دستگیره اتاق خواب

تکنولوژی قفل دیجیتال و یا قفل هوشمند برای انواع درب‌ها از جمله چوبی، ضد سرقت، فلزی، UPVC و شیشه سکوریت قفل تولید کرده است. به علاوه متناسب با انواع کاربردها از جمله درب ورودی، لابی، اتاق خواب، پارکینگ و … دستگیره‌های مختلفی وجود دارند. در کنار همه این‌ها قفل‌های دیجیتال را می‌توان بر اساس نوع تکنولوژی به کار رفته در ساخت دستگیره به دستگیره اهرمی، فشاری_کششی و بدون دستگیره تقسیم نمود. در این مقاله به معرفی یکی از قفل‌های دیجیتال مناسب برای استفاده در درب اتاق‌ها می‌پردازیم و قابلیت‌های آن را شرح می‌دهیم.

دستگیره اتاق خواب برند یال

یال یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای شناخته شده در زمینه دستگیره‌های هوشمند است که برای کاربردهای مختلف دستگیره هوشمند به بازار عرضه کرده است. یکی از مدل‌های آن مدل CODE HANDLE است که دستگیره‌ای سوئدی و تحت لیسانس Assa-Abloy و مناسب استفاده برای درب اتاق‌ها می‌باشد. جنس بدنه این دستگیره از فولاد ضد زنگ است و روکش آن کروم مقاوم در برابر خط و خش می‌باشد. نصب این دستگیره به راحتی امکان‌پذیر است و وزن آن حدوداً 500 گرم است.

دستگیره یال code handle

آلارم اتمام باتری و سیستم ضد شوک

منبع تغذیه دستگیره اتاق خواب CODE HANDLE دو عدد باتری لیتیومی 3 ولتی (CR2) است که قبل از تمام شدن باتری با صدای تک بوق کاربر را مطلع می‌کند. سیستم ضد شوک از به وجود آوردن هرگونه خرابی در سیستم دستگیره، توسط وارد نمودن ولتاژ اضافی جلوگیری می‌نماید.

رمز ادمین و عادی

در این دستگیره اتاق خواب قابلیت تعریف تا 9 عدد رمز عادی وجود دارد که این رمز‌ها بین 4 تا 6 کاراکتر عددی هستند. CODE HANDLE دارای یک رمز ادمین است که با آن می‌توان رمز‌های عادی را تعریف و یا غیر‌فعال کرد. دسترسی ورود این دستگیره از طریق رمز می‌باشد. نوع دستگیره اهرمی است و دکمه‌های مکانیکی ورود رمز روی دستگیره قرار گرفته است. این دستگیره قابل نصب بر روی درب‌های راست و چپ بازشو هستند.

قفل یال code handle

مزیت دستگیره اتاق خواب دیجیتالی بر معمولی

همان‌طور که گفته شد دستگیره CODE HANDLE مناسب استفاده در درب‌های داخلی آپارتمان است حال می‌خواهد شرکت یا منزل باشد. فرض کنید درب اتاق کارتان که در آن میزی پر از نقشه‌های ساختمان قرار دارد را ببندید، در این صورت فرزندتان امکان باز کردن درب از بیرون را ندارند. چرا که دستگیره به شکل هرز و در حالت امنیتی قرار می‌گیرد. یعنی زبانه کوچک درب کلاً غیر فعال می‌شود بدون نیاز به این‌که درب را از بیرون قفل نمایید و نگران گم شدن کلید آن باشید! مکانیزم باز کردن درب تنها توسط چهار دکمه روی دستگیره و با ورود رمز صورت می‌گیرد. CODE HANDLE به قفل بدون کلید و مناسب درب اتاق معروف است که مناسب اتاق‌هایی است که می‌بایست قفل باشند و کسی بدون اجازه به آن‌ها وارد نشود.

دستگیره اتاق خواب دیجیتالی و دکوراسیون مدرن

یکی از المان‌هایی که همواره خانه‌های مدرن را برایمان تداعی می‌کند لوازم الکترونیکی هستند که به رنگ نقره‌ای و یا استیل هستند و یکی از عملیات مربوط به خانه و یا محل کارمان اعم از روشنایی، گرمایش و سرمایش و یا مثل همین دستگیره هوشمند عمل بستن درب را به عهده دارند. خیلی از ما برای این‌که دکور محل زندگی یا کارمان مدرن تر شود از وسایل و تجهیزات سیلور استفاده می‌کنند که دستگیره CODE HANDLE هم از این قاعده مستثنی نیست. در واقع می‌توان گفت خرید این دستگیره علاوه بر ویژگی امنیتی، زیبایی بصری نیز برای بیننده فراهم می‌کند.

دستگیره اتاق خواب

دستگیره اتاق خواب را از کجا بخریم

یکی از موارد بسیار مهمی که در مورد سایت‌های فروش قفل‌های دیجیتال می‌بایست به آن‌ها توجه نمایید داشتن نماد الکترونیکی معتبر است. به علاوه در صورت خرید دستگیره CODE HANDLE از سایت‌های معتبر می‌توانید از خدمات 24 ساعته پشتیبانی تیم فنی استفاده نمایید. در کنار این‌ها گارانتی یک ساله تعمیر و تعویض قطعات یکی از مهم‌ترین آپشن‌هایی است که یک سایت فروش اینترنتی معتبر قفل هوشمند به شما خریداران گرامی ارائه می‌دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از دستگیره‌های دیجیتال می‌توانید از اینستاگرام ما دیدن نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *