قفل های دیجیتال را روی چه درب هایی نصب کنیم؟

قفل های دیجیتال را روی انواع درب ها می توانید نصب کنید و به عنوان بهترین گزینه به جای قفل های مکانیکی و یا دستگیره های معمولی از آن ها استفاده نمایید. ضرورت استفاده و خرید قفل دیجیتال پوشش دادن نقاط ضعف کنترلی و امنیتی دستگیره های مکانیکی است. تنوع این محصولات به گونه ای است که روی انواع درب از جمله ضد سرقت، مولتی، چوبی، فلزی، upvc و شیشه سکوریت امکان نصب دارند. در این مقاله به ارائه مدل های قفل دیجیتال مخصوص درب های مختلف می پردازیم تا شما عزیزان را نسبت به خرید قفل دیجیتال مناسب درب ورودی منزل و یا محل کارتان راهنمایی کنیم.

قفل دیجیتال درب UPVC

قفل دیجیتال درب UPVC مدل مخصوص به خود را دارد که با نام H100 در برند قفل دیجیتال روک (ROOK) موجود است. این قفل روی انواع درب ها با بادخور (بائو: فاصله چارچوب تا شروع نقش درب) کم نیز قابل استفاده است. پس وقتی تصویر درب را برای فروشنده قفل دیجیتال ارسال می کنید در صورت باریک بودن بائو به شما پیشنهاد خرید قفل دیجیتال H100 روک را می دهد. این قفل دسترسی های فول آپشن رمز، کارت و اثر انگشت را دارد و می توانید تا 100 دسترسی از هر نوعی که بخواهید را تعریف کنید. قفل اتوماتیک و امکان تعریف دسترسی دوبل امنیتی از دیگر ویژگی های این قفل با کیفیت PVC LOCK می باشد.

گزینه دیگری که برای درب های بائوی کم می توانید استفاده کنید قفل های دیجیتال بدون دستگیره یا همان شب بند دیجیتال هستند. یکی از زیباترین قفل های بدون دستگیره قفل DS700 سامسونگ با ظاهر دایره ای شکل است. قفل بدون دستگیره A20 از برند گیت من با دسترسی های رمز و کارت هم گزینه مناسبی برای نصب بر روی این نوع درب می باشد. قفل H-GANG از نوع اثر انگشتی قفل های دیجیتال بدون دستگیره است.

قفل دیجیتال h100

قفل دیجیتال درب های شیشه سکوریت

قفل دیجیتال شیشه سکوریت انواع مختلفی دارند که تفاوت اصلی این قفل های دیجیتال با سایرین در عدم وجود مغزی در ساختار قفل است. یکی از قفل های مناسب درب های شیشه سکوریت موجود در بازار مدل G510 سامسونگ است که قفلی کارتی با دسترسی های رمز و کارت محسوب می شود. این قفل قابلیت اتصال به ریموت، آیفون تصویری را جهت باز کردن درب از راه دور در محل نصب قفل دارد. همچنین قفل G510 به خانه هوشمند متصل می شود. قفل دیگری که مخصوص درب شیشه سکوریت است قفل 668 روک با دسترسی های فول آپشن می باشد. این قفل مجهز به قفل اتوماتیک و ورود رمز از طریق تابع خیالی است. قفل بعدی LH600 از برند اورنت است که قفلی اثر انگشتی با دسترسی های رمز و اثر انگشت و مناسب نصب بر روی درب های شیشه سکوریت می باشد.

قفل شیشه سکوریت

قفل هوشمند درب های مولتی

در مورد خرید قفل دیجیتال درب های مولتی نکته حائز اهمیت پشتیبانی قفل دیجیتال از مغزی های عمودی این نوع درب ها است که این موضوع در مورد قفل های مدل C100 از برند HBS صدق می کند. این نوع قفل که در بازار به قفل دیجیتال کلاسیک معروف است دسترسی های فول آپشن دارد و در رنگ های طلایی، مسی و زیتونی مناسب با هر دکوراسیونی موجود هستند. قفل های برند روک در هر دو سری H و P نیز زبانه های عمودی درب های مولتی را ساپورت می کنند. قفل مدل H30 سامسونگ با دسترسی های فول آپشن نیز مناسب نصب بر روی درب های مولتی می باشند.

در مورد درب های ضد سرقت ساخت ترکیه قضیه متفاوت از درب های مولتی است و با نصب قفل الکترونیکی روی این درب ها، قفل هوشمند مجزا از قفل می شود و زبانه های درب مجزا، اما هر دو امکان استفاده و برقراری امنیت به طور همزمان را دارند.

قفل دیجیتال درب اتاق خواب

برای استفاده از قفل دیجیتال روی درب اتاق خواب می توانید مدل CODE HANDLE یال را تهیه کنید. این قفل دیجیتال استیل و بسیار زیبا، رمزی و ساخت کشور سوئد است. مزیت استفاده از قفل هوشمند درب اتاق خواب به نسبت دستگیره های معمولی استفاده رمز به جای کلید است به طوری که دیگر نگران گم کردن کلیدها نخواهید بود. همچنین پس از بستن درب به طور اتوماتیک قفل می شود و امکان ورود برای سایرین را از بیرون نخواهد داشت.

قفل دیجیتال code handle

قفل هوشمند درب کمد

برخی از قفل های هوشمند مناسب نصب بر روی انواع کمد و کشوها هستند که بر اساس انواع مختلفی که دارند دسترسی های رمز، تگ های RFID در اشکال مختلف کارت، مچ بند، KEY TAG و غیره را به کاربران می دهند. برخی از مدل های قفل دیجیتال کمدی در اماکن عمومی مثل استخرها و مجموعه های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند.

نصب قفل دیجیتال روی انواع درب

درب ها بر اساس ویژگی های مختلفی که دارند در انواع مختلف راست بازشو و چپ بازشو موجودند. همچنین برخی از درب ها به داخل و یا بیرون باز می شوند که به ترتیب داخل بازشو و بیرون بازشو نام دارند. اگر می خواهد برای درب ورودی اقدام به خرید قفل دیجیتال با دستگیره اهرمی نمایید در درب های راست بازشو می بایست راست گرد و در درب های چپ بازشو می بایست چپ گرد را انتخاب کنید. بعلاوه برای خرید قفل دیجیتال با دستگیره خلبانی برای درب های داخل بازشو (اکثریت درب های موجود در ایران که درب از بیرون که ایستاده اید به داخل باز می شود) قفل دیجیتال فشاری کششی مناسب است.

همچنین می‌توانید برای اطلاع از مدل‌های جدید قفل هوشمند پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *