قفل هوشمند کرکره برقی مخصوص مشاغل حساس

شاید بگویید کرکره های برقی نیازی به قفل ندارند. اما برخی از مشاغل بسیار حساس هستند به این ترتیب قفل هوشمند کرکره برقی یکی از بهترین مواردی است که می تواند سطح امنیت کار را افزایش دهد. مثلاً مشاغلی مانند طلا فروشی ها و سایر مراکز مالی نیاز به قفل هوشمند کرکره برقی دارند.

ویژگی های قفل هوشمند کرکره برقی

کرکره های برقی با برق بالا و پایین می روند اما بارها دیده شده است که در صورت قطع شدن برق، به سادگی به دست کرکره بالا می رود! بنابراین وجود قفل هوشمند کمک می کند تا در شرایط حساس سطح امنیت مورد نظر به خوبی مشخص شود. از یاد نبرید که قفل هایی که برای کرکره های برقی در نظر گرفته می شوند معمولاً به صورت جفتی بوده و بسیار ایمن هستند از سوی دیگر جای سوراخ در آنها به خوبی تعبیه شده است و زمانی که کرکره پایین می آید و به کف زمین می رسد، سوراخ روی کرکره با سوراخ روی تیغه روی زمین نصب شده کاملاً روی هم قرار می گیرند.

قفل هوشمند

انواع قفل هوشمند کرکره برقی

قفل هایی که برای کرکره های برقی استفاده می شوند در مدل های متنوعی عرضه می شوند. برخی از آنها معمولی هستند و برخی با هر بار باز و بسته کردن کرکره برقی جدا شده و به کرکره نصب می شوند.

برخی از مدل ها نیز به صورت اتوماتیک اجرا می شوند و منظور ما در این مقاله قفل هوشمند کرکره برقی است که به شکل کاملاً حرفه و با سطح هوشمندی بالا اجرا می شود. این قفل ها به شکل خاصی کار می کنند. مثلاً اتصال کرکره برقی به برق قطع می شود و سپس محفظه ای برای آن تعریف می شود که سبب شده تیغه های کرکره برقی از بالا قفل شوند و این روال سبب می شود تا کرکره به صورت دستی باز نشود و امنیت فضا را بیشتر می کند. در واقع قفل هوشمند به ریموت کرکره برقی متصل می شود و به شکل اتوماتیک با هر بار اقدام برای باز کردن کرکره برقی سبب می شود که برق در موتور به جریان بیفتد و باز شود. همینطور در زمان بسته شدن نیز به شکل معکوس عمل می کند و ساختار قابل قبولی دارد.

قفل هوشمند کرکره برقی ضد سرقت

یکی از مدل های پرفروش قفل هوشمند کرکره برقی، مدل ضد سرقت است. سارقان زمانی که برق قطع است به سادگی کرکره را بالا می دهند. دقت کنید که از قفل های برقی ضد سرقت در این راستا استفاده می شود و این در حالتی است که قفلی روی تیغه انتهایی روی زمین نصب می شود و در نهایت جفت آن نیز روی خود کرکره نصب شده است و دقیقاً مقابل آن قرار می گیرد. پس از بسته شدن در به صورت برقی، این دو پلیت رو به روی هم قرار می گیرند.

در چنین روالی یک قفل معمولی یا کتابی به واسطه دو سوراخ موجود در پلیت بسته می شود. برای امنیت بالای کرکره برقی می تواند از قفل هوشمند کرکره برقی ضد سرقت استفاده کرد به این ترتیب امنیت ساختمان کاملاً تضمین می شود و هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

قفل هوشمند کرکره ای

قفل هوشمند کرکره برقی از نوع اتوماتیک

این مدل از قفل هوشمند کرکره برقی بسیار پیشرفته بوده و سطح امنیت بالاتری را پوشش می دهد. این قفل ها زمانی که برق قطع شود، به تیغه های بالا در محفظه مخصوص وصل می شوند و در نهایت درب به صورت دستی باز نمی شود. این قفل ها به ریموت کرکره برقی متصل هستند و به واسطه فرمان ریموت عملیات خاصی انجام می دهند و برق را قطع و وصل می کنند.

از سوی دیگر شما می توانید قفل هوشمند کرکره برقی نیمه اتوماتیک را خریداری کنید. این قفل ها روی کرکره نصب می شوند و البته که در لیست تجهیزات جانبی کرکره قرار گرفته اند. به این صورت این قفل ها به شکل دستی کار می کنند و قابلیت قطع کردن برق را دارند.

این سبک از قفل ها از داخل کرکره نصب می شوند و از بین تنها جای ورودی کلید باز است. به این دسترسی هرگز در دسترس عموم قرار نمی گیرد و نوعی قفل مخفی محسوب می شود.

این سبک از قفل ها بهترین گزینه برای قفل های تمام اتوماتیک هستند و قیمت نسبتاً ارزانتری نیز دارند.

قفل هوشمند کرکره برقی

مشخصات قفل هوشمند کرکره برقی

بدنه ای که برای قفل هوشمند کرکره برقی در نظر گرفته شده است بسیار مستحکم بوده و مقاومت بالایی دارد. در صورت فشار احتمالی شرایط به شکلی است که زبانه بسیار محکمی برای آن اجرا شده و این زبانه سبب می شود که در برابر فشار مورد نظر محافظت صورت بگیرد.

در این قفل ها از کلید چهار پر استفاده شده است که میزان امنیت را بیشتر می کند. کلیدی که برای این قفل ها اجرا می شود می بایست 360 درجه بچرخد تا زبانه قفل 5 سانتی متر از جای خود خارج شود و در نهایت قفل باز می شود.

به طور کلی محل نصب این قفل ها دور از دسترس عموم افراد است و از نظر امنیتی تضمین شده است.

دقت کنید که نصب قفل هوشمند کرکره برقی از بخش داخلی صورت می گیرد و امکان تخریب آن وجود نخواهد داشت. همه این موارد به نوبه خود باعث می شود که قفل هوشمند کرکره برقی اجرای خوبی داشته باشد و به شکل اصولی مدنظر قرار بگیرد.

نصب قفل هوشمند کرکره برقی

برای نصب قفل هوشمند کرکره برقی نیاز است که از متخصص و افراد با تجربه کمک بگیرید. دقت کنید که اگر پلیت های مخصوص برای این قفل ها اجرا نشود قفل به درستی جا نمی گیرد و باز و بسته شدن آن تقریبا غیر ممکن خواهد شد و یا به سختی انجام می شود بنابراین بسیار مهم است که نصب قفل هوشمند کرکره برقی به دقت انجام شود. این کار باید توسط افراد متخصص انجام شود و تیغه مورد نظر نیز روی بخش درستی از کرکره جوش بخورد. اگر این تصور را دارید که قفل هوشمند از نظر سبک اجرایی متنوع است پیشنهاد ما به شما این است که در انتخاب قفل در ابتدا به میزان امنیت و سطح حساسیت دقت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *