دستگیره پول و پوش

در مقالات متعددی از مزایای و ویژگی‌های دستگیره دیجیتالی گفته شد. در این مقاله قصد داریم به مدرن‌ترین دستگیره، یعنی PULL و PUSH بپردازیم. چرا که دستگیره پول و پوش یکی از جدیدترین دستگیره دیجیتالی است که تولید و روانه بازار شده است و دارای ویژگی‌های فوق امنیتی است که آرامش، راحتی و زیبایی را به جامعه بخشیده است.

دستگیره PULL & PUSH

دستگیره‌های متعددی تولید و روانه بازار شده است. یکی از آن‌ها دستگیره پول و پوش است که دارای دستگیره‌ای برای باز و بسته کردن درب قفل می‌باشد. در حال حاضر از آن به‌عنوان دستگیره خلبانی یا فشاری ـ کششی یاد می‌شود.

دستگیره‌های PULL و PUSH به شما این امکان را می‌دهد که بدون هیچ دردسری فقط با هل دادن دستگیره به سمت داخل، درب را به‌راحتی باز کنید. هم راستا بودن حرکت دستگیره و درب، باعث افزایش طول عمر آن‌ها می‌شود. این نوع دستگیره‌ها به شکل PULL (کشیدن دستگیره از داخل) و PUSH (فشار دادن دستگیره از بیرون) می‌باشد که علاوه بر زیبایی و استحکام قفل دیجیتال مزایای دیگر مثل صرفه‌جویی در زمان برای باز و بسته کردن قفل را دارد.

در این دستگیره‌ها به دلیل مشخص نبودن محل قرارگیری شافت، راه دسترسی برای سارقان و افراد غیرمجاز بسیار سخت شده است.

دستگیره-پول-و-پوش

ویژگی‌های دستگیره پول و پوش

دستگیره پول و پوش دارای ویژگی‌ها و مزایای منحصربه‌فردی است که هر شخصی را مجاب به استفاده از آن‌ها می‌کند که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • روش دسترسی سه‌گانه: دسترسی توسط کارت، اثر انگشت و رمز دارند. البته ممکن است برخی از آن‌ها از این سه روش دسترسی برخوردار نباشند.
  • مجهز به کد تصادفی یا تابع خیالی: قبل از واردکردن رمز اصلی اعدادی تصادفی را به شما نمایش می‌دهد تا مانع افشای رمز شما شود و مهم‌تر این‌که اثر انگشت روی تمام اعداد می‌ماند و حدس زدن رمز را بسیار دشوار می‌کند.
  • دسترسی توسط ریموت کنترل: شما می‌توانید ریموت کنترل را به‌صورت جداگانه تهیه کنید. تقریباً تا فاصله‌ی 20 متری قابل کنترل می‌باشد.
  • مجهز به سیستم امنیت خروج: اگر فردی بخواهد خارج شود، آلارم هشدار فعال می‌شود. البته می‌توانید آن را غیرفعال کنید یا زمان خاصی آن را فعال نمایید.
  • مجهز به سیستم شب‌بند: در صورتی که فردی داخل منزل آن را فعال کند، هیچ‌کس اجازه‌ی ورود به منزل را نخواهد داشت، حتی افرادی که دارای رمز و کارت ورود می‌باشند.
  • مجهز به سیستم آلارم هشدار: با فعال کردن این ویژگی در صورت ضربه به قفل یا تلاش افراد غیرمجاز برای ورود و حتی موقع آتش‌سوزی آلارم هشدار فعال می‌شود.

نکته کلیدی

این روزها دستگیره پول و پوش با برندهای مختلفی تولید و روانه بازار می‌شود که متأسفانه تعدادی از آن‌ها از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند. از این‌رو  قبل از خرید دستگیره پول و پوش حتماً به ویژگی، مزایا و برند آن‌ها توجه کنید. در صورتی که وقت کافی برای این کار را ندارید و یا نتوانسته‌اید دستگیره موردنظر خود را انتخاب کنید، می‌توانید از مشاوره رایگان تیم متخصص ما بهره‌مند شوید.

پرفروش‌ترین مدل‌های دستگیره پول و پوش

سامسونگ مدل DP808:

آخرین مدل از نسل هشتم برند سامسونگ محسوب می‌شود. ظاهر بسیار زیبایی دارد. در رنگ طلایی عرضه شده است. دو برابر دیگر محصولات سامسونگ وزن دارد. علاوه بر روش دسترسی رمز، کارت و اثر انگشت قابل اتصال به اپلیکیشن، بلوتوث و ریموت هم می‌باشد. دارای مغزی سه زبانه فوق امنیتی خاص است و حتی زبانه مثلثی این مدل نیز قفل می‌شود که امنیت آن را بسیار بالای می‌برد. این دستگیره امکانات بسیاری همچون رمز ادمین، زبان انگلیسی، سیستم IR، رمز، کارت، اثر انگشت، بلوتوث، قابلیت اضافه شدن ریموت، قفل دوبل، قفل کودک، اعلام حریق، ورود بی‌صدا، سیستم ضد شوک، سیستم ضد هک، اعلام خطر در صورت ضربه و ده‌ها مورد دیگر در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

قفل سامسونگ DP808

سامسونگ مدل DR719:

یکی از کامل‌ترین دستگیره‌های پول و پوش سامسونگ می‌باشد. این مدل تک‌رنگ طلایی است ولی مدل‌های مشابه، رنگ‌های دیگری نیز دارند. این دستگیره دیجیتال دارای امکانات دیگری مانند رمز ادمین، مغزی دو زبانه، سیستم IR، رمز، کارت، اثر انگشت، WIFI (البته این سیستم در ایران به همراه بلوتوث کار نمی‌کند)، قابلیت افزودن ریموت، قفل دوبل، قفل کودک، NFC و اعلام خطر در صورت ضربه و آتش‌سوزی را دارد.

قفل سامسونگ DR719

یال مدل Vulcan-F:

این دستگیره پول و پوش از نظر امنیت و کیفیت بی‌شک یکی از کامل‌ترین مدل‌ها در میان رقبای خود می‌باشد. این دستگیره مجهز به تابع خیالی، مغزی با زبانه هوک، کنترل از راه دور، بدنه ضد حریق، آلارم هشدار و … می‌باشد.

قفل یال VULCAN F

دستگیره گیت من مدل X300-FH:

دستگیره پول و پوش گیت من مدل X300-FH مانند دیگر مدل‌های اشاره شده، از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. این دستگیره دیجیتالی علاوه بر روش دسترسی رمز، کارت و اثر انگشت قابلیت کنترل از راه دور را دارد. این دستگیره از امکانات دیگری مانند سیستم حریم خصوصی، قفل کودک، قفل اتوماتیک و سیستم ضد سرقت برخوردار است.

قفل گیت من مدل X300-FH

جمع‌بندی

با توجه به مطالب اشاره شده در خصوص دستگیره پول و پوش، می‌توان گفت دستگیره‌های پول و پوش برای همه مکان‌های مسکونی، اداری و تجاری بسیار حائز اهمیت است. زیرا این دستگیره‌ها دارای امکانات منحصربه‌فردی ازجمله قفل کودک، سیستم ضد سرقت، قفل اتوماتیک، آلارم هشدار، حریم خصوصی، کنترل رفت ‌و آمد، ثبت ورود و خروج، امنیت بسیار بالا، بدنه بسیار مقاوم، زبانه بسیار مقاوم طراحی و به بازار عرضه شده است.

در صورتی که قصد خرید دستگیره‌های پول و پوش را دارید با ما تماس بگیرید.

برای اطلاع از اخبار روز قفل‌های دیجیتال پیج اینستاگرام دژین لاک را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *