز به خانه، دفتر کار و هر جای دیگر است. اگر شما قصد دارید که دستگیره ضد سرقت درب را جایگزین دستگیره‌های معمولی کنید، بهتر است قبل از اقدام نیم نگاهی به این مقاله داشته باشید.

دستگیره ضد سرقت

دستگیره ضد سرقت، یکی از تجهیزات مدرنی است که برای جلوگیری از سرقت ساخته شده است و باعث شده که امنیت و آرامش در جامعه استمرار داشته باشد. در حال حاضر برندهای متفاوت با مزایای متعددی از آن‌ها روانه بازار شده است. به همین دلیل باز کردن این دستگیره‌ها توسط افراد متفرقه تقریباً غیرممکن است. بنابراین نصب این دستگیره‌ها جهت حفاظت از مناطق مسکونی، اداری و تجاری ضروری است. زیرا نصب این دستگیره‌های ضد سرقت درب بهترین روش برای تأمین امنیت، آرامش و راحتی خانواده و جامعه است. انواع مختلفی از این مدل قفل دیجیتال (رمز، کارت و اثر انگشت) وجود دارد. اما اگر شما با توجه به نوع نیاز و توانایی مالی خود می‌خواهید دستگیره ضد سرقت را جایگزین دستگیره‌های معمولی کنید، می‌توانید با ما در تماس باشید.

قفل درب منزل

کاربرد دستگیره ضد سرقت درب

همان‌طور که در پاراگراف بالا اشاره شد انواع مختلفی از دستگیره‌ها وجود دارد. به نظر می‌رسد به همان اندازه که انواع مختلفی از این دستگیره‌ها تولید و روانه بازار شده است، به همان اندازه کاربرد امنیتی برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است. به همین دلیل این دستگیره‌ها به دستگیره‌های ضد سرقت معروف شده‌اند. در ادامه برای شناخت کاربرد این دستگیره‌های ضد سرقت با ما همراه باشید:

  • بزرگ‌ترین مانع برای ورود افراد غیرمجاز و سارقان به خانه یا دفتر کار می‌باشد.
  • نه‌تنها می‌توان ورود و خروج را کنترل کرد، بلکه می‌توان آن را ثبت و ضبط کرد.
  • مجهز به آلارم هشدار که با وارد کردن رمز اشتباه یا کارت و اثر انگشت غیرمجاز این سیستم فعال می‌شود.
  • یک هفته قبل از ضعیف شدن باتری‌ها آلارم هشدار فعال می‌شود.
  • قابلیت نصب روی همه درب‌ها اعم از چوبی، فلزی، شیشه‌ای (سکوریت) و ضد سرقت را دارد.
  • قابلیت عملکرد به‌صورت بی‌سیم را فراهم کرده‌اند.

ویژگی‌های مذکور نشان می‌دهد که نصب دستگیره ضد سرقت درب در مناطق مسکونی، اداری و شرکت‌های بزرگ بسیار مفید است. استفاده از این دستگیره‌ها برای درب ورودی به شما کمک می‌کند که از دارایی‌های خود محافظت کنید.

دستگیره-ضد-سرقت-درب

شرایط نصب قفل دیجیتال روی درب ضد سرقت

از آن‌جایی که درب‌های ضد سرقت بسیاری به بازار آمده، برای نصب آن‌ها روی درب‌ شرایطی در نظر گرفته شده است. زیرا کیفیت این درب‌های ضد سرقت با هم متفاوت هستند. ولی از آن‌جایی که در کشور ما بیشتر درب‌های ضد سرقت از جنس ترک، چینی و ایرانی می‌باشد، قصد داریم شرایط نصب قفل دیجیتال روی این سه نوع درب ضد سرقت را بررسی نماییم.

با توجه به تجربه‌ای که در سال‌های گذشته تاکنون به دست آورده‌ایم می‌توان گفت، نصب تمامی قفل‌های دیجیتال روی درب‌های ضد سرقت ترک و ایرانی امکان پذیر است ولی روی درب‌های ضد سرقت چینی بهتر است قفل بدون دستگیره نصب گردد؛ زیرا با نصب قفل دیجیتال با دستگیره، سیستم مرکزی قفل ضد سرقت درب از کار می‌افتد و کارایی خود را از دست می‌دهد.

  • ضخامت درب حداقل باید 3.5cm تا 9cm باشد.
  • بائو (فاصله لبه درب تا شروع نقش و نگار) درب باید حداقل 12cm باشد.
  • طول شفت نباید از مرکز درب خارج شود (طول دم کلیدی).
  • نوع درب (درب راست بازشو / درب چپ بازشو).
  • تفحص محتویات بسته قفل دیجیتال ضد سرقت.

اگر شرایط فوق را در نظر گرفته‌اید و می‌خواهید امنیت، آرامش و راحتی را هم‌زمان داشته باشید، با ما در تماس باشید؛ چرا که تعهد شرکت ما خدمت‌رسانی و فراهم کردن بهترین‌ها برای شما مشتریان عزیز می‌باشد. ما 24 ساعته آماده‌ایم به شما راه‌حل مناسبی ارائه دهیم، کافی است با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

نصب-قفل-دیجیتال

 

قیمت دستگیره ضد سرقت درب

از آن‌جایی که متأسفانه شرایط ارزی کشور ما تعادل ندارد، قیمت‌گذاری دستگیره ضد سرقت درب و قفل دیجیتال را با چالش بسیاری رو به رو کرده است. اما برای این‌که بتوانیم امنیت و آرامش به مشتریان عزیزمان هدیه دهیم، سعی کرده‌ایم دستگیره‌های ضد سرقت اورجینال را با برندهای معتبر وارد و روانه بازار کنیم تا همه کسانی که خواهان امنیت و آرامش هستند، بتوانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. اما در مجموع ویژگی‌هایی که بر قیمت دستگیره ضد سرقت درب تأثیرگذار هستند، عبارت‌اند از:

اتصال به سیستم‌های هوشمند سازی ـ قفل کودک ـ حریم خصوصی یا شب‌بند ـ قفل اتوماتیک ـ ضد زنگ و محافظ در برابر رطوبت ـ کنترل از راه دور – قفل توسط تلفن همراه ـ آلارم هشدار و ضد حریق ـ برند سازنده و گارانتی معتبر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *