قفل دیجیتال شیشه سکوریت

قفل دیجیتال شیشه سکوریت نوعی از قفل است که قابلیت نصب روی درب‌های شیشه سکوریت را دارد. در این گزارش به دنبال واکاوی قفل دیجیتال شیشه سکوریت هستیم که ابتدا نیم‌نگاهی به شیشه سکوریت خواهیم داشت و سپس قفل دیجیتال مناسب برای شیشه سکوریت را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

همان‌طور که می‌دانید انواع مختلف شیشه وجود دارد اما در مقایسه با شیشه خام با ضخامت‌های یکسان، شیشه سکوریت در مقابل شکستگی مقاومت بیشتری دارد، به طوری که می‌توان گفت مقاومت مکانیکی آن بیش از ۵ برابر است.

در صورت شکسته شدن، شیشه سکوریت به قطعات کوچک با لبه‌های صیقلی تبدیل می‌شود که قدرت برش ندارند و این امر خطر صدمه را کاهش می‌دهد. این قفل‌ها در ساختمان‌سازی شیشه سکوریت برای سازه‌های بدون قاب مانند در ورودی و یا هر مکانی که احتمال صدمه زدن به انسان را داشته باشد قابل استفاده است.

قفل-شیشه-سکوریت

قفل شیشه سکوریت چیست؟

قفل‌های شیشه سکوریت قفل‌های دیجیتالی هستند که مخصوص نصب بر روی درب‌های شیشه سکوریت می‌باشند. این درب‌ها با حرارت بالاتری نسبت به درب‌های شیشه‌ای معمولی تولید می‌شوند و به سرعت سرد می‌شوند که این روش تولید، مقاومت بیشتری در درب‌های شیشه سکوریت ایجاد می‌کند به علاوه روی شکل شکستن این نوع شیشه‌ها هم مؤثر است. در شیشه‌های معمولی تکه‌های شکسته شده به صورت مثلثی شکل و تیز هستند اما در مقابل شیشه‌های سکوریت پودر می‌شوند و خطر کمتری برای افراد ایجاد می‌کند. قفل‌ شیشه سکوریت دارای انواع دسترسی رمز، کارت و اثر انگشت هستند که معمولاً با امکان تعریف تعداد زیاد دسترسی‌ها قابل نصب در مکان‌های پر رفت و آمد نیز هستند.

قفل شیشه سکوریت روک

انواع مدل‌های قفل شیشه سکوریت

در این جا به معرفی سه مدل پرفروش قفل‌های هوشمند شیشه سکوریت می‌پردازیم؛ یکی از قفل‌های زیبا و با کیفیت مدل G510 از برند سامسونگ است که دسترسی‌های  آن رمز و کارت می‌باشد و تا 50 عدد کارت را ساپورت می‌کند. در واقع قفل سامسونگ G510 قفل کارتی شیشه سکوریت محسوب می‌شود.

قفل ROOK 668 دسترسی‌های فول آپشن از جمله کارت، رمز و اثر انگشت را دارد و قیمت آن علی رغم کیفیت بالایی که دارد مناسب‌تر از سایر قفل‌های شیشه سکوریت می‌باشد. این قفل امکان تعریف 100 کارت، 100 رمز و 100 اثر انگشت را به کاربران می‌دهد. قفل LH600 برند اورنت اثر انگشتی است چرا که دسترسی های رمز و اثر انگشت را دارد و دارای تابع رمز ورود خیالی است به طوری که برای ورود ایمن رمز می توانید تعدادی کاراکتر عددی قبل و یا بعد از رمز اصلی وارد نمایید تا کسی نتواند به رمز اصلی پی‌ببرد. به طور کلی کارت‌های RFID که توسط کاربران برای باز کردن قفل شیشه سکوریت مورد استفاده قرار می‌گیرند شامل کارت‌های بزرگ (مثل کارت‌های شتاب بانکی)، KEY TAG (مشابه جاسوئیچی) و کارت‌های SMART هستند.

مزایای قفل شیشه سکوریت

قابلیت‌هایی که قفل‌های شیشه سکوریت به کاربران می‌دهند به شرح ذیل می‌باشند:

آلارم‌های امنیتی

مهم‌ترین آلارم امنیتی که قفل شیشه سکوریت دارد آلارم ضد سرقت است که از هر گونه اعمال فشار یا زور برای باز کردن قفل جلوگیری می‌کند. آلارم بعدی مربوط به حریق است که با سنسور تشخیص حرارتی که در داخل قفل وجود دارد در دمای بالا قفل شروع به آژیر کشیدن می‌کند. در کنار این‌ها اگر رمز اشتباه را چند بار وارد نمایید، صدای آژیر قفل بلند می‌شود.

قفل دیجیتال شیشه سکوریت

داشتن دسترسی دوبل امنیتی

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که در قفل‌های شیشه سکوریت مثل ROOK 668 و یا G510 سامسونگ وجود دارد امکان تعریف دسترسی دوبل امنیتی است. به طوری که برای باز کردن قفل شرط استفاده هم‌زمان از دو دسترسی را می‌گذارید تا امنیت بیشتری ایجاد نمایید.

قفل شیشه سکوریت سامسونگ

منبع تغذیه قفل شیشه سکوریت

منبع تغذیه قفل‌های شیشه سکوریت چهار عدد باتری قلمی AA استاندارد هستند که برای 10 بار استفاده در روز تا یک سال دوام می‌آورد. منبع تغذیه این قفل‌ها در مدل LH600 قفل شیشه سکوریت اورنت از طریق قرار دادن یک باتری کتابی 9 ولتی روی قفل به طور موقت شارژ می‌شود. همچنین منبع تغذیه اضطراری قفل ROOK 668 پاوربانکی است و از طریق یک کابل ساده اندرویدی و اتصال پاوربانک به قفل به راحتی موقتاً شارژ می‌شود.

داشتن قفل اتوماتیک

برای کسانی که پس از بستن درب نگران قفل کردن آن می‌شوند آپشن قفل اتوماتیک بسیار کاربردی است چرا که پس از بستن درب به طور اتوماتیک بعد از چند ثانیه درب قفل می‌شود.

قفل شیشه سکوریت

امکان اتصال به ریموت و آیفون

خیلی از افراد در محل نصب قفل به طور مثال تا شعاع 20 متری آن نیاز به باز کردن درب از راه دور را دارند چرا که مجبور به بلند شدن از جایشان و باز کردن درب نباشند. در کنار آن قابلیت باز کردن درب از طریق آیفون تصویری آپشنی است که مورد نیاز برخی از خریداران می‌باشد.

نحوه نصب قفل شیشه سکوریت

برای نصب انواع قفل دیجیتالی از جمله قفل شیشه سکوریت نیاز به اندازه گیری جهت سوراخ کاری وجود دارد که به دو صورت می‌تواند انجام شود. یکی این‌که پس از ارسال درب شیشه سکوریت با چسب‌های مخصوصی قفل روی درب نصب شود و حالت دیگر این است که اندازه‌ها را از تیم فنی سایت گرفته و برای کارخانه ارسال نمایید تا با توجه به آن‌ها عملیات سوراخ کاری را روی درب خام انجام داده و ارسال نمایند. روش دوم برای نصب روش بهتری به حساب می‌آید.

قفل هوشمند مناسب برای شیشه سکوریت

تنوع قفل‌ها (اعم از رنگ، مدل، جنس، ویژگی‌های فنی و امنیتی) باعث شده است، هر شخصی با هر سلیقه‌ای قفلی برای شیشه سکوریت پیدا کند، اما از آنجایی که قطعاً هدف همه این مشتریان افزایش ایمنی می‌باشد، بهتر است قفلی را تهیه کنند که علاوه بر زیبایی، امنیت، آرامش و راحتی برای همه شما عزیزان به ارمغان آورد. به همین منظور این شرکت برای افزایش امنیت این نوع درب‌ها نیز قفل‌های هوشمند و با کیفیت مناسب وارد نموده است.

در ادامه به یکی از این قفل‌ها که مخصوص درب‌های شیشه‌ای سکوریت طراحی و ساخته شده است، خواهیم پرداخت:

قفل دیجیتال شیشه سکوریت مدل SHS-G510

قفل دیجیتال شیشه سکوریت SHS-G510 از جمله محصولات این شرکت می‌باشد که روی درب‌های شیشه سکوریت نصب می‌شود. این قفل دیجیتال ساخت کره جنوبی است و از کیفیت خوبی برخوردار است.

این نوع قفل دیجیتال از طریق روش دسترسی پیشرفته و بدون کلید مانند رمز و کارت کار می‌کند. در صورت نیاز می‌توانید تا 50 عدد کارت را به دستگاه معرفی نمایید. در صورت گم کردن هر کدام از این کارت‌های تعریف شده، می‌توانید به‌راحتی آن را غیرفعال کنید. همچنین امکان اضافه شدن ریموت کنترل را دارد. حتی می‌توان با تجهیزاتی جزئی آن را به آیفون نیز متصل کرد. همچنین این ویژگی را دارد که در پایین درب و مماس با سطح زمین نصب شود.

از آنجایی که این قفل هوشمند مجهز به سیستم قفل اتوماتیک است، برای صرافی‌ها، طلا فروشی‌ها، مغازه‌ها گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. علاوه بر ویژگی‌های فنی و امنیتی این قفل هوشمند، امنیت و زیبایی را برای شما مشتریان عزیز به ارمغان آورده است.

glass-door-G510

8 ویژگی برتر قفل هوشمند شیشه سکوریت G510 در یک نگاه

قفل اتوماتیک:

بعد از بسته شدن درب، قفل به طور خودکار قفل می‌شود.

آلارم هشدار:

در صورت ضربه زدن به قفل، تلاش افراد غیرمجاز برای ورود و آتش‌سوزی، آلارم هشدار به صدا در می‌آید.

قابلیت اضافه شدن ریموت کنترل:

کافی است برای داشتن این ویژگی امنیتی، کیت را از ما تهیه و به قفل اضافه نمایید.

قابلیت اتصال به آیفون:

با تهیه ارتباط دهنده و با کم‌ترین زمان امکان اتصال به آیفون را دارد.

دسترسی آسان با امنیت بالا:

با توجه به روش دسترسی رمز (4 تا 12)، کارت (2 تا 50)، ضد هک بودن و… امنیت مالی و جانی شما را چند برابر می‌کند.

قفل-دیجیتال-شیشه-سکوریت

مجهز به سیستم ورودی دوبل (کارت و رمز):

برای ورود هم‌زمان به رمز و کارت نیاز است، البته می‌توان آن را غیرفعال کرد.

دارای رمز تصادفی:

برای جلوگیری از افشای رمز، دو عدد به صورت تصادفی به شما داده می‌شود تا پیش از وارد کردن رمز آن‌ها را وارد نمایید.

مجهز به سیستم حریم شخصی:

پدر صورت فعال کردن این سیستم کسی حق ورود نخواهد داشت، حتی اگر رمز و کارت داشته باشد.

کلام آخر

توجه به مباحث مطرح شده در بخش‌های چهارگانه فوق، مشخص می‌کند که قفل هوشمند مخصوص شیشه سکوریت دارای ویژگی‌های فنی و امنیتی گوناگونی بوده است. به‌صورت خلاصه می‌توان به این ویژگی‌ها اشاره کرد که شامل قفل اتوماتیک، حریم خصوصی، تابع خیالی، ورودی دوگانه، قابلیت اتصال به آیفون، قابلیت اضافه شدن ریموت کنترل، ضد سرقت، ضد حریق و … می‌باشد که همه این ابزارهای ابتکاری، فقط برای برقراری امنیت، آرامش، حفاظت، راحتی و زیبایی شما مشتریان عزیز به کار گرفته شده است.

برای مشاهده انواع قفل دیجیتال شیشه سکوریت از محصولات دژین لاک دیدن فرمایید.

همچنین می‌توانید برای اطلاع از مدل‌های جدید قفل هوشمند پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.