بررسی امنیت دستگیره الکترونیکی

سوالات متداول در زمینه امنیت دستگیره الکترونیکی

آیا قفل‌های درب ورودی بدون کلید دارای امنیت کافی هستند؟

امروز به بررسی امنیت دستگیره الکترونیکی می‌پردازیم تا با خیال راحت در خرید قفل بتوانید تصمیم بگیرید. در حال حاضر امکان انتخاب دستگیره الکترونیکی با کلید و بدون کلید جدید در مدل‌های مختلف برای یک ملک وجود دارد، اما با توجه به این‌که این قفل‌ها هم‌چنان جزو سیستم‌های جدید و نو ظهور محسوب می‌شوند، مردم نسبت به این‌که آیا این قفل‌ها در مقابل همتایان سنتی خود از امنیت بیشتری برخوردارند، مطمئن نمی‌باشند.

دستگیره هالکترونیکی

آیا دستگیره الکترونیکی اموال شما را ایمن می‌کند؟

قفل‌ هوشمند یا الکترونیکی تعیین کننده سطح امنیت محل مورد نظر می‌باشد. دستگیره الکترونیکی بدون کلید دارای کیفیت مناسب و قابل اطمینانی می‌باشد، اما آیا این تکنولوژی اموال شما را نسبت به قفل‌های سنتی که قبلاً مورد استفاده قرار می‌گرفت ایمن‌تر خواهد کرد؟ بالا بودن کیفیت قفل‌ها برای تأمین امنیت ملک شما و هر چیز دیگری در آن ضروری است، اما این‌که قفل کلیدی و قدیمی برای شما مناسب باشد، بستگی به محل و نیاز کاربری شما دارد.

یادآوری این نکته حائز اهمیت است که عیب اصلی سیستم امنیتی، امکانات قفل نیست بلکه نوع کاربری آن است. همیشه سارقین فرصت طلبی هستند که از طریق درب قفل نشده یا دستکاری قفل مکانیکی وارد می‌شوند. قفل‌هایی با کیفیت خوب می‌توانند یک معیار امنیتی مهم باشند، در صورتی که از آن‌ها استفاده درست و به‌جا شود.

قفل مکانیکی

چگونه مطلع شویم سیستم ورودی هوشمند برای شما مناسب است یا خیر؟

سیستم‌های دستگیره الکترونیکی بدون کلید کارکرد ساده‌ای دارند، و چنان‌چه ترس فراموش کردن رمز را دارید، جایی برای نگرانی نیست زیرا می‌توانید از کارت‌های RFID و یا حتی از قابلیت حسگر اثر انگشت آن استفاده نمایید. لازم به ذکر است، دستگیره الکترونیکی برای بلوک‌های آپارتمانی بسیار کاربردی می‌باشد.

دستگیره الکترونیکی برای مکان‌های کاری و مخصوصا بزرگ نیز مفید است، خصوصا در محل‌هایی که مسافت طولانی باید طی شود تا درب را باز کنید. به‌عنوان مثال، سیستم‌های ورودی با تشخیص چهره به شما این امکان را می‌دهد که بررسی کنید چه کسی وارد ساختمان شده و درب را باز نمایید، بدون این‌که نیاز به رفتن به جلوی درب داشته باشید.

همیشه باید جوانب مثبت و منفی قفل‌ اثر انگشتی را قبل از تصمیم‌گیری در خرید آن در نظر داشته باشید.

قفل-دیجیتال-درب

مزایای استفاده از سیستم‌ دستگیره الکترونیکی

قفل کارتی درب بدون کلید امکان اهدای دسترسی آسان به پرسنل را مجاز می‌کند. اگر کسی دسترسی لازم برای ورود نداشته باشد، می‌تواند برای به دست آوردن کد با شما تماس بگیرد. شما دقیقاً می‌دانید چه کسی وارد خانه شما شده است.

دستگیره الکترونیکی برای معلولان خاص که ممکن است با کلیدها و استفاده از آن مشکل داشته باشند، واقعا مناسب و کاربردی است. افراد می‌توانند با انتخاب سبک‌ها و رنگ‌های مختلف متناسب با نیازشان از زیبایی دلپذیر این قفل‌های دیجیتال کمال بهره را ببرند. قفل‌های بدون کلید همچنین می‌توانند در هنگام خرید یا فروش پروژه‌های ساختمانی، این ملک را برای خریداران بالقوه جذاب‌تر کنند.

قفل-هوشمند

مضرات استفاده از سیستم‌های ورود به درب بدون کلید

اگر قفل مرتباً مورد استفاده قرار بگیرد و توسط اثر انگشت باقی مانده یا به واسطه گرد و غبار باقی مانده روی سایر نقاط قفل اعداد رمز قابل شناسایی شود، خطرناک می‌باشد زیرا دکمه‌های استفاده شده آشکار است و این امر امنیت خانه را به خطر می‌اندازد. اما این موضوع را تابع خیالی در قفل‌های دیجیتال بر طرف کرده است. بدین صورت که همیشه شما به جز رمز اصلی چند عدد را به صورت رندم وارد می‌کنید.

قفل دیجیتال رمزی

نتیجه گیری:

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و آسان شدن تمام کارهای روزانه، باید دیدگاه خود را عوض کرده و با یک انتخاب درست و هوشمندانه از این امکانات بهره کافی را برده و با تکنولوژی همگام بود. بدون تردید دستگیره الکترونیکی گزینه‌ی مناسبی برای همه بوده زیرا در کنار راحتی و شیک بودن، امنیت و آسایش خاطر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

برای اطلاع از اخبار روز قفل‌های دیجیتال می توانید پیج اینستاگرام دژین لاک را نیز دنبال نمایید.

برای خرید قفل‌های هوشمند و اطلاع از قیمت محصولات با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *