قفل هوشمند ضد سرقت

به احتمال خیلی قوی بیشتر مردم به دلیل مزایا و آپشن‌هایی که در قفل هوشمند تعبیه شده است از آن به عنوان قفل ضد سرقت یاد می‌کنند. همین موضوع ما را بر آن واداشته است تا نیم‌نگاهی به ویژگی، مزایا، قیمت و … قفل هوشمند ضد سرقت داشته باشیم.

قفل هوشمند ضد سرقت

قفل هوشمند ضد سرقت چه نوع قفلی است؟

به قفلی گفته می‌شود که شرایط منحصر به فردی برای جلوگیری از ناامنی، سرقت، ترس و … به ارمغان آورده است. در واقع قفل هوشمند ضد سرقت به قفلی گفته می‌شود که در راستای تضمین، استمرار و تقویت امنیت، آرامش و راحتی مشتریان ساخته و عرضه شده است.

جالبه بدانید که قفل هوشمند سامسونگ متناسب با اکثر درب‌ها اعم از چوبی، ضد سرقت، شیشه‌ای و فلزی ساخته شده است.  می‌توان در تمام محیط‌های مسکونی، تجاری، اداری، تفریحی و ورزشی آن‌ها را نصب کرد. همچنین با هر شرایط آب و هوایی سازگاری دارند. ولی آنچه باعث شده این قفل به قفل ضد سرقت معروف گردد. چندین سیستم مانند: قفل اتوماتیک، قفل کودک، قفل دوبل، ضد هک، ضد شک، آلارم هشدار و … است.

بنابراین می‌توان توصیف کرد که قفل هوشمند ضد سرقت، برای جلوگیری از ناامنی و سرقت ساخته و عرضه شده است. چرا که ویژگی فوق که فقط پاره‌ای از آپشن‌های این قفل می‌باشند، تضمین می‌کنند که ورود افراد غیرمجاز به داخل خانه و محل کار محال و نفوذناپذیر است.

قفل ضد سرقت

کاربرد قفل هوشمند ضد سرقت

بدون شک قفل هوشمند کاربردهای متعددی را برای مشتریان به وجود آورده است که از آن به عنوان قفل ضد سرقت یاد می‌کنند.

به نظر می‌رسد نصب این قفل هوشمند ضد‌سرقت برای هر مشتری کاربردهای متفاوت و مشترکی به نمایش گذاشته است. در ادامه به چند نمونه از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

بدون شک اولین کاربرد این نوع قفل‌ها، جلوگیری از ورود سارقان و افراد غیرمجاز به داخل خانه و یا محل کار می‌باشد. به احتمال خیلی زیاد دومین کاربرد قفل هوشمند ضد سرقت، مدیریت ورود و خروج افراد به داخل ساختمان است و جالب که بدانید کنترل ورود و خروج را می‌توانید بر اساس ساعت و تاریخ داشته باشید.

در این قفل سیستم‌هایی مانند قفل دوبل، قفل کودک، قفل اتوماتیک، رمز تصادفی، رمز سرایدار، حریم خصوصی و… در آن تعبیه شده است که به شما اطمینان می‌دهد که امنیت شما برقرار است. بنابراین می‌توان سومین کاربرد قفل هوشمند ضد سرقت را تقویت امنیت و آرامش مشتریان دانست. همچنین می‌توان به دیگر کاربردهای این قفل قابلیت اتصال به سیستم هوشمند‌سازی، آلارم‌های هشدار و … اشاره کرد.

شرکت ما هم به شدت تلاش می‌کند که مشتریان عزیز از این کاربردهای ضروری برخوردار شوند. به همین منظور محصولات متنوعی را وارد کرده است تا همه اقشار جامعه توان خرید آن‌ها را داشته باشند. از طرف دیگر مشاوره رایگان و گارانتی واقعی در کنار خدمت رسانی پس فروش در نظر گرفته است که مشتریان عزیز بدون هیچ نگرانی و اضطرابی زندگی آرام و راحتی داشته باشند.

قفل هوشمند ضد سرقت

برندهای قفل هوشمند ضد سرقت

برند سامسونگ

سامسونگ یکی از نمونه برندهای قفل هوشمندی است که مدل‌های متعدد و با کیفیتی را روانه بازار کرده است. همچنین مدل‌های این برند از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و در رنگ بندی‌های مختلفی عرضه شده‌اند. آپشن‌های فرا امنیتی در آن‌ها تعبیه شده است. در واقع همین رویکرد رو به رشد باعث شده که امروزه از برند سامسونگ به عنوان پرفروش ترین قفل هوشمند ضد سرقت در جهان یاد کنند. شرکت ما هم برای این که مشتریان عزیز از این محصول امنیتی استفاده کنند، اکثر مدل‌های سامسونگ که بهترین و برترین آپشن‌ها را دارند وارد کرده است.

در صورتی که به دنبال قفل هوشمند سامسونگ به صورت اورجینال هستید، با شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

قفل-اتوماتیک

برند گیت من

یکی دیگر از برندهای تولید کننده قفل هوشمند ضد‌سرقت برند گیت من است. اکنون این برند در اکثر نقاط جهان شناخته شده و وارد شده است. مجهز به سیستم‌های امنیتی است. با هر شرایط آب و هوایی سازگاری دارند. مدل‌های متعددی با کیفیت‌های مطلوب و عالی روانه بازار کرده است. به همین منظور امروزه جزء سه برند اصلی قفل هوشمند ضد سرقت شناخته می‌شود.

برند یال

در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین قفل‌های هوشمند متعلق به برند یال می‌باشند. این برند مانند دو برند سامسونگ و گیت من، شهرت خاصی در جهان دارد. در 5 کشور سوئد، ایتالیا، اسپانیا، کره جنوبی و چین شرکت تولیدی دارد. قابلیت‌های منحصر به فردی که تضمین کننده امنیت و آرامش می‌باشند برای مشتریان به ارمغان آورده است.

برند اورنت

بدون شک قفل‌های اورنت از فن آوری‌های هوشمندی مانند رمز، اثر انگشت، کارت، قفل دوبل، حریم شخصی، قفل اتوماتیک و … برخوردار هستند. شاید مانند برند سامسونگ، گیت من و یال محبوبیت جهانی نداشته باشند ولی کیفیت نسبتاً خوب آن‌ها باعث شده، این برند هم مشتریان خاص خود را داشته باشد.

برند اچ گنگ

برند اچ گنگ یکی دیگر از برندهای قفل هوشمند ضد سرقت به شمار می‌رود که در کشور کره جنوبی فعالیت تولیدی دارد. تقریباً از محبوبیت نسبی در کره جنوبی برخوردار است. در مجموع محصولات این برند کیفیت قابل قبولی دارند. لازم به ذکر است که قیمت مناسب این قفل باعث شده در سراسر جهان مشتریانی را داشته باشد.

برند های وان

یکی از ارزان‌ترین قفل‌های هوشمند ضد سرقت را این برند تولید و عرضه می‌کند. دارای کیفیت متوسطی هستند. اما به نسبت قیمت آن‌ها، ارزش خریدن را دارند.

برند میلر

برخی قفل‌های تولید شده توسط این برند را ساخت آمریکا و یا تحت لیسانس آمریکا جلوه می‌دهند. اما کیفیت این برند نشان می‌دهد ساخت آمریکا نیست. در مجموع این قفل از کیفیت متوسطی برخوردار است و بارها از خرابی و نارضایتی مشتریان این برند شنیده شده است.

لازم به ذکر است که شرکت ما برندهای با کیفیت متوسط و پایین به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌کند، اما با این حال اگر شما مشتریان عزیز خواهان خرید و نصب چنین قفل‌هایی هستید، می‌توانیم آن‌ها را برای شما فراهم نماییم.

شما می‌توانید با دنبال کردن پیج اینستاگرام دژین لاک از اخبار روز دنیای قفل دیجیتال با‌خبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *