چشمی دیجیتال درب

قبل از تعریف چشمی دیجیتال درب بهتر است کارکرد کلی چشمی و در واقع هدف اصلی از خرید و نصب یک چشمی دیجیتال را بدانید. کاربرد اصلی چشمی اطلاع از هویت شخصی است که زنگ خانه و یا محل کار شما را به صدا در می‌آورد. دو نوع مختلف چشمی وجود دارد که چشمی‌های اپتیکال نوع قدیمی‌تر آن است که به دلیل نواقص کارکردی که دارد چشمی دیجیتال درب جایگزین بهتری برای این محصول می‌باشد. چشمی دیجیتال محصولی است که می‌توانید به طور مجزا آن را تهیه کنید و یا دستگیره‌های دیجیتالی خریداری نمایید که دارای چشمی دیجیتال درب آنلاین باشد. در اینجا به ارائه قابلیت‌های چشمی دیجیتال و همچنین قفل‌هایی که دارای چشمی دیجیتال هستند می‌پردازیم.

چشمی درب ورودی

ویژگی‌های چشمی دیجیتال درب

از مهم‌ترین ویژگی‌های چشمی دیجیتال که مزیت مهمی نسبت به چشمی‌های معمولی و یا اپتیکال محسوب می‌شود ارائه تصویر شفاف و رنگی بر روی صفحه LCD قفل می‌باشد. به علاوه برای دیدن پشت درب از طریق چشمی اپتیکال می‌بایست تا نزدیک در بروید که به دلیل سایه‌ای که بر روی در ایجاد می‌شود؛ شخصی که پشت در است متوجه حضور شما می‌شود که در مورد چشمی‌های دیجیتال تا این حد نیازی به نزدیک شدن به درب را نخواهید داشت. چشمی‌های دیجیتال دارای قابلیت دید در شب از طریق اشعه مادون قرمز هستند. به علاوه چشمی دیجیتال درب زاویه دید بسیار گسترده‌تری نسبت به چشمی‌های اپتیکال دارد.

چشمی دیجیتال درب p231

قفل‌های دارای چشمی دیجیتال

قفل‌های سری P برند روک دارای چشمی دیجیتال آنلاین هستند که علاوه بر قابلیت نمایش تصویر پشت درب از طریق صفحه LCD قفل، به دلیل اتصال این قفل‌ها به اینترنت از طریق اپلیکیشن قفل هم تصاویر قابل نمایش می‌باشند. فیلم‌ها و عکس‌هایی که از طریق چشمی گرفته می‌شوند با قرار دادن میکرو رم در قفل دیجیتال با ظرفیت دلخواه قابلیت ذخیره شدن دارند. همچنین زمانی تصویر چشمی نمایش داده می‌شود که فردی که پشت درب است آیکون زنگ روی قفل را لمس کند. از دیگر قابلیت‌‌‌‌های چشمی الکترونیکی آنلاین این است که در لحظه عکس می‌گیرد و برای گوشی هوشمند کاربر ادمین از طریق اپلیکیشن ارسال می‌کند. چشمی دیجیتال در قفل‌های روک تا 13 ثانیه تصویر را نمایش می‌دهد. به علاوه قابلیت ثبت تاریخ و ساعت برای عکس‌ها و فیلم‌های ذخیره شده توسط این چشمی وجود دارد.

چشمی دیجیتال روک

قابلیت‌های قفل‌های دارای چشمی آنلاین

در این جا به ارائه سایر قابلیت‌های قفل‌های دیجیتال سری P برند روک می‌پردازیم.

باز کردن درب از راه دور

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های قفل دیجیتال روک اتصال خودکار این قفل‌ها به اینترنت است که از طریق اپلیکیشن به راحتی روی گوشی هوشمند می‌توانید درب را از راه دور از هر جایی که به اینترنت متصل می‌شوید باز کنید. همچنین مسئله مهمی که در مورد قفل‌های روک وجود دارد اتصال به اینترنت بدون تجهیزات اضافی و اختصاص هزینه اضافی به تبع آن است. باز کردن درب در محیط محدودتر و تا شعاع 20 متری محل نصب قفل از طریق ریموت امکان‌پذیر است. به غیر از ریموت اپلیکیشن قفل هم در محیط محدود هم کاربرد دارد و همانند ریموت می توانید درب را باز کنید.

چشمی دیجیتال p241

گزارش‌گیری توسط قفل دیجیتال

آپشن گزارش‌گیری در قفل‌های دیجیتال سری P برند روک باعث ثبت آمار ورود و خروج در قفل‌های دیجیتال می‌شود. کاربرد اصلی این قابلیت برای کارفرمایانی است که نیاز به ثبت آمار رفت و آمدهای کارمندان خود را دارند. کاربرد دیگر گزارش‌گیری برای اعمال محدودیت زمانی روزانه و هفتگی روی دسترسی کاربران عادی است به طوری که خارج از آن بازه زمانی دسترسی کاربران غیر‌فعال می‌شود.

طراحی دستگیره تمام اتوماتیک

قفل‌های هوشمند سری P برند روک دارای طراحی دستگیره تمام اتوماتیک هستند به طوری که باز کردن درب از هر راهی که انجام گیرد دیگر نیازی به استفاده از دستگیره نیست و درب به طور خودکار باز می‌شود. آپشن دیگری که قفل‌های روک دارند داشتن قفل خودکار قابل زمان‌بندی پس از بسته شدن درب است. در این‌صورت پس از بستن درب دیگری نگرانی از بابت قفل نکردن آن نخواهید داشت.

چشمی دیجیتال درب

اتصال به خانه هوشمند و آیفون تصویری

از مزیت‌های بسیار مهم قفل‌های سری P برند روک امکان اتصال به خانه هوشمند و آیفون تصویری است. در صورتی که سایر برندهای قفل دیجیتال نیاز به تجهیزات اضافی برای اتصال به خانه هوشمند و آیفون تصویری دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قفل‌های دیجیتالی می‌توانید دژین لاک را در اینستاگرام دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *