راهنمای خرید چشمی دیجیتال درب ارزان

یکی از بهترین مدل های چشمی دیجیتال درب ارزان در بازار، چشمی دیجیتال دربی است که در آن کاربران می توانند یک برنامه را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کرده و درب آپارتمان خود را از هر نقطه روی کره زمین کنترل کنند. چشمی های دیجیتال در طرح های بسیار متنوعی طراحی و به بازار عرضه شده اند، بنابراین پیشنهاد می کنیم هنگام خرید چشمی دیجیتال همه عناصر آن را در نظر بگیرید.

ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که با وجود داشتن آیفون تصویری، چه نیازی به این دستگاه است. پاسخ به این سوال بسیار ساده است: چشمی دیجیتال درب و آیفون تصویری در واقع دو دستگاه جداگانه هستند و هر کدام عملکرد خاص خود را دارند. iPhone یک ویدیو است تا بتوانید شخص بیرون را ببینید و با او ارتباط صوتی برقرار کنید اما چشمی دیجیتال پشت درب ورودی آپارتمان آن را به شما فرد را نشان می دهد و امکان برقراری ارتباط صوتی وجود ندارد.

اگر قصد خرید چشمی دیجیتال درب ارزان را دارید اما اطلاعات کافی در مورد نحوه خرید این دستگاه را ندارید، پس اصلا نگران نباشید. با خواندن این مقاله با انواع چشمی دیجیتال درب ارزان آشنا می شوید و نکات مهمی را که باید هنگام خرید به آن توجه کنید را یاد می گیرید.

چشمی دیجیتال درب

انواع چشمی دیجیتال درب ارزان

چشمی درب دیجیتال SD: این نوع چشمی مجهز به یک دوربین سیاه و سفید با کیفیت معمولی است. قیمت آنها بسیار ارزان است. این مدل از چشمی ها مزیت خاصی ندارند.

چشمی درب دیجیتال HD: این نوع چشمی دارای دوربین رنگی با کیفیت HD است. در اکثر مدل های این سری امکان فیلمبرداری با کیفیت HD وجود دارد و صفحه آنها معمولاً LED است.

چشمی دیجیتال full hd: این جدیدترین نوع چشمی در است. در این مدلها علاوه بر عکس گرفتن و فیلمبرداری از فضای پشت در ، امکان ضبط صدای خارجی با کیفیت بالا نیز وجود دارد. این چشمی ها دارای صفحه نمایش TFT با کیفیت بالا هستند. دکمه های این مدل به طور کلی لمسی هستند.

چشمی درب دیجیتال دید در شب: دوربین مورد استفاده در این چشمی ها معمولاً Full HD است. این چشمی ها علاوه بر داشتن تمام ویژگی های یک چشمی Full HD ، دارای لنز دید در شب هم هستند. به طوری که آنها به وضوح تاریکی مطلق را نشان می دهند.

چشمی دیجیتال

نکات مهم جهت خرید چشمی دیجیتال درب ارزان

زنگ هشدار: اکثر مدل های چشمی درب مجهز به سنسور تشخیص حرکت و زنگ خطر هستند. اگر شخصی بیش از زمان توصیه شده در جلوی در شما ایستاده باشد، زنگ هشدار دستگاه به صدا در می آید و به شما هشدار می دهد.

اتصال به اینترنت: برخی از مدلها قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، به این معنی که اگر در خانه نیستید ، هنگامی که شخصی پشت درب ورودی خانه شما باشد به شما اطلاع می دهد. عکس و فیلم شخص از طریق اینترنت برای شما ارسال می شود.

زاویه دید دوربین: دوربین ها بسته به اندازه و نوع لنز دارای زاویه دید متفاوتی هستند. هرچه زاویه دوربین بیشتر باشد ، فضای بیشتری را می توانید در جلوی در ببینید. بهترین نوع دوربین شکاری دارای زاویه دید 170 درجه است.

دید در شب: اگر راهرو شما سنسور راه پله ندارد و چراغ به صورت دستی روشن می شود یا نور مناسبی وجود ندارد. شما می توانید مدلهای دید در شب را انتخاب کنید ، این مدلها قادرند یک فرد را در تاریکی مطلق در فاصله یک و نیم متری مشاهده کنند.

میکروفون: برخی از مدلهای چشمی دیجیتال درب ارزان علاوه بر گرفتن عکس و فیلم از بیرون، امکان ضبط صدای مشتری را نیز دارند. این بدان معنی است که شما می توانید پیام های صوتی و تصویری مشتری را در زمانی که در خانه نیستید پس از ورود به خانه بررسی کنید.

قیمت چشمی دیجیتال درب ارزان: قبل از هر چیز مشخص کنید که چقدر می خواهید برای خرید چشمی هزینه کنید. با تعیین بودجه ، مدلهایی که در محدوده قیمت شما نیستند به طور خودکار از انتخاب شما حذف می شوند و کار راحت تر خواهد بود.

نوع صفحه: از نظر کیفیت صفحه انواع مختلفی از چشمی ها وجود دارد ، مدل های ارزان تر دارای صفحه LCD هستند ، مدل های با قیمت متوسط ​​دارای صفحه نمایش LED هستند و مدل های گران تر دارای صفحه نمایش TFT LED روشن هستند.

شارژ چشمی دیجیتال: چشمی های دیجیتال دارای مدل های بی سیم و سیمی هستند که همه مدل های بی سیم با باتری کار می کنند و مدل های سیمی نیز می توانند به برق خانه متصل شوند.

چشمی دیجیتال

سوالات متداول برای خرید چشمی دیجیتال درب ارزان

چشمی دیجیتال لیتیومی بهتر است یا قلمی؟

اگر چشمی دیجیتال درب شما مدلش ساده است از باتری های قلمی استفاده نمایید اما در صورتی که چشمی قابلیت تشخیص حرکت را هم دارد، باتری قلمی مناسب نیست و باید از باتری های لیتیومی استفاده کنید.

آیا چشمی های دیجیتال درب قابلیت ذخیره تصویر را هم دارند؟

بله چشمی های دیجیتالی که می توانند به تلفن هوشمند متصل شوند، می توانند تصاویر را به صورت آنلاین در هر نقطه از جهان به شما نمایش دهند.

چشمی دیجیتال ارزان روی چه درب هایی نصب می شوند؟

قابلیت نصب روی درب های چوبی، فلزی و ضد سرقت را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *