قفل دیجیتال سامسونگ کارتی یا اثر انگشتی

قفل دیجیتال سامسونگ کارتی یا اثر انگشتی به صورت متعدد، با کیفیت و با قیمت مناسب در بازار مشاهده می‌شود. در این مقاله تلاش خواهیم کرد ابتدا تعریفی از قفل دیجیتال سامسونگ ارائه دهیم، سپس قفل کارتی و قفل اثر انگشتی را به‌صورت تفکیک بررسی نماییم.

قفل دیجیتالی سامسونگ

قفل دیجیتال سامسونگ، قفلی هوشمند است که در کشور کره جنوبی تولید و عرضه می‌شود و تاکنون مدل‌های متعددی را روانه بازار کرده است. این قفل‌ها مجهز به مزایا و آپشن‌های امنیتی و فنی بسیار ویژه‌ای است. همچنین قابلیت نصب بر روی همه درب‌های چوبی، فلزی، ضد سرقت و شیشه‌ای را دارند. در واقع این قفل‌ها به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که با هر شرایط آب و هوایی (سرد، خشک، گرم و شرجی) سازگاری دارند. همچنین از دو قسمت درونی و بیرونی تشکیل شده‌اند:

قسمت درونی:

شامل زبانه، برد و درون قفل می‌باشد که دسترسی به آن از سوی افراد غیرمجاز غیر ممکن است و یکی از فاکتورهایی است که موجب رضایت مشتریان از قفل دیجیتال سامسونگ شده.

قسمت بیرونی:

شامل قسمتی مانند صفحه لمسی یا کلیدی است که کاربر با آن در ارتباط است. البته در مقابل ضربه، فشار و حتی آتش بسیار مقاوم هستند. همچنین ضد زنگ و ضد آب می‌باشند و از رنگ بندی متنوعی بر خوردار هستند.

این قفل‌های دیجیتالی مزایای منحصر به‌فرد دیگری را هم به مشتریان عزیز هدیه می‌دهند که مهم‌ترین و قوی‌ترین آن‌ها تضمین امنیت، آرامش و راحتی، روش دسترسی آسان و سریع، کاهش هزینه اضافی، کنترل و مدیریت رفت ‌و آمد از طریق تلفن همراه و ده‌ها امکانات دیگری می‌باشند. بنابراین می‌توان قاطعانه اذعان کرد که قفل‌های دیجیتالی سامسونگ یکی از امن‌ترین، قوی‌ترین و بروزترین قفل‌ها در جهان به شمار می‌روند. قطعاً به همین دلیل است که امروزه این قفل‌ها در اکثر کشورهای جهان مقبولیت عام پیدا کرده‌اند.

قفل سامسونگ

قفل دیجیتال سامسونگ کارتی

قفل دیجیتال سامسونگ کارتی، قفل هوشمندی است که کارت را جایگزین کلید کرده است. روش دسترسی به قفل را سریع و آسان نموده و امکان ثبت و کنترل ورود و خروج را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. امنیت و آرامش و راحتی را به مشتریان عزیز هدیه داده است. قابلیت نصب بر روی درب چوبی، فلزی، سکوریت و ضد سرقت را دارند. از امکانات بسیار فوق‌العاده‌ای برخوردار است. در واقع می‌توان افزود که این قفل یک قفل امنیتی و ضد سرقت به شمار می‌رود. زیرا علاوه بر روش دسترسی آسان و راحت مزایای ذیل را برای مشتریان عزیز به ارمغان آورده‌اند:

  • کنترل، ثبت و ضبط ورود و خروج بر اساس تاریخ و ساعت
  • مانع ورود افراد غیرمجاز و سارقین به داخل خانه
  • قابلیت نصب بر روی درب چوبی، فلزی، ضد سرقت و سکوریت
  • سازگاری صد در صدی با هر شرایط آب‌ و هوایی اعم از خشک، سرما، گرما و شرجی

لازم به ذکر است که اگر شما مشتریان عزیز هر کدام از کارت‌های تعریف شده را گم کردید، می‌توانید در کم‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به متخصص، کارت گم‌شده را از دسترس خارج نمایید. به همین خاطر شرکت ما این قفل‌های کارتی ررا با کیفیت و با قیمت مناسب وارد و عرضه کرده است.

قفل کارتی

چند نمونه از قفل های دیجیتال سامسونگ کارتی

قفل سامسونگ 609:

مهم‌ترین مزیت‌های این قفل عبارت‌اند از: روش دسترسی سه‌گانه (کارت، رمز و اثر انگشت)، تابع خیالی، قفل دوبل، قفل کودک، قفل اتوماتیکی، رمز ادمین، رمز میهمان، ضد هک، آلارم هشدار، ورود بی‌صدا، اعلان خروج، منبع تغذیه اضطراری و … .

قفل سامسونگ 6020:

از مهم‌ترین مزایای این قفل می‌توان به روش دسترسی (کارت و رمز)، رمز ادمین، ریموت کنترل، اتصال به خانه هوشمند‌سازی، قابلیت اتصال به آیفون، حریم خصوصی، سیستم ضد هک، ضد شوک، ضد حریق، ضد سرقت، قفل اتوماتیک، منبع تغذیه اضطراری و سنسور آی‌آر اشاره کرد.

قفل سامسونگ H30:

از مهم‌ترین مزیت‌های این قفل می‌توان به روش دسترسی سه‌گانه، حریم خصوصی (شب ‌بند)، سیستم ضد شوک، سیستم ضد حریق، ضد هک، ضد سرقت، منبع تغذیه اضطراری، کلید مکانیکی و … اشاره کرد.

در صورتی‌که قصد خرید قفل دیجیتال سامسونگ را دارید با بخش فروش شرکت ما تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که شرکت ما این قفل‌های دیجیتالی را به‌صورت اورجینال و با قیمت مناسب، گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

قفل سامسونگ کارتی یا اثر انگشتی

قفل دیجیتال سامسونگ اثر انگشتی

قفل دیجیتال اثر انگشتی، یکی دیگری از مدل‌های شرکت سامسونگ به شمار می‌رود. این قفل‌ها به شکلی جذاب و شیک طراحی و ساخته شده‌اند که امکان دسترسی به‌وسیله اثر انگشت را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. در واقع این قفل‌ها تضمین کننده امنیت و آرامش مشتریان محسوب می‌شوند. البته از دیگر روش‌های دسترسی هم برخوردار هستند. این مدل‌های اثر انگشتی علاوه بر روش دسترسی سریع، آسان و با امنیت بالا از دیگر آپشن‌های روز دنیا مانند قفل اتوماتیک، قفل کودک، قفل دوبل، آلارم هشدار، ضد هک، ضد سرقت، ضد حریق، حریم شخصی و … برخوردار هستند. لازم به ذکر است که می‌توان حدود 100 عدد اثر انگشت به آن‌ها شناسایی کرد. برای مشاهده دیگر مزایای قفل دیجیتال سامسونگ اثر انگشتی از محصولات شرکت ما دیدن فرمایید.

قفل دیجیتال اثر انگشتی

چند نمونه از قفل دیجیتال سامسونگ اثر انگشتی

قفل سامسونگ 608:

از مهم‌ترین آپشن‌های این قفل می‌توان به روش دسترسی (رمز، اثر انگشت، ریموت و اپلیکیشن)، رمز میهمان، رمز ادمین، حریم شخصی، قفل اتوماتیک، سیستم ضد حریق، ضد سرقت، ضد شوک، ضد زنگ، قابلیت اتصال به سیستم هوشمند‌سازی داخلی (بلوتوث، ریموت، وای‌فای و آیفون) اشاره کرد.

قفل سامسونگ DR719:

این قفل مجهز به روش دسترسی سه‌گانه (رمز، کارت و اثر انگشت) می‌باشد. همچنین می‌توان به دیگر امکانات این قفل مانند قفل کودک، قفل دوبل، ریموت کنترل، سنسور آی‌آر، آلارم چهارگانه هشدار (ضد سرقت، ضد شوک، ضد حریق و اتمام شارژ باتری)، منبع تغذیه اضطراری و کلید مکانیکی اشاره کرد.

قفل سامسونگ DR718:

مهم‌ترین مزایای این قفل عبارت‌اند از: روش دسترسی دوگانه (رمز و اثر انگشت)، قفل کودک، آلارم اتمام شارژ باتری، قفل دوبل، ریموت کنترل، آلارم ضد سرقت، ضد شوک، اعلام ضد حریق، سنسور آی آر و … .

اگر قصد خرید قفل‌های دیجیتالی سامسونگ را دارید می‌توانید با شرکت ما تماس حاصل فرمایید تا قفلی اورجینال و با گارانتی واقعی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده شود.

قفل دیجیتال اثر انگشتی

برای اطلاع از محصولات جدید قفل هوشمند پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *