دستگیره داخلی قفل دیجیتال H630

دستگیره قفل هوشمند SHS-H630

قفل هوشمند SHS-H630 از جذاب‌ترین مدل‌های موجود در برند سامسونگ می‌باشد. این نوع قفل‌ها قابلیت شناسایی انواع کارت‌های rfid ،key tag ،smart card را دارند. همچنین شما می‌توانید با استفاده از رمز عبور، بدون نیاز به کلید مکانیکی درب را باز نمایید. جنس دستگیره‌های این قفل از استیل ضد زنگ و با روکش کروم می‌باشند که در برابر رطوبت مقاوم هستند.

روی دستگیره داخلی قفل دیجیتال H630، دکمه‌ی قفل کودک قرار دارد. با فعال کردن آن، دستگیره داخلی از کار می‌افتد. این مکانیزم امنیت حیوانات خانگی و کودک دلبندتان را تامین و از بیرون رفتن بدون اجازه آن‌ها جلوگیری می‌کند. از لحاظ امنیتی نیز قفل کودک اهمیت بسیار زیادی دارد و از ویژگی‌هایی است که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، به طوری که نبود آن ضعف امنیتی بسیار بزرگی را برای خانه شما به وجود می‌آورد و سارقان به راحتی می‌توانند با استفاده از وسایل ساده‌ای مانند تلق، درب ورودی را باز کنند.

رنگ دستگیره‌های قفل هوشمند SHS-H630 نقره‌ای براق می‌باشد که زیبایی و جلوه‌ی بسیار زیبایی به این محصول داده است. این دستگیره‌ها به صورتی طراحی شده‌اند که می‌توان آن‌ها را به طرفین جا به جا و تنظیم کرد.

دستگیره قفل هوشمند

متاسفانه بسیاری از فروشندگان قفل هوشمند برای سود بیشتر خود، این موضوع بسیار مهم را با مشتریان در میان نمی‌گذارند. عدم وجود قفل کودک مشکلات امنیتی بسیاری را برای خریداران به وجود می‌آورد. بنابراین در وهله اول به دنبال محصولاتی باشید که دارای قفل کودک روی دستگیره داخلی خود باشند.

البته مشتریان عزیز توجه داشته باشند که باید قطعه قفل کودک را به صورت جداگانه خریداری نمایند زیرا دستگیره هوشمند قفل H630 بدون این قطعه در اختیارشان قرار می‌گیرد. قیمت دستگیره‌های قفل دیجیتال H630 در حدود [real_fake_price_shortcode label=”40t”] دلار می‌باشد.

با توجه به قدیمی شدن قفل دیجیتال SHS-H630 پیدا کردن دستگیره داخلی قفل دیجیتال H630 و همین‌طور دستگیره خارجی آن در بازار بسیار سخت می‌باشد اما شرکت دژین لاک با در نظر گرفتن نیازها و مشکلات شما عزیزان و جلب رضایت‌مندی کامل مشتریان، تمام تلاش خود را برای تامین قطعات مورد نیازتان از جمله دستگیره‌های قفل دیجیتال H630 به کار خواهد گرفت.

این موضوع تفاوت اساسی شرکت دژین لاک با سایر شرکت‌ها است که باعث می‌شود با خیالی آسوده از ما خرید نمایید.

شما می‌توانید به صورت 24 ساعته و در تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با متخصصان و کارشناسان فنی در میان بگذارید.

رضایت شما از کیفیت محصولات هدف اصلی مجموعه دژین لاک است

برای مشاهده محصولات جدید قفل هوشمند درب حتما دنبال کننده‌ی پیج اینستاگرام ما باشید.