دستگیره بیرونی قفل H630

دستگیره قفل دیجیتال SHS-H630

قفل دیجیتال SHS-H630 یکی از مدل‌های زیبا و امن شرکت سامسونگ می‌باشد که با قابلیت شناسایی رمز و کارت، دسترسی راحت و بدون کلید برای کاربران فراهم شده است. اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند، دستگیره‌های خاص این محصول شرکت سامسونگ می‌باشد. دستگیره‌های قفل دیجیتال SHS-H630 از جنس استیل ضد زنگ با روکش کروم است که علاوه بر بخشیدن جلوه‌ای زیبا به قفل، مقاومت آن را در برابر شرایط بد آب و هوایی مانند رطوبت زیاد افزایش می‌دهد.

یکی از مدل‌های زیبا و امن شرکت سامسونگ می‌باشد که با قابلیت شناسایی رمز و کارت، دسترسی راحت و بدون کلید را برای کاربران فراهم می‌آورد. اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند، دستگیره‌های خاص این محصول شرکت سامسونگ می‌باشد. دستگیره‌های قفل دیجیتال SHS-H630 از جنس استیل ضد زنگ با روکش کروم است که علاوه بر بخشیدن جلوه‌ای زیبا به قفل، مقاومت آن را در برابر شرایط بد آب و هوایی مانند رطوبت زیاد افزایش می‌دهد.

دستگیره بیرونی قفل H630

ویژگی‌های دستگیره قفل هوشمند SHS-H630

رنگ دستگیره بیرونی قفل H630 نقره‌ای براق می‌باشد که با طراحی باریک و نقره‌ای قفل هم‌خوانی و هارمونی زیادی دارد و همین موضوع حس زیبایی شناسی فوق العاده‌ای به این محصول قفل سامسونگ بخشیده است.

طراحی دستگیره قفل هوشمند SHS-H630 به صورت ارگونومیک می‌باشد که بر اساس ساختار و نحوه آناتومی دست طراحی و تولید شده است و از خستگی دست و پیدایش دردهای عضلانی و استخوانی جلوگیری می‌کند. همچنین به دلیل محل قرارگیری دستگیره روی قفل و استفاده از تجهیزات مکانیکی پیشرفته برای حرکت دستگیره‌ها، باز و بسته نمودن درب و حرکت دستگیره‌ها بسیار راحت و نرم صورت می‌گیرد. این موضوع از خستگی و فشار بیش از حد به دستان جلوگیری می‌کند.

طراحی این دستگیره‌ها به گونه‌ای است که می‌توان آن‌ها را در حالت‌های مختلف قرار داد و به طرفین جا به جا کرد. این حالت به راحتی توسط یک دکمه روی بدنه قفل، قابل تنظیم می‌باشد. به این ترتیب قفل الکترونیکی H630 به راحتی روی انواع درب از لحاظ باز شدن (درب‌های راست بازشو و چپ بازشو) نصب می‌شود.

شما می‌توانید دکمه‌ی قفل کودک را به صورت جداگانه خریداری نمایید و از آن روی دستگیره استفاده کنید. همان‌طور که می‌دانید داشتن قفل کودک روی دستگیره‌های قفل هوشمند یک ویژگی بسیار مهم است.

قیمت دستگیره‌های قفل هوشمند SHS-H630 در حدود [real_fake_price_shortcode label=”40t”] دلار می‌باشد.

شرکت دژین لاک ارائه دهنده خدمات 24 ساعت به شما عزیزان حتی در روز‌های تعطیل نیز می‌باشد.

رضایت شما از کیفیت محصولات هدف اصلی مجموعه دژین لاک است

جهت خرید دستگیره بیرونی قفل H630 با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مشتریان عزیز جهت اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات قفل هوشمند می‌توانند پیج اینستاگرام ما را دنبال کنند.