دستگیره هوشمند

دستگیره هوشمند یکی از ابزارهای تأمین کننده امنیت و آرامش افراد می‌باشد. این دستگیره امنیتی دارای روش دسترسی متعددی مانند رمز، اثر انگشت، کارت و ریموت است که برای درب چوبی، فلزی و ضد سرقت مناسب و حائز اهمیت می‌باشد. در واقع یک سیستم پیشرفته امنیتی است که از قفل دوبل، قفل کودک، شب بند، قفل اتوماتیک و دیگر مواردی برخوردار است.

برخی دستگیره‌ها را می‌توان از طریق کارت، رمز، اثر انگشت (بیومتریک)، PULL و PUSH، بلوتوث، ریموت و ارتباط اینترنتی کنترل نمود. این دستگیره‌ها به دستگیره هوشمند معروف هستند. البته این دستگیره‌ها از امکانات دیگر مانند تابع خیالی، آلارم هشدار، قفل کودک، سیستم ضد حریق و … برخوردار هستند که امنیت، آرامش و راحتی را به ارمغان آورده است. به همین منظور در این مقاله ما تلاش خواهیم کرد دستگیره هوشمند را مورد واکاوی قرار دهیم تا مشتریان عزیز راحت‌تر تصمیم‌گیری نمایند.

حریم-خصوصی

ویژگی‌های دستگیره هوشمند

قفل کودک:

برخی از این دستگیره‌های دیجیتال دارای قفل کودک هستند که نه‌تنها مانع خروج کودکان و افراد مبتلا به آلزایمر خواهد شد، بلکه مانع ورود افراد غیرمجاز به خانه هم می‌شود.

قفل اتوماتیک:

اکثر این دستگیره‌ها مجهز به قفل اتوماتیک هستند یعنی درب خودکار قفل می‌شود، این ویژگی در زمانی که شما از مغازه، دفتر و آپارتمان خارج شدید و درب را قفل نکرده باشید، بسیار اهمیت دارد.

مجهز به آلارم هشدار:

در صورت ضربه به قفل و وارد کردن رمز اشتباه این سیستم فعال می‌شود. با نصب این دستگیره سارقان حتی به قفل شما نزدیک نمی‌شوند.

سیستم ضد حریق:

در شرایط اضطراری نظیر آتش‌سوزی و زلزله دستگیره هوشمند، امکان خروج سریع از منزل را برای شما فراهم می‌کند. در واقع در این شرایط قفل درب باز می‌شود تا سریع تر خارج شوید.

ورودی دوبل:

نیاز به کارت و رمز و یا رمز و اثر انگشت به‌ صورت هم‌زمان وجود دارد. البته می‌توانید آن را غیر فعال نمایید.

حریم خصوصی:

با فعال کردن این سیستم افراد دارنده کارت و رمز حتی اجازه ورود را ندارند. البته می‌توانید آن را غیرفعال نمایید.

تابع خیالی:

قبل از واردکردن رمز اصلی، شما می‌توانید اعداد تصادفی را وارد کنید تا کسانی که در کنار شما ایستاده‌اند، نتوانند رمز ورود را حفظ کنند.

ریموت کنترل:

شما می‌توانید از طریق ریموت باز و بسته شدن درب را کنترل کنید.

قفل-کودک

کاربرد دستگیره‌های هوشمند

اگر به دنبال شناخت کاربرد دستگیره‌ هوشمند هستید، کافی است نیم‌نگاهی به مزایا و ویژگی‌های اشاره شده این دستگیره داشته باشید.

  • شک نکنید که بزرگ‌ترین و قوی‌ترین مانع برای ورود سارقان به خانه یا دفتر کار شما است، چراکه برد داخلی این قفل آن‌قدر قوی هست که نه قابل سوراخ شدن است و نه قابل هک شدن.
  • ثبت ورود و خروج، این دستگیره علاوه بر این‌که امنیت و زیبایی به همراه دارد، برخی از کارهای روزانه شما را راحت‌تر کرده است.
  • تقریباً یک هفته قبل از ضعیف شدن باتری‌ها آلارم هشدار فعال می‌شود.
  • مانع خروج کودکان و افراد آلزایمری از خانه خواهد شد. البته این ویژگی در همه دستگیره‌ها تعبیه نشده است.
  • این دستگیره‌ها در صورت آتش‌سوزی تا دمای 65 الی 75 درجه مقاوم هستند.
  • می‌توان روی اکثر درب‌ها اعم از چوبی، فلزی، سکوریت و ضد سرقت آن‌ها را نصب کرد.
  • بدون شک امنیت، آرامش و راحتی شما را تضمین می‌کنند.
  • قطعاً نصب دستگیره دیجیتال کاهش هزینه‌های اضافی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

انواع دستگیره‌های دیجیتال

از آن‌جایی که هدف تولید دستگیره‌های هوشمند، برقراری امنیت و آرامش مشتریان عزیز در تمام مناطق بوده است؛ باعث شده که در حال حاضر شاهد انواع دستگیره‌های متعددی از لحاظ رنگ، کیفیت، قیمت و مدل در بازار باشیم. اما در این میان برخی دستگیره‌ها دارای کیفیت فوق العاده‌ای هستند که زمینه محبوبیت آن‌ها را در جهان فراهم کرده است.

دستگیره یال مدل‌های 3109

سیستم دسترسی این دستگیره رمز و کارت می‌باشد. قیمت حدودی این مدل‌ها 1600 دلار آمریکا است.

دستگیره هوشمند 3109

دستگیره گیت من E100

سیستم دسترسی این دستگیره رمز و کارت می‌باشد. دارای مغزی ضد سرقت است. قیمت حدودی آن 1400 دلار آمریکا می‌باشد.

E100

دستگیره ROOK مدل H230

ظاهر و کیفیت آن بسیار مناسب است. قیمت آن حدود 800 دلار است. ارزان‌ترین مدل این برند محسوب می‌شود. دارای رمز، کارت و اثر انگشت است.

H5052

لازم به ذکر است که اگر قصد خرید این دستگیره‌ها را دارید، حتماً از شرکتی خریداری نمایید که گارانتی واقعی، خدمات‌رسانی در طول 24 ساعت به شما ارائه دهند و در قبال مشتریان خود احساس مسئولیت داشته باشند.

سوالات متداول خرید دستگیره هوشمند

دستگیره هوشمند از چه جنسی تولید شده است؟

دستگیره های هوشمند معمولا از جنس فولاد و آلومینیوم ضد زنگ می باشند.

آیا دستگیره هوشمند ضد سرقت است؟

بله دارای انواع آلارم هشدار ضد سرقت، ضد ضربه و اعلان حریق می باشد.

چه نوع دستگیره هوشمندی را انتخاب نماییم؟

این روزها دستگیره‌های متعددی در بازار کشور ما وجود دارد و متأسفانه برخی از آن‌ها نه تنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند، بلکه برند معتبری به حساب نمی‌آیند. از این‌رو اگر مشتریان عزیز در خرید آن‌ها دقت و تحقیق لازم را نداشته باشند، نه تنها سلب امنیت خواهند شد، بلکه هر سال باید هزینه‌هایی بابت خدمات، تعمیر و … بپردازند. چرا که این دستگیره‌ها برای برقراری امنیت و آرامش به صورت بلندمدت طراحی و ساخته نشده‌اند.

به همین خاطر ما در تئوری و عمل در تلاش هستیم به مشتریان عزیز بقبولانیم که دستگیره‌هایی را خریدار کنند که علاوه بر کیفیت، قیمت مناسبی نیز دارند. در قدم عملی هم سعی کردیم، دستگیره‌هایی را وارد و عرضه کنیم که همه اقشار جامعه بتوانند با هر درآمدی آن‌ها را خریدار کنند. لازم به ذکر است دستگیره‌هایی که شرکت ما وارد کرده است به صورت اورجینال و از شناخته شده‌ترین برندها «سامسونگ، گیت من و یال» می‌باشند.

برای مشاهده قفل‌های دیجیتال و دستگیره‌های هوشمند از بخش محصولات دژین لاک دیدن کنید. شما می‌توانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام ما از اخبار روز قفل های دیجیتال مطلع شوید.

3 thoughts on “دستگیره هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.