پرفروش ترین مدل های دستگیره سامسونگ 2021

شاید هنوز نمی دانید پرفروش ترین مدل های دستگیره سامسونگ در سال 2021 کدام است اما این برند یک دستگیره هوشمند جدید ارائه کرده است که به نوبه خود هم فروش خوبی داشته و هم بهترین گزینه برای امنیت بالا شناخته شده است. می انیم که سامسونگ یکی از تولیدکنندگان بسیار موفق در دنیای تولید دستگیره های درب دیجیتالی در دنیا شناخته شده است. یکی از پرفروش ترین مدل های دستگیره سامسونگ را با هم بررسی می کنیم.

قفل دیجیتال سامسونگ

معرفی دستگیره جدید برند سامسونگ

این دستگیره قابلیت نصب بر روی همه درب ها را دارد و منبع انرژی برای این دستگیره نیز بین 4 الی 8 باتری قلمی است. این دستگیره قابلیت IOT دارد و به طور کلی مبتنی بر فناوری های آی تی طراحی و ساخته شده است و البته که یکی از جدیدترین سبک های آن در سال 2018 با عنوان SHP-DR900 رونمایی شد.

دستگیره ای که برای این قفل در نظر گرفته شده است به صورت پول و پوش است و به طور کلی این سبک از دستگیره ها مربوط به نسب پنجم قفل های دیجیتالی هستند. البته که این قبل همه ویژگی های پرفروش ترین مدل های دستگیره سامسونگ را یکجا دارد و خریدار خیالش از بابت خرید این محصول جذاب کاملاً جمع است. به طور کلی یکی از قابلیت های جالبی که برای این دستگیره دیده می شود اتصال آن به وای فای است. در این صورت صاحب قفل به طور کلی می تواند با اتصال به اینترنت شرایط دستگیره را از راه دور کنترل نماید. دقت کنید که به طور کلی استفاده از اپلیکیشن گوشی هوشمند سبب می شود همه کارها از جمله باز و بسته کردن درب از راه دور انجام شود و حتی گزارش های ورود و خروج نیز می تواند صورت بگیرد.

دسترسی به این ستگیره هم توسط اثر انگشت و هم به واسطه رمز عبور، کارت آر اف و کلید مکانیکی صورت می گیرد و به همین دلیل یکی از پرفروش ترین مدل های دستگیره سامسونگ در سال 2020 و 2021 شناخته شده است.

این مدل یک جانشین بسیار عالی برای قفل های دیجیتالی محسوب می شود و به طور کلی به واسطه قابلیت IOT که دارد می تواند توسط یک گوشی هوشمند از راه دور نیز کنترل شود. همینطور ورود و خروج ها را کنترل نماید.

دستگیره سامسونگ

باطری به کار برده شده در پرفروش ترین مدل های دستگیره سامسونگ

باتری یکی از بخش های مهم در دستگیره های هوشمند محسوب می شود و در دستگیره SHP-DR900 که به عنوان پرفروش ترین مدل های دستگیره سامسونگ شناخته شده است از تراشه باتری مخصوصی استفاده شده است که به طور کلی می تواند دو برابر دستگیره های دیگر دوام داشته باشد.

این دستگاه دارای سیستم اثر انگشت ارتقا یافته برای بهبود دقت و دسترسی به امنیت بیشتر خواهد بود و سنسورهای این اثر انگشت به صورت کاملاً حرفه ای عمل می کنند و جایگاه بی نظیری دارند.

این دستگیره دارای یک سنسور قوی است که می تواند حرکات کاربران را تشخیص دهد و همینطور باز و بسته شدن درب را زیر نظر بگیرد به طور کلی کمپانی سامسونگ همیشه به دنبال طراحی و اجرای قفل های جدید با امنیت بیشتر است که بتواند رمزنگاری های مخصوص را به صورت کاملاً حرفه ای انجام دهد و از هک شدن دستگاه تا حد زیادی جلوگیری شود.

پرفروش ترین مدل دستگیره سامسونگ

ویژگی های جالب پرفروش ترین مدل های دستگیره سامسونگ

یکی از ویژگی های جالبی که برای پرفروش ترین مدل های دستگیره سامسونگ دیده می شود آلارم هشدار است، آلارم هشدار دستگیره دیجیتالی سامسونگ در چه مواقعی به صدا در می آید. زمانی که قفل های سامسونگ آلارم هشدار را به صدا درآوردند اعمال نیروی غیر مجاز به درب یا قفل و همینطور شوک الکتریکی و حریق سبب می شود که آلارم اجرا شود. البته که این موضوع ساختار حرفه ای و خاص خود را داشته و سبب می شود شما باخبر شوید اوضاع تحت نظر است.

قفل سامسونگ

سوالات پر تکرار در مورد دستگیره های سامسونگ

پرفروش ترین مدل های دستگیره سامسونگ چه نوع کارتی را پشتیبانی می کنند؟

حقیقت امر این است که معمولاً در بین پرفروش ترین مدل های دستگیره سامسونگ، کارت های RFID بیشترین تقاضا را دارند. این کارت ها می توانند به دستگیره سامسونگ معرفی شوند و از پر کاربردترین گزینه ها محسوب می شوند. مثلاً کارت های KEY و همینطور کارت های SMART در این راستا قرار گرفته اند که برای پرفروش ترین مدل های دستگیره سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرند. برای دستگیره های مدل کارتی از برند سامسونگ معمولاً دو عدد کارت از نوع KEY TAG وجود دارد و این موضوع سبب می شود تا استفاده از دستگیره ها با امنیت بالایی صورت بگیرد و اثر بخشی مخصوص به خود را داشته باشد.

آیا پرفروش ترین مدل های دستگیره سامسونگ ضد آب هستند؟

تنها برخی از مدل های دستگیره سامسونگ ضد آب هستند و نمی توان گفت که پرفروش ترین مدل های دستگیره سامسونگ همگی خاصیت ضد آب دارند اما خیس شدن این دستگیره ها برای مدت محدودی آسیبی به دستگیره وارد نمی کند اما به طور کلی برای محیط های سرپوشیده مناسب هستند و در واحدهای داخلی استفاده می شوند.

وضعیت ذخیره اطلاعات در پرفروش ترین مدل های دستگیره سامسونگ به چه صورت است؟

نگران ذخیره اطلاعات بر روی حافظه دستگیره های برند سامسونگ نباشید. به طور کلی این اطلاعات در حافظه داخلی ذخیره می شود و به طور کلی با تمام شدن انرژی دستگاه باز هم اطلاعات در حافظه باقی می ماند اما باید دقت کنید که دستگاه نباید به حالت کارخانه برگردانده شود در غیر این صورت مشکلات زیادی ایجاد شده و نمی توان انتظار داشت که دستگاه به درستی کار کند.

جمع بندی

اینطور که ارزیابی ها نشان می دهد شما برای خرید دستگیره های سامسونگ می بایست از سبک های جدید نیز کمک بگیرید چون طراحی ظاهری این دستگیره ها بسیار عالی بوده و این موضوع سبب می شود که دستگیره از نظر سبک اجرایی به صورت کاملاً حرفه ای ارزیابی شده باشد. البته که این دستگیره ها به شکل ایده آل دسته بندی های مختلفی دارند و برخی از آن نیز ظاهری بسیار ساده اما مقاومت داخلی بسیار عالی دارند و برای این دستگیره ها سیستم های عالی و مناسبی اجرا خواهد شد که می بایست مدنظر قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.