قفل دیجیتال روک

نمایش دادن همه 8 نتیجه

قفل دیجیتال روک P402

قفل دیجیتال روک p251

قفل دیجیتال روک p241

قفل دیجیتال روک p231

قفل دیجیتال روک p221

قفل دیجیتال روک h220

قفل دیجیتال روک h110

قفل دیجیتال روک g669

شعار برند روک کاهش قیمت در برابر افزایش قابلیت است. این برند توانسته بسیاری از قابلیت‌هایی که برای سایر برندهای قفل دیجیتال آپشنال و اختیاری است را به صورت اورجینال و یک‌جا در یک قفل ارائه دهد. به همین دلیل دیگر نیازی به تهیه جداگانه قطعات و تجهیزات اضافه نیست که این امر باعث کاهش قیمت تمام شده قفل‌های دیجیتال برند روک می‌شود. از ویژگی‌های قابل توجه قفل‌های مجموعه روک امکان سوار شدن بر روی انواع مغزی‌ها است. در این مقاله برآنیم قفل‌های دیجیتال این برند تمام عیار را به شما معرفی کنیم. قفل روک ساخت کشور ایران می باشد.

در مورد قفل دیجیتال روک سری H معمولاً کمتر صحبت می شود. به این ترتیب تصمیم داریم در خصوص این قفل و شرایطی که دارد کمی بیشتر صحبت کنیم. قفل دیجیتال روک سری H از سبک های اثر انگشتی، رمزی و کارتی هستند و هر یک شرایط خاص خود را دارند. به طور کلی این قفل ها بر اساس موقعیتی که برای شما ایجاد می کنند دسته بندی می شوند و شرایط اجرایی قفل  ها نیز متفاوت است.

قفل دیجیتالی روک

معرفی برند روک

برند روک، قفل‌های دیجیتال آپشن داری به بازار عرضه کرده است؛ این قفل‌ها در دو سری P و H موجود‌اند که به طور کلی قابلیت‌های سری P بیشتر از سری H این برند هستند. از ویژگی‌های مشترک سری P و H این برند داشتن آیکون زنگ بر روی صفحه LED قفل، داشتن تابع خیالی ورود رمز، امکان تعریف 299 دسترسی که 9‌تای آن ادمین هستند و امکان سوار شدن بر روی انواع درب را دارند. در مدل‌های هر دو سری آلارم ضد سرقت وجود دارد که به هنگام ایجاد فشار و زور به درب شروع به آژیر کشیدن می‌کند.

آلارم‌های اتمام باتری و ضد حریق هم در کلیه مدل‌های برند روک تعبیه شده‌اند. حریم خصوصی هم آپشنی است که با چرخاندن یک کلید مکانیکی چرخشی که بر روی قفل قرار دارد می‌توانید درب را از داخل قفل نمایید تا دیگران با انواع دسترسی‌ها دیگر امکان ورود را نداشته باشند که در واقع همین‌طور که از اسم این قابلیت پیداست برای ایجاد حریم خصوصی از آن استفاده می‌کنیم. کلیه مدل‌های برند ROOK بر روی انواع درب از جمله چوبی، ضد سرقت، فلزی و PVC سوار می‌شوند و از این بابت هیچ محدودیتی ندارند. به‌علاوه قفل‌های مولتی را هم ساپورت می‌کنند. فول آپشن بودن قفل دیجیتال روک و داشتن مدل‌هایی با انواع دستگیره اهرمی و تمام اتوماتیک از دیگر ویژگی‌های این برند رقابتی است.

مزایای قفل‌های دیجیتال روک

از مهم‌ترین قابلیت‌های سری P قفل دیجیتال روک داشتن چشمی الکترونیکی آنلاین است که این نوع قفل را از سایرین متمایز کرده است. چرا که با لمس آیکون زنگ روی قفل در لحظه از شخص عکس گرفته می‌شود و از طریق اینترنت روی گوشی هوشمند کاربر ادمین نمایش داده می‌شود. در این‌جا قابلیت مهم‌تر این سری از برند روک که اتصال به اینترنت از طریق WiFi است معلوم می‌شود. سایر برند‌ها مثل سامسونگ ممکن است دارای اپلیکیشن سامسونگ باشند اما روی بسیاری از گوشی‌های سامسونگ در ایران ساپورت نمی‌شوند. همچنین قابلیت اتصال به اینترنت در قفل دیجیتال سامسونگ وجود ندارد. روی همگی قفل‌های سری P ریموت کنترل اورجینال قرار دارد که می‌توانید در محیط‌های محدود و در محل نصب قفل در را از را دور باز کنید.

البته اپلیکیشن گوشی هوشمند قفل‌های دیجیتال سری P هم مانند یک ریموت عمل می‌کنند اما هم در محیط محدود و هم در محیط نامحدود و از جای به غیر از محل نصب قفل امکان باز کردن در وجود دارد. گزارش‌گیری آپشن دیگر این سری از قفل‌های برند روک است که بدون نیاز به هیچ‌گونه لوازم و قطعات مازادی آمار دقیق رفت و آمد را روی اپلیکیشن به کاربر ادمین نمایش می‌دهد. در کنار همه این‌ها اعمال محدودیت زمانی روی دسترسی‌ها توسط کاربر ادمین وجود دارد. در دیگر مدل‌های قفل دیجیتال تنها اعمال محدودیت دسترسی بر روی کارت ممکن بود درصورتی که در رابطه با قفل‌های سری P اعمال محدودیت بر کلیه دسترسی‌ها اعم از کارت، اثر انگشت و رمز امکان‌پذیر است.

قفل روک

قفل دیجیتال روک مدل اثر انگشتی سری H

در مدل های اثر انگشتی قفل دیجیتال روک سری H از سنسورهای مخصوص از نوع خازنی استفاده شده است. در واقع این قفل ها به شکلی طراحی شده اند که از نظر سرعت و دقت پردازش بسیار قوی هستند و می توانند هویت کاربران را تشخیص دهند. از سوی دیگر حرارت و یا سرمای شدید روی کیفیت این قفل ها تاثیری ایجاد نمی کند. قفل دیجیتال روک سری H قابلیت ثبت اثر انگشت را دارد و کاربر می تواند به واسطه اثر انگشت در سیستم قفل هر زمان که بخواهد تنها با یک لمس کوتاه، اجازه باز شدن درب را اعلام نماید. این موضوع بخش مهمی از سیستم اجرایی قفل دیجیتال روک مدل اثر انگشتی از سری H محسوب می شود. مثلاً مدل های H220 و همینطور H110 در این لیست قرار دارند.

قفل دیجیتال روک مدل رمزی سری H

نوع دیگری از قفل دیجیتال روک عرضه شده است که به صورت رمزی اجرا می شود. این قفل ها به طور کلی دارای یک کد هستند که توسط کاربر در حافظه رایانه ذخیره می شوند. کدها در واقع رمز هایی ترکیبی از اعداد و کاراکترها هستند و به صورت پین کد اعلام می شوند یعنی می توانند ترکیبی از اعداد و حروف باشند. در صورتی که کد ورودی با کد ذخیره شده تطابق داشته باشد رایانه می تواند آن را تشخیص دهد. به طور کلی سیگنال باز شدن به قفل ارسال شده و درب باز می شود.

قفل دیجیتال روک مدل کارتی سری H

اگر دقت کنید در بسیاری از هتل ها از قفل دیجیتال روک کارتی استفاده می شود. کارت ها می توانند نوعی خدمات امنیتی ایجاد نمایند. به طور کلی کارت ها جای کلیدهای سنتی را گرفته اند و کار را تا چند برابر آسانتر کرده اند. اینطور که مشخص است کارت ها در قفل های دیجیتال از گذشته تا به امروز سابقه و کاربرد زیادی دارند و پیش از اعمال رمز و اثر انگشت می توان از آنها استفاده کرد.

برای قفل دیجیتال روک مدل کارتی، از کارت های مخصوص استفاده می شود که برای کاربران می تواند عملیات ثبت و مشخصات و اعمال زمان بندی را فراهم سازد. به طور کلی این کارت ها می توانند ورود و خروج سریع و امن را تجربه نمایند. کارت هایی که به واسطه قفل دیجیتال روک H110 ساپورت می شود معمولاً شامل کارت های بزرگ، کی تگ ها و اسمارت کارت ها هستند. کارت های اسمارت دارای برچسب های مخصوص موبایل هستند که می توانند در سایت دژین بهترین عملکرد را فراهم سازند.

به طور کلی این قفل ها از نظر نوع عملکرد بی نظیر بوده و ساختار مخصوص به خود را ایفا می کنند. در بهترین شرایط می توانید قفل دیجیتال روک کارتی اسمارت را انتخاب کنید تا کنترل از راه دور نیز داشته باشید. این روال به شما کمک می کند تا همه چیز را دقیق و به شکل کاربردی ارزیابی کنید. کارت هایی که در این زمینه استفاده می شوند دارای برچسب های مخصوص هستند که می توانند موبایل را ردیابی نمایند.

قفل دیجیتال روک

امکانات قفل دیجیتال روک سری H

برسیم به یک سری امکانات جالبی که قفل دیجیتال روک سری H در اختیار شما قرار می دهد. مثلاً یکی از موارد کنترل تردد است. کنترل تردد و ورود به طور کلی از مواردی است که بسیاری از افراد باید به ان دقت کنند. در واقع این سیستم برای شرکت ها و کارخانجات مختلف به شکل اصولی اجرا می شوند.

اپلیکیشن مخصوص قفل دیجیتال روک از دیگر مواردی است که می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. وجود اپ مخصوص سبب می شود که بتوانید دیتاهای ورود و خروج را به سرعت کنترل کنید. کاربر قادر است که به واسطه اپ مخصوص از هر نقطه ای که بخواهد اجازه ورود را صادر نماید. این مدل از قفل ها دارای سیستم های گزارش گیری مخصوص هستند. گزارش گیری عملکردی مشابه دستگاه اکسس کنترل است و شرایطی ایجاد می کند تا به کاربر اجازه محدودیت زمانی روی دسترسی های مختلف بدهید.

یکی دیگر از امکاناتی که قفل دیجیتال روک در اختیار شما قرار می دهد پشتیبانی از 300 کاربر است. تعریف 300 کاربر سبب می شود که بتوانید از قفل دیجیتال روک برای امور مختلف استفاده کنید و همینطور برای شرکت ها و کارخانجات نیز مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوت کاربر ادمین با عادی در این است که کاربر ادمین می تواند شرایط تعریف کاربر جدید را داشته باشد و تنظیمات لازم را نیز انجام دهد. دقت کنید که به طور کلی قفل دیجیتال روک می تواند شرایطی فراهم سازد تا روی درب های مختلف نصب شود و این موضوع سبب می شود تا بتوانید از آن بهترین استفاده را داشته باشید. قفل دیجیتال روک قابلیت نصب روی سطوح فلزی و چوبی و … را دارد و همینطور روی درب های یو پی وی سی نیز نصب می شود.

آلارم های هشداری باتری قفل دیجیتال روک

یکی از ویژگی های جالب قفل دیجیتال روک، آلارم های هشدار است که سبب می شود تا امنیت به شکل کامل برقرار باشد. در واقع سبب می شود تا امنیت به روال عادی باز گردد. اثر انگشت وارد شده یا رمز تعیین شده پس از تکرار مجدد شناسایی نمی شود. پیگیری و پیشگیری از قوانین مهم برای قفل دیجیتال روک محسوب می شود و این برند توانسته سطح نیاز بسیاری از کاربران را به خوبی فراهم سازد. البته که این قفل ها از نظر عملکرد بسیار قوی هستند و دسترسی خوبی نیز ایجاد می کنند. حریم خصوصی و شب بند نیز برای قفل دیجیتال روک تعریف شده است این روند سبب می شود هیچ کس شرایط ورود بدون هماهنگی را نداشته باشد.

قفل هوشمند ROOK

پر فروش‌ترین قفل‌های دیجیتال روک

قفل P231 برند روک دارای قابلیت‌های فراوان و قیمت بسیار مناسبی است که نسبت به رقبایش عالی به نظر می‌رسد. این قفل بدون نیاز به هیچ قطعه اضافی به راحتی به خانه‌های هوشمند جهت کنترل و امنیت متصل می‌شود. در صورتی که برای سایر مدل‌ها هزینه‌ای معادل 100 دلار به دلیل افزودن قطعات اضافی به قیمت نهایی قفل افزوده می‌شود. مثلاً قیمت حدودی قفل DR719 سامسونگ 800 دلار است که برای افزودن قابلیت اتصال به ریموت و آیفون هزینه‌ای معادل 200 دلار هم به قفل تحمیل می‌شود. قفل P231 با همه قابلیت‌های اتصال به اینترنت، داشتن ریموت، امکان اتصال خودکار به آیفون و اتصال به خانه هوشمند قیمت حدودی 80 دلار را دارد.

قفل دیجیتال ROOK

قیمت قفل‌های دیجیتال روک

به طور کلی قیمت قفل‌های سری H قیمت‌های پایین‌تری نسبت به سری P را دارند که منطقی است. چرا که قابلیت‌های سری P نسبت به H بیشتر است. قیمت حدودی مدل‌های H230 و H220 که دستگیره اهرمی دارند به ترتیب 79 و 80دلار هستند. همچنین قیمت حدودی مدل‌های P210 ،P221 ،P241 و P251 به ترتیب 81، 80 ، 80 و 82 دلار هستند. با یک مقایسه ساده بین قفل روک و سایر برندها اقتصادی بودنشان مشخص می‌شود.

چشمی دیجیتال روک DW100

نام مدل چشمی دیجیتال روک DW100 است که به شرح ویژگی‌های آن می‌پردازیم: از مهم‌ترین ویژگی‌های این چشمی دوربین آن است که تصویری با کیفیت 720 پیکسل به شما ارائه می‌دهد که وضوح بسیار زیادی دارد. ابعاد این چشمی کاملاً نرمال است که به زیبایی بصری نمای درب خدشه‌ای وارد نمی‌کند. مثلا خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک نیست که روی تصویر اثر منفی بگذارد و بخواهید باز هم همانند چشمی‌های اپتیکال به در زیادی نزدیک شوید تا سایه شما مشخص شود.

چشمی دیجیتال dw100 روک

سایر ویژگی‌های چشمی دیجیتال DW100 امکان ذخیره تصویر تا 32 گیگابایت است که توسط افزودن یک میکرو رم به چشمی این ذخیره سازی را برایتان انجام می‌دهد. زاویه دید گسترده تا 170 درجه از ویژگی دیگر چشمی دیجیتال روک می‌باشد و سنسور PIR (تشخیص حرکت و حرارت) در این چشمی تعبیه شده است. ویژگی منحصر به‌فرد چشمی دیجیتال روک اتصال به وای فای است که اپلیکیشن آن بر روی انواع گوشی قابل نصب است و از هر جایی که به اینترنت متصل شوید به راحتی به تصاویر کسی که زنگ را به صدا در می‌آورد دسترسی دارید.

قابلیت اتصال به اینترنت

چشمی روک به دلیل اتصال به اینترنت از طریق وای فای سرعت و دقت عمل بیشتری نسبت به چشمی‌های سیم کارتی دارد و ارسال تصویر با خطای تقریباً صفر روی اپلیکیشن امکان‌پذیر است. همچنین قابلیت گرفتن خروجی تصاویر با ثبت ساعت و تاریخ همواره برایتان مقدور است. در چشمی DW100 تا 4 کاربر می‌توانند اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنند که یکی از آن‌ها کاربر ادمین است و سایر کاربران را تعریف می‌کند. همچنین امکان مکالمه دو طرفه برای شما و شخصی که پشت درب زنگ را به صدا در آورده است وجود دارد.

چشمی روک

منبع تغذیه چشمی دیجیتال

منبع تغذیه چشمی دیجیتال روک باتری قابل شارژ 5000 میلی آمپر است که تا 8 ماه شارژ را در خود نگه می‌دارد. ویژگی دید در شب این چشمی تصویر سیاه و سفید بسیار واضحی از شخص پشت درب برایتان نمایش می‌دهد که کارکرد این ویژگی از طریق مادون قرمز است.

انواع قفل‌های روک به همراه چشمی دیجیتال آنلاین

چند مدل از قفل‌های دیجیتال روک از جمله P221 ،P231 ،P241 و P251 دارای چشمی دیجیتال آنلاین هستند که با خرید این قفل‌ها در واقع یک تیر و دو نشان می‌زنید یعنی قفل دیجیتال می‌خرید ولی قابلیت چشمی دیجیتال آنلاین هم دارید؛ چرا که این قفل‌ها به اینترنت متصل می‌شوند و با لمس آیکون زنگ روی قفل توسط فردی که پشت درب است تصویرش علاوه بر نمایان شدن بر روی صفحه پنج اینچی LCD روی قفل از طریق اپلیکیشن قفل روک برای کاربر ادمین ارسال می‌شود. تصاویر تا 13 ثانیه روی این چشمی باقی می‌ماند و برای ذخیره این تصاویر می‌توانید از میکرو رم در قفل استفاده نمایید.

چشمی دیجیتال آنلاین

سایر ویژگی‌های منحصر به‌فرد مدل‌های ذکر شده از برند روک اتصال به خانه هوشمند، ریموت، آیفون تصویری است که همانند آپشن چشمی نیازی به اختصاص هزینه جداگانه روی قیمت تمام شده قفل را نخواهید داشت و تنها کافی است از داشتن این قابلیت‌ها لذت ببرید؛ به همین دلیل گفته می‌شود که قفل دیجیتال روک اقتصادی است. ارائه گزارش‌گیری دقیق از آمار ترددها و امکان اعمال محدودیت زمانی روزانه و هفتگی روی دسترسی‌های کاربران عادی از آپشن‌های قفل دیجیتال روک به حساب می‌آیند.

همچنین دستگیره این قفل‌ها تمام اتوماتیک هستند و پس از استفاده از هر دسترسی بدون نیاز به فشار دادن دستگیره به طور اتوماتیک درب باز می‌شود. کارکرد قفل اتوماتیک به این صورت است که پس از بستن درب بعد از چند ثانیه به طور خودکار قفل می‌شود و زمان‌بندی آن قابل تنظیم می‌باشد.