پر‌فروش‌ترین قفل‌های دیجیتال

اگر نیم نگاهی به محصولات شرکت ما داشته باشید، متوجه خواهید شد که قفل‌های دیجیتال متعددی ساخته و روانه بازار شده‌اند. اما به نظر می‌رسد که برخی از این قفل‌های دیجیتال مقبولیت بیشتری در جامعه جهانی پیدا کرده‌اند. به همین منظور در این مقاله تلاش خواهیم کرد بر اساس تجربه تئوری و عملی پر‌فروش‌ترین قفل‌های دیجیتال را معرفی نماییم.

پرفروش‌ترین قفل‌های دیجیتال در جهان

در حال حاضر شرکت‌های متعددی در حال ساخت و تولید قفل دیجیتال هستند. به همین خاطر امروزه شاهد تنوعی از قفل‌های دیجیتال در بازار جهانی هستیم. به‌طوری که می‌توان با قاطعیت گفت همه این قفل‌ها از ویژگی، آپشن و مزایای مشترک و متفاوتی برخوردار هستند. بنابراین امکان شکل‌گیری رقابت میان این قفل‌ها رو به افزایش است.

با این اوصاف می‌توان اعلام کرد عوامل متعددی مانند مزایا، روش دسترسی، ویژگی‌های فنی و امنیتی عنصر اصلی جدا کننده پر‌فروش‌ترین قفل‌های دیجیتال از دیگر قفل‌ها هستند. چرا که هدف مشتریان از خرید این قفل‌ها فقط تضمین امنیت، آرامش و زیبایی است.

قفل-سامسونگ

ویژگی‌های پرفروش‌ترین قفل‌های دیجیتال

بدون شک آنچه باعث رقابت میان قفل‌های دیجیتال در جهان شده است. ویژگی‌های فنی و امنیتی آن‌ها است. اما از آنجایی که این ویژگی‌ها کیفیت متفاوتی دارند، باعث شده برخی قفل‌ها به پرفروش‌ترین مدل دیجیتالی تبدیل شوند.

مهم‌ترین ویژگی‌های که زمینه چنین تحولاتی را فراهم کرده‌اند. به شرح ذیل می‌باشند:

روش دسترسی سه گانه

روش دسترسی تعبیه شده در قفل‌های دیجیتالی «کارت یا رمز و یا اثر انگشت» می‌باشند. تقریباً در تمام قفل‌های هوشمند به صورت کم و بیش دیده می‌شوند.

قفل-دیجیتال-سامسونگ

تقویت امنیت خانه و محل کار

در بیشتر این قفل‌ها علاوه بر روش دسترسی سه گانه سیستم‌هایی تعبیه شده است که امنیت ورود و خروج را چند برابر می‌کنند. مصداق قفل دوبل، قفل اتوماتیک، تابع خیالی، رمز ادمین و رمز یک‌بار مصرف.

امنیت کودک و افراد مبتلا به آلزایمر

بیشتر مدل‌هایی که در لیست پرفروش‌ترین قفل‌های هوشمند قرار گرفته‌اند، دارای سیستم قفل کودک می‌باشند. چرا که این سیستم مانع خروج کودکان و افراد مبتلا به آلزایمر می‌شود.

قفل-کودک

قابلیت اتصال به سیستم هوشمندسازی

اکثر مدل‌های قفل دیجیتال این قابلیت را دارند که به سیستم هوشمندسازی مانند بلوتوث، وای‌فای و ریموت کنترل متصل شوند.

آلارم هشدار

تقریباً همه مدل‌های تولید شده قفل دیجیتال دارای سیستم آلارم هشدار می‌باشند. این سیستم در مواقعی که افراد غیرمجاز در تلاش هستند با روش‌های تعریف نشده (رمز، کارت و اثر انگشت) یا ضربه و فشار وارد شوند، فعال می‌شود.

ضد حریق

یکی دیگر از ویژگی‌های فنی و امنیتی که تأثیر قابل قبولی بر فروش قفل دیجیتال داشته‌اند، سیستم ضد حریق می‌باشد. در واقع این سیستم در زمانی که آتش‌سوزی داخلی رخ دهد، فعال می‌شود.

شب‌بند یا حریم شخصی

به نظر می‌رسد که بیشتر مدل‌هایی که در لیست پرفروش‌ترین قفل‌های دیجیتال می‌باشند از سیستم شب‌بند برخوردار هستند. در مجموع با فعال‌سازی این سیستم، حق ورود از همه افراد حتی دارندگان (کارت، رمز و اثر انگشت) گرفته می‌شود.

برندهای محبوب قفل دیجیتال

تجربه عملی و تئوری شرکت ما نشان می‌دهد، قفل‌های ذیل به ترتیب پرفروش‌ترین قفل‌های دیجیتال به شمار می‌روند:

قفل دیجیتال سامسونگ

در حال حاضر قفل سامسونگ یکی از زیباترین و قوی‌ترین قفل دیجیتالی در بازار می‌باشد. این قفل دارای سیستم امنیتی پیشرفته‌ای است که امنیت و آرامش به جامعه هدیه داده است. همین رویکرد باعث شده این مدل کره‌ای به یکی از پرفروش‌ترین قفل دیجیتالی در جهان تبدیل شود.

بارزترین ویژگی این قفل سیستم ضد هک، ضد سرقت و ضد حریق است. همچنین مجهز به قفل دوبل، قفل کودک، قفل اتوماتیک، بلوتوث، وای‌فای، رمز مادر، تابع خیالی، شب‌بند، منبع تغذیه اضطراری و … می‌باشد.

قفل-دیجیتال

قفل دیجیتال یال

یکی از محبوب‌ترین قفل‌های هوشمند در جهان است. مجهز به فناوری‌های پیشرفته و هوشمند است. بهترین قفل برای درب ورودی خانه و محل کار به شمار می‌رود.

دارای امکانات فوق امنیتی مانند قفل کودک، قفل دوبل، قفل اتوماتیک، شب‌بند، منبع تغذیه اضطراری و … می‌باشد. روش دسترسی به این قفل سریع و آسان است. تضمین کننده امنیت و آرامش روحی و روانی مشتریان عزیز می‌باشد.

در چند کشور اروپا (سوئد، اسپانیا و ایتالیا) و آسیای شرقی (کره جنوبی و چین) فعالیت تولید دارد. البته در اروپا و آمریکا بیشترین طرفداران را به خود جلب کرده است.

قفل دیجیتال گیت من

یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کننده قفل دیجیتال به شمار می‌رود. به طوری که در حال حاضر بیش از دویست شرکت در جهان دارد.

این برند کره‌ای در مقابل فشار، ضربه و حتی آتش‌سوزی بسیار مقاوم می‌باشد. با هر شرایط آب و هوایی سازگاری دارند. همچنین دارای سیستم امنیتی پیشرفته‌ای مانند روش دسترسی متعدد، قفل دوبل، تابع خیالی، قفل اتوماتیک، شب بند، منبع تغذیه اضطراری، آلارم هشدار و … می‌باشند.

قفل-گیت-من

قفل دیجیتال Mul-T-Lock

یکی دیگر از قفل‌هایی که دارای مشتریان خاص خود می‌باشد، قفل Mul-T-Lock است. این قفل دارای سیسم امنینی پیشرفته‌ی نسبتاً خوبی است. قابلیت نصب در مناطق مسکونی، تجاری، اداری و تفریحی_ورزشی را دارد.

قفل دیجیتال اورنت

تقریباً از کیفیت خوبی برخوردار هستند. روش دسترسی به آن‌ها سریع و آسان می‌باشند. همچنین دارای تجهیزات امنیتی دیگری مانند تابع خیال، ضد هک، ضد حریق، ضد سرقت، قفل اتوماتیک، منبع تغذیه اضطراری، ریموت کنترل و…. می‌باشند.

قفل دیجیتال Asec

این قفل از لحاظ فنی و امنیتی بسیار با کیفیت و مطابق با استاندارهای امنیتی انگلستان تولید شده است. دارای امکانات فوق امنیتی مانند جنس مقاوم، تابع خیالی، ضد سرقت، آلارم هشدار و … می‌باشند.

قفل دیجیتال اچ گنگ

یکی دیگر از قفل‌هایی که در کره جنوبی تولید می‌شود و از فروش نسبتاً خوبی برخوردار است، قفل اچ گنگ می‌باشد. این قفل کیفیت قابل قبولی را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. قابلیت نصب در تمام محیط‌های مسکونی، تجاری و اداری را دارند. همچنین دارای سیستم امنیتی پیشرفته‌ای مانند آلارم هشدار، تابع خیالی، حریم شخصی، منبع تغذیه اضطراری و … می‌باشند.

 

در صورتی که تمایل دارید با دیگر ویژگی‌ و مزیت‌های بهترین و پر‌فروش‌ترین قفل‌های دیجیتال آشنا شوید، کافی است از محصولات شرکت ما بازدید داشته باشید. لازم به ذکر است که شرکت ما علاوه بر مشاوره رایگان و گارانتی، خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید اخبار روز قفل‌های هوشمند درب را از طریق پیج اینستاگرام دژین لاک نیز دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *