قفل الکترونیکی بلوتوثی

شرکت ما محصولاتی با مزایا و محاسن متنوعی که امنیت، راحتی، آرامش و زیبایی را هم‌زمان داشته باشند ارائه می‌دهد. یکی از این محصولات قفل الکترونیکی بلوتوثی می‌باشد که استفاده از آن امنیت، زیبایی و طراحی خاصی را برای مشتریان به ارمغان آورده است.

این قفل با استفاده از «نوک» و قفل الکترونیکی بلوتوثی، روشی ساده برای باز و بسته کردن اشیا با ارزش خود در اختیار داشته و دیگر نگران گم کردن و یا فراموش کردن کلیدهای خود نخواهید بود. به جرئت می‌توان گفت نوک نخستین قفل الکترونیکی بلوتوثی جهان است که روش محافظتی هوشمندانه‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این قفل دیجیتال از طراحی شیک و کمینه‌گرا برخوردار است و از قابی واکنش دهنده در برابر آب به‌منظور محافظت از اجزای داخلی سود می‌برد. باتری این قفل هر 12 ماه قابل تعویض است.

جزئیات قفل الکترونیکی بلوتوثی نوک

قفل الکترونیکی بلوتوثی نوک دارای فناوری بلوتوث داخلی است و از این طریق می‌توان آن را با موبایل هوشمند جفت کرد. قفل هوشمند بلوتوثی دارای تکنولوژی بلوتوث داخلی است که با موبایل شما ارتباط برقرار می‌کند و درب را باز می‌کند، با استفاده از این فناوری می‌توانید در فاصله ۱۰ فوتی (۳ متر) نوک را قفل کنید، این قفل هوشمند می‌تواند فوراً باز شود و دیگر نیازی به راه‌اندازی برنامه و یا بیرون آوردن موبایل هوشمند از جیب وجود ندارد. قفل دیجیتال نوک نیروی خود را از یک باتری قابل تعویض دریافت می‌کند اما اگر تعویض باتری را فراموش کرده و یا موبایل هوشمند خود را به همراه نداشته باشید، فناوری کلیک سریع نوک اجازه می‌دهد تا آن را از طریق یک کد دسترسی سفارشی باز کنید.

قفل-الکترونیکی-بلوتوثی

برنامه اختصاصی قفل نوک

با استفاده از این برنامه قفل الکترونیکی بلوتوثی به کاربر اجازه می‌دهد، کلیدهایی را با دیگران به اشتراک بگذارد تا آن‌ها نیز امکان استفاده از این قفل را داشته باشند. همچنین بین تنظیمات دائمی، یک‌بار و یا سفارشی می‌توانید یکی را انتخاب کنید. استفاده از قفل دیجیتال بلوتوثی نوک هزینه‌ای [real_fake_price_shortcode label=”15t”] دلاری به همراه دارد.

مزایای قفل الکترونیکی بلوتوثی

همان‌طور که در اوایل مقاله اشاره شد، هدف ما امنیت، آرامش و راحتی شما است. به همین خاطر محصولاتی را ارائه می‌دهیم که برترین و قوی‌ترین مزایا را برای شما مشتریان عزیز داشته باشد. در این راستا اصلی‌ترین محاسن استفاده از قفل الکترونیکی بلوتوثی که می‌تواند برای شما مشتریان داشته باشد، عبارت‌اند از:

  • از بین رفتن دردسرهای حمل دسته کلیدها
  • کنترل، ثبت ورود و خروج افراد مختلف
  • اشتراک‌گذاری کلیدهای مجازی با افراد پشت درب
  • بدنه بسیار مقاوم از جنس فولاد سخت و بور
  • باتری بسیار مقاوم و قدرتمند با عمر مفید حداقل 12 ماه
  • سازگاری با گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS
  • دسترسی به قفل در حالت آفلاین و بدون نیاز به تلفن همراه
  • برد داخلی بسیار قوی و غیرقابل هک

البته با وجود این محاسن منحصربه‌فرد، احتمالاً هنوز برخی از مشتریان نگران گم کردن، سرقت، شکستن گوشی خود هستند و فکر می‌کنند با این اتفاق ممکن است امنیت خانه و دفتر کار خود را از دست بدهند، اما از آنجایی که می‌توان برای برقراری ارتباط بلوتوثی، رمز در نظر گرفت پس احتمال سرقت تقریباً امکان‌پذیر نیست. همچنین با استفاده از روش‌های دیگر دسترسی مانند رمز، کارت یا اثر انگشت نیز می‌توان به قفل دسترسی پیدا کرد.

قفل-الکترونیکی

پیشنهادی: قیمت قفل الکترونیکی درب ورودی در سال 1400

خدمات شرکت

در صورتی که تمایل دارید از برندهای سامسونگ، گیت من، یال و… با دستگیره یا بدون دستگیره آشنا شوید کافی است، محصولات شرکت ما را دنبال کنید.

لازم به ذکر است خدمات پس از فروش شرکت ما برای تمام محصولات به صورت 24 ساعته صورت می‌گیرد. حتی اگر شما مشتریان عزیز قفل کارتی خود را از جای دیگر تهیه کرده باشید. ما از خدمات رسانی (نصاب، وسایل مورد نیاز قفل و …) دریغ نخواهیم کرد. تیم متخصص و مجرب خود را در کمترین زمان ممکن برای حفظ امنیت، راحتی و آرامش شما اعزام خواهیم کرد.

پیج اینستاگرام دژین لاک را دنبال نمایید و از اخبار روز قفل‌های دیجیتالی مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *