قفل الکترونیکی کمد باشگاه

در بخش رختکن باشگاه‌ها و استخرها از کمدهایی استفاده می‌شود که برای امنیت بیشتر نیاز به قفل الکترونیکی کمد باشگاه خواهد بود. قفل الکترونیکی کمد باشگاه نوعی قفل هوشمند محسوب می‌شود که اجازه نمی‌دهد کسی غیر از شما بتواند از کمد شما استفاده نماید. در گذشته از قفل‌های ساده و یا مدل‌های مکانیکی استفاده می‌شد اما امروزه قفل الکترونیکی کمد باشگاه طراحی و اجرا شده است که اغلب به صورت اثر انگشتی کار می‌کند و بهترین نوع قفل محسوب می‌شود.

قفل الکترونیکی کمد باشگاه چیست؟

قفل الکترونیکی کمد باشگاه یکی از جدیدترین و ایمن‌ترین قفل‌هایی است که به واسطه تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی و اجرا شده است و ایمنی این قفل‌ها بسیار زیاد است. به طور کلی به این قفل‌ها، قفل‌های الکترونیکی کمدی گفته می‌شود که برای باشگاه‌های ورزشی، سالن‌های بدن‌سازی، هتل‌ها و همین‌طور استخرها مورد استفاده قرار می‌گیرد اما بررسی‌ها نشان داده است که این قفل‌ها برای انواع کمدهای فلزی مناسب هستند و حتی در منزل نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. سیستم الکترونیکی به کار برده شده در این قفل‌ها به صورتی است که تنها پس از تائید صاحب کمد، درب کمد باز می‌شود و هیچ کلید دیگری برای باز شدن آن‌ها در نظر گرفته نخواهد شد.

قفل کمد باشگاه

راهنمای خرید قفل الکترونیکی کمد باشگاه

اگر قصد خرید قفل الکترونیکی کمد باشگاه دارید در ابتدا باید به متریال به کار برده شده در این قفل‌ها دقت داشته باشید. هرچه متریال به کار برده شده قوی‌تر باشد، طول عمر قفل‌ها بیشتر خواهد شد. بنابراین به جنس بدنه، جنس مغزی، نوع طراحی و حتی سایز و وزن قفل می‌بایست دقت شود.

مورد مهم دیگر در خصوص قفل الکترونیکی کمد، نوع برد به کار برده شده در آن است که بخش مهمی از ضریب امنیت قفل را مشخص می‌کند. تکنولوژی طراحی برد در این قفل‌ها می‌بایست به دقت انتخاب شود و آزمایش‌های لازم، پیش از عرضه این قفل‌ها به بازار صورت بگیرد، در غیر این صورت، کیفیت قفل‌ها زیر سؤال می‌رود و نمی‌توان انتظار داشت که استفاده خوبی از قفل‌ها شود.

باطری به کار برده شده در قفل الکترونیکی کمد باشگاه از دیگر مواردی است که باید مدنظر قرار بگیرد از یاد نبرید که نوع باطری اجرا شده می‌بایست به صورتی باشد که قابلیت تعویض داشته باشد در غیر این صورت باتری از نظر ساختار قابل قبول نبوده و از کیفیت خوبی برخوردار نیست. البته دقت کنید که در طراحی برخی از قفل های الکترونیکی کمد باشگاه، باتری‌ها به صورت سه ماهه تعویض می‌شوند و در برخی از سبک‌های دیگر، تعویض باتری معمولاً هر چند سال یک‌بار صورت می‌گیرد پس این موضوع اهمیت زیادی خواهد داشت و باید بتوانید به آن دقت نمایید.

یک مدل از قفل الکترونیکی باشگاه با سه باطری عرضه می‌شود که کیفیت بهتری به نسبت سایر قفل‌ها دارد. به قابل تعویض بودن باتری در قفل الکترونیکی کمد باشگاه دقت کافی داشته باشید چون اگر قفل به صورتی طراحی شده باشد که باتری آن قابل تعویض نباشد عملاً کیفیت خوبی نخواهد داشت و دچار مشکلات زیادی می‌شود پس باید این نکته را به دقت ارزیابی کنید.

قفل‌های الکترونیکی باشگاهی معمولاً دارای باطری‌های خارجی هستند و این موضوع سبب می‌شود تا دسترسی به باتری‌ها به‌سادگی صورت بگیرد.

قفل الکترونیکی کمد باشگاه که موتور آن به رنگ مشکی طراحی شده است از نظر کیفیت در شرایط خوبی قرار دارند.

قفل دیجیتال باشگاه

طراحی قفل الکترونیکی کمد باشگاه

در طراحی قفل الکترونیکی کمد باشگاه برخی از مدل‌ها دیجیتالی هستند که در دو فرکانس تمیک و مایفر اجرا می‌شوند. این مدل از قفل‌ها قابلیت ذخیره سازی اطلاعات را دارند و به شکل کاملاً حرفه‌ای طراحی شده‌اند. دقت کنید که این قفل‌ها به طور کلی از آی پی‌های امنیتی قدرتمندی کمک گرفته‌اند و ساختار بی‌نظیری در اجرای این قفل‌ها دیده می‌شود.

موضوع مهم دیگر نحوه سوار شدن قفل‌های الکترونیکی روی کمد است که سبب می‌شود تا طول عمر آن‌ها بیشتر شود و استفاده بهتری داشته باشند. این قفل‌ها از نظر سبک اجرایی دسته بندی‌های متنوعی دارند و انتخاب برای شما آزاد است.

نکته جالب دیگر اینکه قفل الکترونیکی کمد باشگاه دارای حافظه هوشمند است به طوری که می‌توان تعداد مشخصی از کلید را برای آن تعریف کرد. در این صورت چندین نفر می‌توانند به این قفل‌ها دسترسی داشته باشند. این سبک از قفل‌ها قابلیت تعریف 35 کلید الکترونیکی را دارند و این رویکرد سبب کی شود تا مثلاً اعضای یک خانواده به کلید کمد مورد نظر دسترسی داشته باشند.

البته قفل الکترونیکی کمد باشگاه علاوه بر کلیدهای اختصاصی دارای شاه کلید و همین‌طور کلید  مادر است که در صورت نیاز به شما عرضه می‌شود.

قفل الکترونیکی کمد باشگاه

تکنولوژی قفل الکترونیکی کمد باشگاه هوشمند

سبک دیگری از قفل الکترونیکی کمد باشگاه عرضه شده است که به صورت هوشمند بوده و شرایطی فراهم می‌سازد تا هم به واسطه نرم افزار و هم به شکل آفلاین بتوانید باز و بسته شدن کمد را کنترل کنید. از یاد نبرید که این قفل‌ها به طور کلی به واسطه کارت هوشمند rfid باز می‌شوند و از نظر ایمنی و امنیت بسیار بسیار خوبی دارند. این سبک از قفل‌ها به واسطه مچ بند های باشگاهی و استخری نیز باز و بسته می‌شوند.

قفل‌های هوشمند برای باشگاه‌های ورزشی، استخرها و حمام‌ها، باشگاه‌های بدن‌سازی و سایر بخش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و این امکان فراهم است تا بتوانید این قفل‌ها در درجه‌های امنیتی مختلفی تنظیم کنید.

از قفل الکترونیکی باشگاه هوشمند برای باشگاه‌های بدن‌سازی نیز استفاده می‌شود و همین‌طور مناسب رختکن‌ها، بیمارستان‌ها و کلینیک‌های مختلف است. این مدل از قفل‌ها از نظر ایمنی شرایط بی‌نظیری دارند. شما می‌توانید این قفل‌ها را با قیمت مناسب خریداری کنید و همین‌طور شرایطی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بتوانید با قیمت مناسب این محصول را خریداری نمایید.

کلام آخر

جنس به کار برده شده در قفل الکترونیکی کمد بسیار مهم است و می‌بایست قطعاً ضد زنگ باشد از سوی دیگر مغزی‌های به کار برده شده در این قفل‌ها می‌بایست به صورتی طراحی و اجرا شوند که با اسید از بین نروند و همین‌طور سطح امنیت قفل نیز باید به شکلی باشد که رمز آن قابل حدس زدن نباشد. قفل الکترونیکی کمد باشگاه در سبک‌های متنوعی عرضه می‌شوند.

در خرید این محصول در ابتدا به کیفیت آن دقت کنید و سپس نوع طراحی آن را در نظر بگیرید که بسیار مهم است.

سوالات متداول در خرید قفل الکترونیکی کمد باشگاه

آیا قفل الکترونیکی کمد باشگاه ضد سرقت است؟

بله با وجود آلارم های هشدار امنیتی و سیستم های امنیتی تعبیه شده در آن ها امکان سرقت وجود ندارد.

قفل الکترونیکی کمدی دارای چه  دسترسی هایی می باشد؟

قفل های کمدی معمولا دارای روش های دسترسی رمزی و کارتی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *