قفل دیجیتال کمدی

قفل دیجیتال کمدی یکی دیگر از ابزارهای هوشمندی است که برای برقراری امنیت و راحتی در استفاده از کمدها طراحی، ساخته و عرضه شده است. محدودیت خاصی برای این قفل در نظر گرفته نشده است و می‌توان بر روی کمدهای منزل، سالن ورزشی، هتل‌ها، رختکن‌ها و … نصب کرد. در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات و یا خرید قفل کمدی هستید، حتما مقاله پیش‌رو را مطالعه و یا با بخش مشاوره شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

معرفی قفل دیجیتال کمدی

قفل دیجیتال کمدی یا به عبارتی قفل هوشمند انواع متعددی دارد که بسیاری از آن‌ها روانه بازار شده است. این قفل‌ها با عناوین دیگری مانند قفل هوشمند، قفل الکترونیکی، قفل هتلی، قفل ضد سرقت، قفل کارتی، قفل اثر انگشتی، قفل رمزی، قفل باشگاهی، قفل استخری و … معروف شده‌اند. جمع و جور هستند و به ‌راحتی بر روی هر کمدی قابلیت نصب را دارند. البته همه آن‌ها کاربرد ویژه‌ای برای مشتریان به ارمغان آورده‌اند و در رنگ‌بندی‌های متعددی طراحی و ساخته شده‌اند. بنابراین شما مشتریان گرامی می‌توانید قفلی متناسب با سلیقه خود را انتخاب کنید.

این قفل‌ها مانند قفل‌های دیجیتال درب نیازی به سیم‌کشی داخلی و اتصال برق ندارند و شارژ آن‌ها از طریق باتری قلمی تأمین می‌شود و با هر بار تعویض باتری حدود یک سال شارژ نگه خواهند داشت. فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند و مهم‌تر از همه خرابی این قفل‌ها به‌ندرت اتفاق می‌افتد. خصوصاً اگر از برند معتبر سامسونگ، گیت من و یال باشد.

قفل دیجیتال کمدی

مشخصات اصلی قفل دیجیتال کمدی

  • ضد آب و ضد هک
  • قابلیت حذف و غیرفعال کردن کارت گمشده
  • مجهز به رمز ادمین (رمز مادر)
  • دارای منبع تغذیه اضطراری
  • مجهز به آلارم هشدار

و…

روش‌های دسترسی به قفل کمدی

زمانی که این قفل بر روی کمد شما نصب شود به شما امکان دسترسی‌های مختلف برای باز و بسته شدن کمد با امنیت بسیار بالا را می‌دهد. این قفل از روش دسترسی چندگانه برخوردار است. مهم‌ترین و معمول‌ترین آن‌ها رمز، کارت و اثر انگشت می‌باشد.

برای باز کردن آن‌ها (قفل دیجیتال کمدی) وسایل متعددی مانند کارت، جاسوئیچی، دستبند و … استفاده می‌شود. شایان ذکر است که رایج ترین آن‌ها دستبند است. به‌عنوان مثال می‌توان برای یک خانواده یا یک تیم و … روش دسترسی صادر نمود.

قفل الکترونیکی کمدی

مقاومت قفل کمدی

این قفل‌ها در مقابل ضربه، فشار و حرارت بسیار مقاوم هستند و متناسب با هر شرایط آب و هوایی طراحی و ساخته شده‌اند. به‌عنوان مثال این قفل‌ها و حتی نوع دستبند آن‌ها رطوبت بین 20 تا 70 درصدی را تحمل می‌کنند و هیچ آسیبی نخواهند دید. بنابراین این قفل امنیت کمد شما را تحت هر شرایطی بر عهده دارد.

حال اگر تصمیم گرفته‌اید این قفل امنیتی را خریداری و نصب کنید، می‌توانید با شرکت ما تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که شرکت ما قفل دیجیتال را به‌صورت اورجینال و با قیمت مناسب همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

خرید قفل دیجیتال کمدی

با توضیحات فوق قطعاً و یقیناً تصمیم گرفته‌اید که قفل کمد خود را تعویض کنید و به‌جای آن یک قفل هوشمند نصب نمایید. زیرا به خوبی دریافته‌اید که این قفل امنیت کمد شما را تضمین می‌کند و از ویژگی‌های منحصر به‌فردی برخوردار است. اما توصیه می‌شود که حتماً هنگام خرید مؤلفه‌های زیر را در نظر بگیرید:

  • مؤلفه اول: از برند معتبر خریداری کنید (سامسونگ، گیت من و یال)
  • مؤلفه دوم: حتماً از شرکت معتبر قفل خود را تهیه کنید. شرکتی که مشاوره رایگان، گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.
  • مؤلفه سوم: ضد آب، ضد حریق و ضد هک باشد.
  • مؤلفه چهارم: قابلیت نصب بر روی تمام کمدها را داشته باشد و متناسب با هر شرایط آب و هوایی باشد.

قفل هوشمند کمدی

قیمت قفل هوشمند کمدی

اگر تصمیم گرفته‌اید با نصب قفل هوشمند کمدی امنیت کمد باشگاه ورزشی، هتل و … را افزایش دهید و رضایت مشتریان و مراجعه کنندگان خود را تأمین کنید و همچنین درآمد خود را تقویت کنید، حتماً قفل‌های خود را از برند‌های سامسونگ، گیت من و یال تهیه کنید.

برای این کار کافی است با شماره تلفن‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان شرکت ما بهره‌مند شوید، اطلاعات کافی در خصوص قیمت، کیفیت و … را کسب کنید. لازم به ذکر است که شرکت ما علاوه بر مشاوره رایگان، گارانتی واقعی، پشتیبانی فنی، خدمات پس از فروش را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. برای ثبت درخواست و اخذ راهنمایی‌های لازم با شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

قفل دیجیتال استخری

راهنمایی نصب قفل هوشمند کمدی

اگر اطلاعات و تجربه در خصوص نصب قفل هوشمند کمد را دارید و خودتان قصد دارید قفل‌ها را نصب نمایید، حتماً قبل از آن دستورالعمل‌های نصب را از افراد متخصص شرکت ما بگیرید و بعد اقدام به نصب کنید. اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای این‌که قفل شما با مشکلاتی روبرو نشود حتماً نصب آن را به افراد متخصص بسپارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قفل‌های دیجیتال درب می‌توانید دژین لاک را در اینستاگرام دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *