قبل از خرید چشمی دیجیتال باید به چه مواردی توجه کرد؟

قبل از خرید چشمی دیجیتال می بایست به نکاتی توجه کنید. به طور کلی چشمی الکترونیکی به دلیل رفع نقایص امنیتی چشمی های معمولی وارد بازار شده اند. اساساً کارکرد چشمی برای شناسایی هویت افرادی است که زنگ خانه شما را به صدا در می آورند. چشمی دیجیتال یک کالای امنیتی وارداتی محسوب می شود که می بایست به لحاظ واردات قانونی بررسی شود. چرا که ممکن است به شکل قاچاق وارد کشور شود و در این صورت کاربر از خدمات پس از فروش محروم می شود. زیرا این خدمات تنها به کالاهای قانونی تعلق می گیرند. روش شناسایی واردات قانونی چشمی الکترونیکی از طریق رؤیت برگه سبز گمرکی فروشنده می باشد. در این مقاله علاوه بر ارائه نکات مهم قبل از خرید چشمی دیجیتال به معرفی یکی از مدل های با کیفیت آن می پردازیم. در نهایت چند قفل دیجیتال که دارای آپشن چشمی نیز هستند را ارائه می نماییم.

نکات مهم قبل از خرید چشمی الکترونیکی

یکی از مهمترین نکات برای خرید چشمی دیجیتال توجه به ابعاد آن است. چرا که از دو جنبه این موضوع حائز اهمیت می باشد؛ یکی به لحاظ راحتی کاربر و ارائه تصویر نرمال یعنی نه صفحه lcd خیلی کوچک باشد و نه بزرگ. دیگری به لحاظ زیبایی بصری چشمی که روی درب نصب می شود که بد شکل نباشد. بعلاوه اگر می خواهید تصاویر افرادی که به منزل یا محل کارتان مراجعه کرده اند و شما حضور نداشتید را ذخیره کنید؛ از امکان رکورد تصاویر اطمینان حاصل کنید. در نهایت وضوح تصویری که چشمی دیجیتال در اختیارتان می گذارد مهم است. توجه داشته باشید هم به پیکسلی که فروشنده اعلام می کند. هم یک بار قبل از خرید وضوح تصویر را بررسی نمایید.

چشمی دیجیتال

چشمی دیجیتال و اپتیکال

در این بخش ویژگی های چشمی اپتیکال را بیان می کنیم که نقاط ضعف این محصول را بشناسید. در مورد چشمی های معمولی برای اینکه بتوانید تصویر پشت درب را ببینید مجبور به نزدیک شدن بیش از حد به درب هستید. بطوریکه شخص پشت درب از روی سایه شما متوجه حضورتان می شود. مسئله دیگر مشکل دید در تاریکی و شب هنگام است که در چشمی الکترونیکی با ویژگی دید در شب این مشکل برطرف می شود. در نهایت وضوح تصویر چشمی های اپتیکال اصلاً خوب نیستند. قابل مقایسه با تصویرهای چند پیکسلی چشمی الکترونیکی نخواهند بود.

چشمی دیجیتال روک

چشمی دیجیتال DW100 روک یکی از بهترین چشمی های موجود در بازار است. این محصول به اینترنت از طریق فرکانس وای فای متصل می شود و دارای اپلیکیشن است. این چشمی تصاویر دقیق و بهتری نسبت به چشمی های الکترونیکی سیم کارتی ارائه می دهد. تصویر چشمی DW100 روک با وضوح 720 پیکسل است و زاویه دید گسترده ای به کاربر می دهد. برای نمایش تصویر در تاریکی به کمک آپشن دید در شب تصویر واضح سیاه و سفیدی از بیرون روی قفل نمایش می دهد. منبع تغذیه چشمی الکترونیکی روک باتری قابل شارژ 5000 میلی آمپر است. این باتری تا 8 ماه شارژ را در خود نگه می دارد.

چشمی دیجیتالی درب منزل

شما می توانید با قرار دادن یک میکرو رم تا ظرفیت 32 گیگابایت به راحتی تصاویر را ذخیره کنید. این تصاویر بر اساس تاریخ و ساعت به صدا در آوردن زنگ درب رکورد می شوند. زاویه دید گسترده چشمی DW100 بر اساس درجه 170 است. اپلیکیشن این محصول امنیتی تا چهار کاربر را ساپورت می کند که یکی از آن ها ادمین است و می تواند باقی را تعریف کند. با به صدا در آمدن زنگ امکان مکالمه دو طرفه با شخص وجود دارد.

قفل دیجیتال با چشمی الکترونیکی

قفل های روک در مجموعه دستگیره های تمام اتوماتیک آن ها دارای آپشن چشمی دیجیتال آنلاین هستند. این قفل ها به اینترنت متصل می شوند و دارای اپلیکیشن فعال روی انواع گوشی هوشمند می باشند. چشمی این مجموعه نیز آنلاین است یعنی با به صدا در آمدن زنگ قفل تصویر شخص هم روی صفحه LCD قفل و هم روی اپلیکیشن نمایان می شود. مدت نمایش تصویر تقریباً 13 ثانیه است که با قرار دادن یک میکرو رم در آن می توانید تصاویر را با ثبت تاریخ و ساعت ذخیره نمایید. دید در شب از ویژگی های این چشمی است که بواسطه اشعه مادون قرمز تصویر سیاه و سفید واضحی به کاربر نمایش می دهد. منبع تغذیه این قفل ها باتری های قابل شارژ لیتومی هستند که نیازی به تعویض ندارند.

چشمی دیجیتال روک

با خرید قفل دیجیتال با آپشن چشمی الکترونیکی در هزینه ها صرفه جویی می شود. زیرا نیازی به هزینه مجزا برای خرید چشمی به طور جداگانه نخواهید داشت. مدل های قفل روک با قابلیت چشمی دیجیتال آنلاین عبارتند از P221، P231، P241 و P251. در صورت به صدا در آمدن زنگ درب و نمایان شدن نوتیفیکیشن بر روی گوشی همراه می توانید درب را از راه دور باز کنید. از دیگر قابلیت های این قفل ها می توان به اتصال به خانه هوشمند برای باز کردن درب از طریق کنترلر اشاره کرد. این قفل ریموت و امکان اتصال به آیفون تصویری را به عنوان وسایل جانبی قفل در اختیارتان می گذارد. در صورتیکه در بیشتر قفل ها ارائه این قابلیت آپشنال است و نیاز به هزینه کرد مجزا دارد.

پیج اینستاگرام دژین لاک را دنبال نمایید و از اخبار روز دنیای قفل دیجیتال مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *