قفل کارتی

نمایش 1–12 از 13 نتیجه

قفل دیجیتال روک P402

قفل دیجیتال روک p251

قفل دیجیتال روک p241

قفل دیجیتال روک p231

قفل دیجیتال روک p221

قفل دیجیتال روک h220

قفل دیجیتال روک h110

قفل دیجیتال روک g669

قفل سامسونگ SHS-6020

قفل هوشمند سامسونگ shs-p718

قفل هوشمند سامسونگ SHP-DP609

قفل دیجیتال سامسونگ SHP-DP728

قفل کارتی درب محصولی است کـه روی انواع درب‌های ورودی ساختمان به منظور دسترسی سریع و آسان به قفل، افزایش امنیت، زیبایی و قفل کردن درب نصب می‌گردد.سیستم‌های متنوع امنیتی به‌کار رفته در این قفل، آرامش و امنیت هر چه بیشتر را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

قفل کارتی درب برای هتل‌ها و مکان‌های تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در اکثر این دستگیره‌ها درب با شناسایی کارت RFID باز می‌شود. با استفاده از کارت به آسانی می‌توان ورود و خروج افراد را کنترل و از ورود افراد غیرمجاز جلوگیری نمود. قفل هوشمند کارتی درب ( digital card lock ) یکی از آسان ترین و ساده ترین روش‌های کنترل ورود و خروج است.

قفل کارتی درب آپارتمان

ویژگی‌های قفل دیجیتال کارتی

دلایل زیادی را می‌توان برای انتخاب قفل کارتی نام برد که افراد را در مورد امنیت این دستگیره به یقین برساند. این ویژگی‌ها دلایل مناسبی برای انتخاب دستگیره کارتی درب می‌باشند. یکی از این ویژگی‌ها امنیت بالای دستگیره‌ها می‌باشد. این دستگیره‌ها با داشتن امکانات امنیتی بسیار از جمله اعلام حریق، ضد سرقت، ضد شوک، قفل کودک و …بالاترین میزان امنیت را به کاربران خود هدیه می‌دهند.

قفل کودک چیست؟

سیستم قفل کودک به شما کمک می‌کند که دیگر نگران بیرون رفتن کودک دلبند خود از منزل نباشید. در صورت وارد کردن ولتاژ غیرمجاز به دستگاه سیستم ضد شوک قفل بصورت خودکار برای چند ثانیه خاموش می‌شود. در صورت اشتباه وارد کردن رمز عبور به صورت مکرر و یا ضربه زدن به درب یا قفل دیجیتال کارتی ، سیستم ضد سرقت فعال شده و آلارم دستگاه به صدا در می‌آید.

قفل دیجیتال کارتی

استفاده از rfid card و smart card

ویژگی دیگر این دستگیره‌ها استفاده از کارت RFID به جای کلید‌های حجیم و پردردسر می‌باشد. شما با استفاده از این دستگیره کارتی درب نیازی به حمل کلید نخواهید داشت. شما می‌توانید از کارت‌های روزمره مانند تگ‌ها، smart card ها، کارت‌های پرسنلی RFID و حتی کارت مترو استفاده کنید.

همان‌طور که می‌دانید این کارت‌ها به راحتی قابل حمل هستند. همچنین نوع smart card آن به راحتی روی وسیله قابل حمل مانند کیف پول، موبایل و … می‌چسبد و نگرانی شما را در مورد گم شدن و یا جا گذاشتن آن به کلی از بین می‌برد. یعنی می‌توانید با نصب این کارت‌ها روی موبایل یا کیف پول خود و با نزدیک کردن آن‌ها به قفل دیجیتال کارتی ، درب را باز کنید.

قفل کارتی

حذف آسان کارت های مفقود شده قفل کارتی

از ویژگی دیگر این دستگیره‌ها می‌توان به حذف بسیار آسان کارت‌های دزدیده یا مفقود شده و جایگزینی آن با کارت جدید اشاره کرد. شما برای انجام این کار هیچ نیازی به فرد متخصص ندارید. حذف کارت مفقودی و جایگزینی کارت جدید توسط خودتان نیز قابل انجام است. این در حالی است که اگر کلید قفل‌های معمولی گم شوند علاوه بر پایین آمدن سطح امنیت، ساخت کلید جدید نیاز به فرد متخصص و هزینه بالایی نیاز دارد.

برای آشنایی بیشتر با قفل کارتی فیلم زیر را مشاهده نمایید

قفل دیجیتال کارتی درب آپارتمان

قفل کارتی درب آپارتمان محصولی است که با استفاده از آن نیز می‌توان درب را با کارت باز و بسته نمود و دیگر نیاز به دسته‌ کلید نخواهید داشت. البته این قفل روش‌های دسترسی دیگری مثل (رمز، اثر انگشت و ریموت) هم برای مشتریان عزیز به ارمغان آورده است. در بیشتر جاها این قفل به قفل ضد سرقت و قفل هوشمند معروف و شناخته شده است. قطعاً به خاطر سیستم‌های فوق امنیتی (حریم خصوصی، قفل کودک، قفل اتوماتیک و …) است که مطابق با استانداردهای بین‌المللی برای حفظ امنیت، آرامش و راحتی مشتریان عزیز در آن طراحی شده است.

قفل دیجیتال کارتی درب آپارتمان

قفل دیجیتال کارتی درب آپارتمان سامسونگ

قفل کارتی سامسونگ مانند اکثر برند‌ها مثل گیت من و یال مجهز به روش دسترسی چندگانه و سیستم امنیتی پیشرفته می‌باشد. از بروزترین و برترین آپشن‌ها بهره‌مند است. علاوه بر این‌ها دارای سیستم قفل کودک، قفل اتوماتیک، قفل دوبل، قفل شب‌ بند، آلارم‌های چندگانه هشدار (ضد سرقت، ضد شوک، ضد حریق، ضد هک، ضد ضربه و اتمام شارژ باتری)، تابع خیالی، مغزی فولادی، ضد زنگ و … می‌باشند.

مشتریان عزیزی که قصد خرید قفل‌ دیجیتال کارتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را دارند، می‌توانند با شماره تلفن‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان، گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید.

card digital lock

قفل کارتی تنها راه حل مشکلات کلیدهای مکانیکی

در دنیای پر رفت و آمد امروز که همه مردم به نوعی درگیر مسائلی همچون کار، خورد و خوراک، خانواده و بیماری منحوس کرونا هستند، یکی از مشکلاتی که خیلی در جامعه دیده می‌شود فراموشی است. این عوامل باعث بوجود آمدن خیلی از درگیری‌های عصبی می شود از جمله جا گذاشتن و یا گم کردن کلید درب که حتما برای شما هم این موضوع اتفاق افتاده است.

برای حل این مشکل می‌بایست کلید ساز بیاورید که قفل درب را باز کند و یا آن را بشکند. این موضوع باعث تحمیل هزینه اضافی برای شما می‌باشد. تمام این موارد در صورتی می‌باشد که این اتفاق در طول روز باشد، فکر کنید حالا ساعت 02:00 شب می‌باشد و شما کلید خود را گم کرده اید. آیا کلید ساز یا شخصی وجود دارد که به شما خدمات ارائه دهد؟

اگر دقت کنید متوجه این شده اید که اکثر هتل‌هایی که شما رزرو می کنید به شما کلید مکانیکی نمی دهند، شما با داشتن یک کارت هم درب اتاق را باز می کنید و هم برق آن واحد را وصل می‌کنید. یعنی داشتن قفل کارتی، هم امنیت و هم جلوه زیبایی برای آن هتل محسوب می شود.

قفل کارتی

هوشمندسازی قفل کارتی درب

اکثر مدل‌های دستگیره کارتی درب، امکان اضافه شدن به سیستم‌های هوشمند‌سازی و اتصال به بقیه وسایل هوشمند را دارند. بعضی از این دستگیره‌ها با سیم‌کشی و بعضی‌های دیگر نیز با سیستم‌های بی‌سیم کار می کنند که شامل:

  • bluetooth
  • شبکه‌های اینترنتی
  • پروتکل‌های هوشمند‌سازی مثل ZigBee و ZWave

بعد از اتصال قفل کارتی درب به سیستم هوشمند سازی، می‌توان علاوه بر کنترل ورود و خروج، از راه دور نیز درب را باز و بسته کرد.

با نصب قفل دیجیتال کارتی روی درب منزل و یا درب محل کار، خیالتان برای همیشه راحت باشد. مدل های قفل دیجیتال کارتی کارایی بسیار زیادی دارند و تا سال‌های طولانی برای شما بهترین امنیت را فراهم می‌کنند.

در کنار این کارایی طولانی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش ما را فراموش نکنید. قفل کارتی سامسونگ این شرکت، دارای یک‌سال گارانتی تعویض و 15 سال خدمات پس از فروش می‌باشد.

تمام نیروهای فنی و تخصصی بخش خدمات و پشتیبانی این شرکت از بهترین و زبده ترین متخصصان کشور بوده که به تمام اطلاعات روز دنیا در زمینه سرویس دهی قفل دیجیتال کارتی سامسونگ و حتی تمامی برندهای موجود در جهان واقف بوده و به راحتی می‌توانند مشکلات شما را در هر زمینه‌ای برطرف نمایند.

قفل دیجیتال

3 دسته اصلی از قفل های کارتی برند سامسونگ

“قفل کارتی” بدون دستگیره سامسونگ که فقط با (رمز و کارت) کار می کند مانند: DS700 – D500 – 2920

قفل دیجیتال کارتی با دستگیره که از آپشن های این مدل قفل می توان به (رمز، کارت و اثر انگشت) اشاره کرد مانند: DH520 – SHS6020 – SHP-H30

قفل دیجیتال کارتی پول و پوش با انواع روش دسترسی (رمز، کارت، اثر انگشت و کلید مکانیکی) که از مدل های پر طرفدار آن می توان به این مدل‌ها اشاره کرد: DP728 – DP808 – DP609

قفل دیجیتال کارتی هتلی

در سرتاسر دنیا اکثر هتل‌هایی که به فکر پیشرفت و جذب مشتری هستند برای بهبود خدمات و رضایت مشتریان خود از قفل‌ دیجیتال کارتی استفاده می کنند. در ضمن امروزه وجود قفل کارتی برای هتل‌ها فقط جنبه لوکس بودن ندارد بلکه امکانات و آپشن‌هایی که قفل‌ دیجیتال کارتی به هتل دارها می دهد بسیار جذاب است.

قفل کارتی هتلی

قفل کارتی آفلاین

قفلی که کارت را به دستگاه شناسایی می کنیم و برای باز کردن درب اتاق از آن کارت استفاده میکنیم و همانطور که از اسم این قفل مشخص است بصورت آفلاین کار می کند.

قفل کارتی آنلاین

قفل دیجیتال کارتی آنلاین مزایای خاصی نسبت به آفلاین بودن آنها دارند از جمله:

  1. ثبت ورود برای هر کاربر، یعنی شما می توانید گزارش تمام ورودها به اتاق را با توجه به آنلاین بودن این سیستم داشته باشید.
  2. حذف کارت در صورت نبودن کارت مورد نظر، در هر زمان که هتلدار اراده به این کار کند.
  3. مشخص کردن زمان ورود با توجه به مدت رزور مشتری برای هتل
  4. محدود کردن تردد در ساعات خاصی از شبانه روز

نصب قفل کارتی

در رابطه با نصب دستگیره دیجیتالی نوع درب بسیار تعیین کننده است. به طور مثال یک سری از قفل های هوشمند منحصراً مختص درب های شیشه سکوریت هستند. از جمله این مدل ها می توان به g510 سامسونگ، 668 روک و lh600 اورنت اشاره کرد. همچنین قفل h100 برند روک با دسترسی های فول آپشن مختص درب های upvc می باشد. به طور کلی اکثر قفل های کارتی روی انواع درب از جمله چوبی، ضد سرقت، فلزی و مولتی قابل نصب می باشند. درب های مولتی نوعی از درب های ضد سرقت چینی هستند که مغزی های عمودی دارند. به منظور پشتیبانی کردن قفل از این مغزی ها می توانید از قفل h30 سامسونگ استفاده نمایید. در اینجا مراحل نصب را برایتان شرح می دهیم.

قفل سامسونگ

اندازه گیری و سوراخ کاری

از مراحل اولیه نصب قفل کارتی اندازه گیری ها جهت انجام سوراخ کاری می باشد. این اندازه ها عبارتند از ضخامت درب، فاصله پایین قفل تا پایین درب و در نهایت بائوی درب. بائو یا همان بادخور درب در واقع فاصله چارچوب تا شروع نقش درب می باشد. اگر برای درب های شیشه سکوریت قفل تهیه می کنید حتماً اندازه ها را برای سوراخ کاری به کارخانه ارائه دهید. زیرا با توجه به فرایند تهیه درب های شیشه سکوریت قابلیت سوراخ کاری بعد از ساخت را ندارند. البته در صورت داشتن درب خام با چسب کاری هم امکان نصب قفل کارتی روی درب شیشه سکوریت وجود دارد.

داخل هر جعبه قفل یک شابلون جهت انجام عملیات سوراخ کاری وجود دارد. همچنین توصیه می کنیم نصب را به نیروی فنی و متخصص و ترجیحاً از شرکت معتبر بسپارید. زیرا در صورت رگلاژ نبودن درب و نصب غیر حرفه ای علاوه بر ایجاد صدای مزاحم در زمان باز و بستن قفل، از عمر محصول کاسته می شود. در واقع تنها در صورت نصب درست قفل کارایی حداکثری را برایتان دارد.

نکات مهم قبل از نصب قفل دیجیتال

توجه داشته باشید اگر دستگیره اهرمی تهیه می کنید برای درب های راست بازشو قفل کارتی راست گرد مناسب است. به طور مشابه برای درب های چپ بازشو قفل کارتی چپ گرد مناسب می باشد. همچنین اگر قصد خرید دستگیره های پول و پوش و یا خلبانی را دارید برای درب های داخل بازشو قفل فشاری کششی بخرید. برای درب های بیرون بازشو قفل دیجیتال کششی فشاری مناسب است. راحت ترین نوع دستگیره به لحاظ استفاده دستگیره های تمام اتوماتیک هستند. زیرا برای باز کردن درب با هر نوع دسترسی نیازی به استفاده از دستگیره ندارید و به طور خودکار باز می شود. دسترسی هایی که دارید اعم از کارت و کلید مکانیکی را حتماً طبق فاکتور بشمارید و از نصاب تحویل بگیرید. توصیه می کنیم کلیدهای مکانیکی و یا back up را جایی خارج از محل نصب قفل نگهداری کنید.

قفل دیجیتال

نکات مهم بعد از نصب قفل کارتی

بعد از نصب قفل کارتی اگر از شرکت معتبر اقدام به خرید کرده باشید کارت گارانتی به شما داده می شود. از نصاب بخواهید این کارت را با درج تاریخ مهر و امضا کند تا اعتبار آن مشخص شود. بعلاوه حتماً بعد از نصب قفل یکبار آن را reset کنید تا دسترسی های تعریف شده توسط نصاب پاک شود و دوباره دسترسی های خود را تعریف نمایید. زبانه های دستگیره دیجیتالی را در حالتی که درب باز است امتحان کنید که همگی کار کنند. از رگلاژ بودن درب و بی صدا کارکردن قفل کارتی اطمینان حاصل نمایید. در صورت داشتن پشتیبانی 24 ساعته شماره را حتماً از نصاب بگیرید. در صورت داشتن سیستم مشتری مداری crm نظر صادقانه خود را جهت کمک به خدمات دهی بهتر اعلام نمایید.

سوالات متداول قفل کارتی

آیا قفل های دیجیتال کارتی با برق کار می کنند؟

قفل کارتی توسط باتری های قلمی و یا لیتیومی شارژ می شوند.

چند مدل کارت برای قفل کارتی درب وجود دارد؟

 می باشد smart card – rfid – key tag سه مدل کارت وجود دارد که شامل

اگر کارت قفل دیجیتال کارتی درب را گم کنیم چه می شود؟

شما می توانید به راحتی کارت شناسایی شده در قفل را حذف کنید و ازین بابت مشکلی وجود نخواهد داشت.

نمایش بیشتر