مغزی قفل دیجیتال

مغزی قفل دیجیتال، یکی از مهم‌ترین بخش‌های قفل به حساب می‌آید. در واقع باز و بسته شدن درب را بر عهده دارد. به صورت «تک»، «دو»، «سه زبانه» و «زبان هوک» در قفل‌ها تعبیه شده است. جنس آن‌ها از فولاد می‌باشد. در مقابل فشار و ضربه بسیار مقاوم هستند. به همین منظور در ادامه به موشکافی مغزی قفل دیجیتال خواهیم پرداخت.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های قفل دیجیتال محسوب می‌شود. به چهار صورت تک زبانه، دو زبانه، سه زبانه و هوک تولید شده است. در واقع در هر مدلی یا برندی ممکن است، متفاوت باشد. در مقابل ضربه، فشار مقاوم هستند. شریان امنیت و آرامش مشتریان عزیز می‌باشد. هر چه تعداد زبانه‌ در قفل بیشتر باشد، امنیت بیشتری برای مخاطبان فراهم می‌کند. لازم به ذکر است که تعداد زبانه‌های بیشتر، عمر باتری را کوتاه‌تر می‌کند. زیرا افزایش زبانه به شارژ بیشتری نیاز دارند.

قفل سامسونگ

مغزی قفل دیجیتال سامسونگ

با توجه به مدل‌های متنوعی که از برند سامسونگ وارد بازار شده است، نمی‌توان تعریف جامعه و مشترکی ارائه داد که مغزی همه آن‌ها را پوشش دهد. بنابراین در ادامه تعریفی از ویژگی مغزی برند سامسونگ ارائه خواهیم داد که به صورت نسبی همه مدل‌ها را پوشش دهد.

در مجموع می‌توان گفت اکثر قفل‌های سامسونگ دارای مغزی‌های تک زبانه و دوزبانه هستند. جنس مغزی آن‌ها از فولاد تشکیل شده است. از کیفیت تولید بسیار بالایی برخوردار هستند. محصولات انگلیسی زبان قفل دیجیتال سامسونگ دارای مغزی دو زبانه، محصولات کره‌ای زبان این برند سرشناس دارای مغزی تک زبانه می‌باشند. لازم به ذکر است که اخیراً طرحی به شکل v نیز تولید و روانه بازار کرده‌اند.

  • مدل SHP-DP808: مغزی 3 زبانه تمام اتوماتیک
  • مدل SHP-DP728: مغزی 2 زبانه تمام اتوماتیک
  • مدل SHP-DP950: مغزی تک زبانه تمام اتوماتیک
  • مدل SHS-D500: تک زبانه تمام اتوماتیک ضد دیلم

قفل دیجیتال

مغزی قفل دیجیتال یال

مغزی قفل‌های دیجیتال یال مانند سامسونگ دارای امکانات متفاوتی هستند. اما در مجموع می‌توان اعلام کرد که زبانه‌های آن به شکل معمولی، استوانه‌ای و هوک هستند. دارای تک زبانه، دو زبانه و سه زبانه هستند. لازم به ذکر است که پرفروش‌ترین برند یال حالت سه زبانه استوانه‌ای است.

  • مدل YDM 3168: مغزی 3 زبانه تمام اتوماتیک
  • مدل YDM 4109: مغزی تک زبانه تمام اتوماتیک
  • مدل CODE HANDLE: مغزی 3 زبانه تمام اتوماتیک
  • مدل YMG 40: مغزی تک زبانه تمام اتوماتیک
  • مدل VULCAN-F: مغزی 3 زبانه تمام اتوماتیک ضد دیلم
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دیگر مدل‌های یال، می‌توانید با شماره درج شده در وب‌سایت، تماس حاصل فرمایید.

مغزی قفل یال

مغزی قفل دیجیتال گیت من

در مجموع می‌توان گفت، مغزی قفل‌های بکار رفته در مدل‌های گیت من از جنس فولاد است و دارای دو نوع مغزی تک زبانه و زبان هوک می‌باشند. از آن‌جایی که در مقابل فشار، ضربه و … بسیار مقاوم هستند، مانع ورود سارقان و افراد غیرمجاز به داخل خانه و محل کار می‌شوند.

مغزی قفل دیگر برندها

مغزی‌های تعبیه شده در دیگر برندها مانند اچ گنگ، اورنت، های‌وان و … نیز سه زبانه معمولی هستند. البته در مقابل ضربه، فشار و برش مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهند.

زبانه هوک

زبانه هوک به صورت قلابی است که باعث شده امنیت بیشتری به خانه و محل کار شما مشتریان عزیز ببخشد. چراکه در مقابل فشار و ضربه بسیار مقاوم هستند. تقریباً می‌توان گفت نفوذناپذیر هستند. البته همین تغییرات باعث شده که مورد توجه عموم قرار بگیرند و به یکی از پرفروش‌ترین قفل‌ها در جهان تبدیل شود. پرفروش‌ترین مدل‌هایی که دارای زبان هوک می‌باشند، عبارت‌اند از:

  • گیت من مدل A330-FH
  • گیت من مدل V300-FH
  • گیت من مدل F50-FD
  • یال مدل Vulcan-F
  • سامسونگ مدل SHS-D500

قفل دیجیتال درب

کلام آخر

بدون شک تمام قفل‌های دیجیتالی در تداوم امنیت و آرامش نقش غیرقابل انکاری را دارند. اما از آن‌جایی که هدف شرکت ما تضمین صد در صدی امنیت، آرامش و راحتی شما مشتریان عزیز می‌باشد. مغزی قفل دیجیتال را مورد واکاوی قرار داد. یافته‌های پژوهش نشان می‌دهد که جنس مغزی تک زبانه، دو زبانه، سه زبانه و هوک نقش چشم‌گیر و متفاوتی در استمرار امنیت دارند. بنابراین لازم است که نسبت به مغزی توجه کافی داشته باشید. چرا که برخی از این مغزی‌ها برای کشور ما مناسب نیستند. از این‌رو ما به شما پیشنهاد می‌دهیم اگر به دنبال تضمین صد در صدی امنیت، آرامش و راحتی هستید، حتماً برندهای مذکور را بررسی نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت، کیفیت، برند و کشور سازنده با تیم متخصص و مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

 شما می‌توانید برای اطلاع از اخبار روز دنیای قفل دیجیتال پیج اینستاگرام دژین لاک را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *