عرضه قفل ضد سرقت درب منزل

اگر اشیای با ارزشی در منزل خود دارید و یا شرایط منزل شما به صورتی است که باید از نظر امنیتی در موقعیت خوبی قرار بگیرد، می‌توانید از قفل ضد سرقت درب منزل استفاده کنید. بهترین قفل ضد سرقت درب منزل را خریداری کنید تا خیالتان راحت باشد. البته انواع قفل ضد سرقت درب منزل وجود دارد که با توجه به انتظارات شما و همین‌طور بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، انتخاب می‌شود.

قفل ضد سرقت درب منزل چیست؟

کسانی که به فکر خرید قفل برای منزل خود هستند در ابتدا قفل‌هایی که با کلید معمولی باز می‌شوند را انتخاب می‌کنند، چون قیمت ارزان‌تری دارند اما حقیقت این است که باز کردن یا شکستن این قفل‌ها برای یک دزد بسیار آسان است و به هیچ عنوان امنیت منزل شما را تأمین نمی‌کند. پس این نکته را به دقت بررسی کنید که ارزش وسایل منزل شما بیشتر از قیمت یک قفل ضد سرقت خواهد بود و باید در انتخاب بهترین قفل ضد سرقت درب منزل، همه نکات را ارزیابی کنید.

حال می‌خواهیم برخی از قفل‌های ضد سرقت درب منزل که بیشترین طرفداران را دارد با هم بررسی کنیم و گزینه مناسب را به شما پیشنهاد دهیم.

قفل ضد سرقت اثر انگشتی بیشترین طرفدار را دارد. این قفل همان‌طور که از نامش مشخص است با اثر انگشتی که برای آن تعریف می‌شود باز خواهد شد. یعنی شما به تعداد اعضای خانواده خود و یا کسانی که اجازه ورود به منزل شما را دارند، برای قفل اثر انگشت تعریف می‌کنید و در نهایت قفل فقط به واسطه اثر انگشت شما باز می‌شود و این موضوع کمک زیادی به اجرای درست قفل می‌کند.  قفل‌های اثر انگشتی به طور کلی هم قیمت مناسب‌تری دارند و هم از نظر اجرا بسیار عالی هستند به طوری که باز کردن قفل‌ هوشمند توسط سارقان با احتمال بسیار کم صورت می‌گیرد مگر اینکه قفل را بشکنند.

عرضه قفل ضد سرقت درب منزل

انواع قفل ضد سرقت درب منزل

مورد اول و محبوب‌ترین قفل ضد سرقت درب منزل را در بخش قبل توضیح دادیم، حال می‌خواهیم یک سری از قفل‌های دیگر را مورد بررسی قرار دهیم که شاید برای منزل شما مناسب‌تر باشد.

قفل ضد سرقت درب منزل تشخیص چهره، یکی از قوی‌ترین قفل‌های امنیتی در بازار محسوب می‌شوند. این قفل‌ها با دیدن روی شما و مطابقت دادن با عکسی که قبلاً به برنامه داده‌اید تعریف می‌شوند و به طور کلی می‌توانند بهترین گزینه برای منازل بزرگ و یا سازمان‌های تجاری باشند. درصد امنیت این قفل‌ها بسیار بالا بوده و کیفیت بی‌نظیری دارد.

قفل ضد سرقت درب منزل رمزی به نسبت سایر قفل‌ها قیمت ارزان‌تری دارد و برای آن یک رمز عبور تعریف می‌شود و هر بار که رمز عبور وارد شود، درب باز می‌شود. مشخص است که لو رفتن رمز عبور و یا حدس زدن آن توسط سارقان سبب باز شدن درب منزل می‌شود و مشکلی ایجاد نخواهد کرد. اینطور که ارزیابی‌ها نشان می‌دهد بهتر است که رمز عبور به صورت دوره‌ای تغییر کند تا از بروز هر مشکلی جلوگیری شود.

قفل ضد سرقت درب منزل کارتی با کارت کار می‌کند. یعنی کارت خاصی برای دستگاه تعریف شده است و هر زمانی که کارت کشیده می‌شود شخص می‌تواند وارد منزل خود شود. دزدیده شدن کارت توسط سارقان از مواردی است که باید قطعاً به دقت پیگیری شود.

قفل ضد سرقت درب

مزایای قفل ضد سرقت درب منزل

فکر می‌کنید دلیل استفاده از قفل ضد سرقت درب منزل چیست؟

1- با داشتن قفل ضد سرقت درب منزل نیازی به دسته کلید ندارید.

2- کنترل و ثبت رفت و آمد شما به درستی صورت می‌گیرد و این موضوع سبب امنیت بیشتر منزل شما می‌شود.

3- شرایطی فراهم می‌شود تا بتوانید به مهمان‌های خود دسترسی ورود به منزل دهید.

4- به طور کلی قفل ضد سرقت درب منزل دارای ایمنی بالایی به نسبت قفل‌های ضد سرقت سنتی است.

5- این قفل‌ها ظاهری شیک و زیبا دارند و به طور کلی با بهترین طراحی اجرا شده‌اند.

6- نصب راحت و استفاده بهینه از این قفل‌ها بسیار عالی است.

7- شما می‌توانید از قفل ضد سرقت به وسیله وای فای در کل دنیا استفاده کنید.

8- همین‌طور شرایطی فراهم است که منزل خود را به واسطه گوشی هوشمند نیز قفل کنید.

9- رمز یک بار مصرف نیز می‌توان برای قفل‌ها انتخاب کرد.

10- قفل خودکار درب در زمان فراموشی بستن درب بسیار پر اهمیت است و سبب می‌شود تا از ورود غیرمجاز جلوگیری شود.

مزایای قفل ضد سرقت

خرید مدل‌های متنوع از قفل ضد سرقت درب منزل

قفل ضد سرقت درب منزل در مدل‌های مونو بلاک، مولتی پوینت، هوکی شکل و همین‌طور سبک‌های آژیر دار طراحی شده و به بازار عرضه شده‌اند. برخی از مدل‌های قفل ضد سرقت به صورت هوشمند هستند که کیفیت بی‌نظیری دارند و یکی از بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شوند.

قفل ضد سرقت درب منزل از نوع هوشمند به صورتی طراحی شده است که اگر از منزل خارج شدید و فراموش کردید که درب را قفل کنید سریعاً به شما اطلاعات داده و یا خود به خود درب را قفل می‌کند. موضوع مهم دیگر این است که این قفل‌ها از متریال بی‌نظیری تولید شده‌اند که کیفیت عالی داشته و سبب می‌شود که رفت و آمدها به درستی کنترل شوند. یک نکته بسیار مهم که نباید فراموش شود این است که این قفل‌ها به واسطه ساختاری که دارند معمولاً ضد حریق هستند و با آتش گرفتن نیز از بین نمی‌روند. از یاد نبرید که نصب چنین قفل‌هایی به طور کلی سبب می‌شود تا خیالتان از بابت دزدی از منزل راحت باشد.

یک موضوع بسیار مهم که باید در خرید این قفل‌ها در نظر بگیرید این است که به طور کلی چنین سیستم‌هایی سبب امنیت کافی منزل شده و شرایطی فراهم می‌سازد تا افراد بتوانند برای مدل طولانی از منزل خارج شوند. البته شما می‌توانید مدل‌های دیجیتالی از قفل ضد سرقت درب منزل را خریداری کنید که کیفیت بالایی داشته و به شما این امکان را می‌دهد تا منزل خود را به شکل کاملاً اصولی امن نگه دارید.

سوالات متداول خرید قفل ضد سرقت درب

قیمت قفل درب ضد سرقت منزل چقدر است؟

قیمت قفل با توجه به نوع برند، آپشن ها و مزایایی که دارند متفاوت می باشد.

بهترین برند قفل ضد سرقت درب چوبی چه قفلی است؟

برند های سامسونگ، یال و روک از بهترین برندهای تولید قفل ضد سرقت درب هستند.

کلام آخر

در خرید قفل ضد سرقت درب منزل سعی کنید به مدل آن دقت کنید در غیر این صورت محصولی که به دست شما می‌رسد، قابل استفاده نبوده و به طور کلی مشکلات زیادی به همراه خواهد داشت. بهتر است برای خرید قفل ضد سرقت سعی کنید از بهترین فروشگاه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.