قفل اثر انگشتی درب منزل

همانطور که می دانید جان و مال افراد و خانواده های آن ها همیشه بسیار مهم بوده است و به همین دلیل افراد مختلف به روش های امنیتی مانند درهای ضد سرقت، دوربین های مدار بسته، قفل های دیجیتال و ده ها مورد دیگر روی آورده اند.

یکی از بهترین دستگاه هایی که امروزه می تواند ایمنی و راحتی را به حداکثر برساند و طرفداران زیادی پیدا کرده است، قفل اثر انگشتی درب منزل است که یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت سامسونگ است و 90 درصد مردم را به خود جذب کرد.

قفل اثر انگشتی درب چیست؟

قفل اثر انگشتی درب منزل قفل پیشرفته ای می باشد که فقط به افرادی اجازه می دهد درب را باز کند که از قبل اثر انگشت او به قفل شناسایی شده باشد. این نوع قفل برخلاف قفل های دیگر نیازی به داشتن کلید و … ندارد و می توانید بدون هیچ مشکلی از خانه یا هر مکانی خارج شوید.

به طور خلاصه با نصب این قفل اثر انگشتی درب که یکی از انواع قفل های دیجیتالی است، می توانید گزارش ورود و خروج افراد را از خانه دریافت کنید و همچنین از ورود افراد ناشناس و سارقین به منزل هم جلوگیری کنید. خوشبختانه علم و فناوری امروزه در همه زمینه ها، به ویژه این سیستم های امنیتی آنقدر پیشرفت کرده است که هیچ مدلی از قفل های دیجیتالی را نمی توان هک کرد.

قفل اثر انگشتی

مزایای قفل اثر انگشتی درب منزل

سیستم آلارم ضد شوک

برخی از سارقان سعی می کنند با وارد کردن ولتاژ بالا به قفل آن را خاموش کنند درب را باز کنند اما این قفل ها دارای سیستم ضد شوک هستند که با چنین اتفاقی آژیر می کشند.

سیستم آلارم اعلان حریق

در صورت آتش سوزی و افزایش دمای بسیار بالا در محل نصب قفل، زنگ هشدار قفل اثر انگشتی به صدا در می آید و درب ورودی منزل به طور خودکار باز می شود.

سیستم آلارم ضد سرقت

در صورتی که به طور مکرر اثر انگشت ناشناس روی قفل قرار بگیرد، آلارم ضد سرقت فعال شده و به شما هشدار می دهد.

آلارم های امنیتی قفل هوشمند

حریم خصوصی یا شب بند

با فعال نمودن این آپشن از داخل منزل هیچ کس حتی با داشتن دسترسی های اثر انگشت، رمز و کارت نمی تواند درب منزل را باز کرده و وارد شود.

قفل کودک

دکمه قفل کودک که روی برخی از مدل های قفل اثر انگشتی درب منزل تعبیه شده است، از خروج کودکان و حیوانات خانگی جلوگیری می کند. به این صورت که برای باز کردن درب باید همراه با کشیدن دستگیره به سمت پایین، دکمه قفل کودک را هم فشار دهید تا درب باز شود.

ورودی دوبل امنیتی

برای حفظ امنیت بیشتر می توان از سیستم ورودی دوبل برای ورود و خروج استفاده کرد. در واقع شما باید برای ورود به منزل از دو روش رمز- اثر انگشت و یا رمز- کارت استفاده نمایید.

قفل اتوماتیک

با وجود قابلیت قفل اتوماتیک قفل اثر انگشتی درب دیگر نگران قفل نبودن درب منزل خود نباشید چرا که با بستن درب به صورت اتوماتیک خودش قفل خواهد شد.

قفل اثر انگشتی درب حیاط

نمای قفل اثر انگشتی برای درب حیاط  یا خانه های ویلایی همان قفل اثر انگشتی است که در آپارتمان ها استفاده می شود. هنوز تعداد زیادی ویلا در مخصوصا شهرهای شمالی وجود دارد و همچنین افراد زیادی در استان های دیگر ویلا خریداری می کنند و بهتر است امنیت کامل این مکان ها تامین شود تا دیگر نگران خالی بودن ویلایشان و ورود سارقین به آن نباشند. قطعا یکی از بهترین راه ها برای کنترل این مشکل، راه اندازی قفل دیجیتال درب است.

قفل-دیجیتال-سامسونگ

انواع مدل های قفل اثر انگشتی درب منزل

اکثر قفل های دیجیتال سامسونگ، اثر انگشتی نیز می باشند که در ادامه به پر فروش ترین مدل های آن اشاره خواهیم کرد:

قفل سامسونگ dp808

این قفل اثر انگشتی درب در رنگ طلایی موجود می باشد. از روش های دسترسی آن می توان به رمز، کارت و اثر انگشت اشاره نمود. این قفل دارای دستگیره ی فشاری_کششی یا همان پول و پوش می باشد. ابعاد این قفل 82.4*531*71.4 میلی متر می باشد. شما می توانید این قفل را بر روی انواع درب چوبی، فلزی، آهنی و ضد سرقت نصب نمایید.

قفل اثر انگشتی سامسونگ dp728

این قفل بهترین قفل موجود در ایران می باشد. در 4 رنگ طلایی، مسی، نقره ای و قهوه ای نیز موجود می باشد. تنوع رنگی این قفل اثر انگشتی باعث شده تا شما بتوانید آن را با دکوراسیون منزل خود نیز ست نمایید. قفل dp728 مجهز به 3 نوع روش دسترسی رمز، کارت و اثر انگشت می باشد. همچنین بر روی قفل تعدادی کلید مکانیکی هم قرار داده می شود تا در مواقع ضروری از آن ها استفاده نمایید.

قفل-سامسونگ

قفل سامسونگ shp-p50

این قفل از جدیدترین مدل های قفل شرکت سامسونگ می باشد که جلوه ی بسیار زیبایی دارد. این قفل در رنگ مشکی موجود می باشد. قابلیت شناسایی کاربر را به دو روش رمز و اثر انگشت دارا می باشد. این قفل اثر انگشتی درب مجهز به آپشن حریم خصوصی و قفل اتوماتیک نیز می باشد.

قفل اثر انگشتی سامسونگ dr719

این قفل یکی دیگر از پرفروش ترین مدل های شرکت سامسونگ می باشد. رنگ طلایی خیره کننده دارد. ابعاد و سایز این قففل 88*61*400 میلی‌متر است. قابلیت نصب روی انواع درب چوبی و ضد سرقت را دارد. از ویزگی های این قفل می توان به رمز ادمین، انواع آلارم هشدار امنیتی، حریم خصوصی، اعداد تصادفی و … اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *