قفل الکترونیکی درب

قفل الکترونیکی درب مدرن‌ترین قفلی است که در حال حاضر بازار قفل را تسخیر کرده است. این نوع قفل‌ها برعکس قفل‌های معمولی از امنیت بسیار بالای برخوردار هستند. راه دسترسی متنوع و غیر مکانیکی (رمز،کارت، اثر انگشت، ریموت کنترل، بلوتوث) به ارمغان آورده‌اند. از مزایای فوق امنیتی (قفل خودکار، تابع خیالی، قفل کودک، شب‌بند و هزاران مزایای دیگر) برخوردار هستند. قابلیت نصب روی درب (ضد سرقت، فلزی، چوبی، شیشه‌ای) را دارند. شرکت‌های متعددی مثل (سامسونگ، گیت من، یال، اورنت و…) مشغول ساخت این قفل‌های الکترونیکی هستند. البته قیمت آن‌ها بر اساس کیفیت، کشور ساخت، آپشن و … متفاوت است.

قفل دیجیتال اثر انگشتی

 

قفل الکترونیکی درب چیست؟

قفل الکترونیکی درب، قفلی است که راه‌های دسترسی به آن توسط رمز، کارت، اثر انگشت، ریموت و بلوتوث امکان‌پذیر است. از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. قابلیت نصب روی همه درب‌ها را دارد. به‌شدت نفوذناپذیر هستند. بدنه بسیار محکمی دارند، قابلیت هک شدن را ندارند. به همین خاطر از آن به‌عنوان «قفل ضد سرقت» یاد می‌کنند. در حال حاضر «امن‌ترین» و «بادوام‌ترین» قفل در بازار به‌حساب می‌آیند.

درمجموع امنیت، آرامش، راحتی و زیبایی را به جامعه هدیه داده‌اند تا بتوانند عناصر مزاحم و بی‌هنجاری در جامعه را کنترل نمایند. البته هنوز در برخی اقشار جامعه جایگاهی ندارند. چراکه این طیف جوامع فکر می‌کنند توان خرید این قفل‌ها را ندارند. اما لازم به ذکر است که شرکت ما حتی قفل الکترونیکی درب به‌صورت اورجینال برای این اقشار جامعه را هم وارد کرده است تا آن‌ها از امنیت و آرامشی که حق آن‌هاست، بهره‌مند شوند. بنابراین جای هیچ نگرانی نیست، شما هم با هر درآمدی می‌توانید این امنیت و آرامش را داشته باشید. فقط کافی است به ما اعتماد کنید تا سال‌های سال همراه و همیار شما باشیم.

ویژگی و مزیت قفل الکترونیکی درب

قطعاً خیلی‌ها فکر می‌کنند که قفل الکترونیکی درب فقط موجب حذف «دسته‌کلید» شده است، اما اگر کمی ژرف‌اندیشی کنند، متوجه خواهند شد که ویژگی و مزیت قفل الکترونیکی بسیار متعدد است. از این‌رو ضروری است که مشتریان عزیز را با ویژگی و مزیت این قفل‌ها آشنا کنیم:

روش دسترسی سه‌گانه:

ارجح‌ترین ویژگی و مزیت این قفل‌ها روش دسترسی سه‌گانه توسط کارت، رمز، اثر انگشت می‌باشد.

ورودی دوبل:

برای باز کردن قفل هم‌زمان به دو روش (کارت/ رمز)، (رمز/ اثرانشگت) و یا (اثر انگشت/ کارت) لازم است. البته می‌توانید آن را غیرفعال نمایید.

قفل کارتی

تابع خیالی:

برای جلوگیری از افشای رمز اصلی، شما مشتریان عزیز می‌توانید رمزی تصادفی را وارد نمایید. با این مزیت هیچ شخصی قادر به حدس و یا حفظ رمز شما را نخواهد داشت.

رمز یک‌بارمصرف:

اگر در محل کار یا خانه حضور ندارید، با صدور این رمز می‌توانید به افراد مانند سرایدار، میهمان، آبدارچی، نظافتچی و … برای ساعت مشخص و آن ‌هم به‌صورت موقت «رمز ورود» صادر نمایید.

قفل کودک:

دکمه‌ای است که روی دستگیره داخلی قفل تعبیه شده است. تنها زمانی می‌توان درب را باز کرد که این دکمه همراه با دستگیره گرفته شود. این دکمه به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان خروج کودکان بازی گوش و افراد مبتلابه آلزایمر را نمی‌دهد.

قفل خودکار:

این سیستم به خاطر این تعبیه شده است که اگر شما مشتریان عزیز به هر طریقی فراموش کردید درب مغازه، دفتر و یا خانه خود را قفل کنید، به‌طور خودکار این کار را برای شما انجام دهد.

قفل شیشه سکوریت

حریم شخصی:

از آن به‌عنوان «حریم خصوصی» و «شب‌بند» یاد می‌کنند. در صورت فعال‌سازی آن از داخل هیچ فرد قادر به ورود نیست، حتی دارندگان کارت، رمز و اثر انگشت.

سنسور آی آر:

با نزدیک شدن به قفل درب (حدود 50 سانتی‌متر) صفحه قفل برای واردکردن رمز، اثر انگشت و کارت روشن می‌شود. البته می‌توانید آن را غیرفعال نمایید. بهترین راه هم غیرفعال سازی آن می‌باشد، چراکه با هر رفت‌وآمدی در جلوی درب صفحه قفل روشن می‌شود که کاهش شارژ را در پی خواهد داشت.

آلارم هشدار:

یکی دیگر از ویژگی و مزیت‌های منحصربه‌فرد این نوع قفل‌ها به‌حساب می‌آید که در سه صورت ازجمله تلاش برای ورود غیرمجاز، ضربه به قفل و آتش‌سوزی فعال می‌شود.

ریموت کنترل:

در بیشتر قفل‌های هوشمند روش دسترسی «کنترل از راه دور» توسط ریموت تعبیه شده است. تقریباً تا 50 متر امکان‌پذیر می‌باشد.

بلوتوث:

یکی دیگر از ویژگی و مزیت قفل الکترونیکی درب روش دسترسی توسط بلوتوث می‌باشد. البته این سیستم در قفل‌های سامسونگ (به‌ جز کره جنوبی) کار نمی‌کند.

ضد هک:

به‌هیچ‌وجه امکان هک این قفل‌های الکترونیکی امکان‌پذیر نیست. چراکه دسترسی به برد داخلی قفل غیرممکن است.

تغذیه اضطراری:

در صورتی که به آلارم قفل‌ جهت تعویض باتری توجه نکردید و باتری دستگاه تمام شود می‌توانید یک باتری کتابی V9 را به منبع تغذیه اتصال دهید تا برق دستگاه تأمین شود و از رمز یا اثر انگشت یا کارت خود جهت باز شدن قفل استفاده کنید و بعد از وارد شدن باتری قفل را تعویض کنید.

باتری قفل دیجیتال

بهترین برند قفل هوشمند درب

برند سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده قفل‌های الکترونیکی در جهان است. در حال حاضر این برند کره‌ای به یکی از پرفروش‌ترین برندها در دنیا تبدیل شده است. قفل‌های تولید شده توسط این برند تقریباً تمام ویژگی و مزایای اشاره شده مذکور را دارند.

برند یال

برند یال در کشورهای سوئد، ایتالیا و اسپانیا، کره جنوبی و همچنین چین فعالیت تولیدی دارند. از نظر کیفیت بی‌شک یکی از برترین برندها در جهان به‌حساب می‌آید. این قفل مانند برند سامسونگ دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است.

برند گیت من

یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین برندها در زمینه قفل الکترونیکی درب محسوب می‌شود. این برند کره‌ای هم مانند دو برند قبلی از ویژگی و مزیت‌های اشاره شده مذکور برخوردار است. لازم به ذکر است که برندهای دیگری مانند اورنت، اچ گنگ، اچ بی اس، های‌وان، یونی تاچ و… وجود دارند.

برندهای قفل دیجیتال

در صورتی که این برندها یا هر برند دیگر مد نظر شما مشتریان عزیز می‌باشد، می‌توانید برای قیمت، مشاوره، نصب و خدمات دیگری با ما تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از اخبار روز قفل دیجیتال پیج اینستاگرام دژین لاک را دنبال فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *