قفل دیجیتال کره‌ای

کره جنوبی اولین و قوی‌ترین تولید کننده قفل دیجیتال در دنیا است و تا‌کنون برندهایی مانند گیت من، سامسونگ، اورنت را روانه بازار کرده است. آنچه باعث شده قفل‌های دیجیتالی این کشور بازار جهانی را از آن خود کند، مزایای امنیتی فوق‌العاده این قفل‌ها می‌باشد. به‌طوری که در دهه‌های گذشته تاکنون، به رقیبی جدی برای تولیدکنندگان بزرگ این صنعت مانند یال تبدیل شده است. زیرا طیف گسترده‌ای از قفل‌های دیجیتالی را تولید نموده که نیازهای جامعه را برآورده کرده است. به همین منظور در ادامه این مقاله به مزیت قفل‌های کره‌ای، نمایندگی و برندهای معتبر آن‌ها پرداخته شده است.

قفل-هوشمند-کره-ای

مزیت استفاده از قفل دیجیتال کره‌ای

  • دارای یک سال گارانتی واقعی می‌باشد. (در صورت بروز هرگونه مشکل در قفل به غیر از شکستگی به صورت رایگان تعویض می‌شود)
  • این محصولات دارای دستگیره هرزگرد از داخل می‌باشند که امنیت را افزایش می‌دهد.
  • مدل‌های مختلف قفل دیجیتال کره‌ای، روی انواع درب‌های راست بازشو و چپ بازشو قابل نصب هستند.
  • محصولات این کشور در بالاترین کیفیت ممکن تولید و روانه بازار می‌گردند.
  • قفل‌های دیجیتال کره جنوبی یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین قفل‌ و یراق‌ها در جهان به‌حساب می‌آید.
  • زیبایی و برقراری امنیت دو ویژگی مشترک تمامی مدل‌های قفل کره‌ای می‌باشد.
  • تنوع بسیار زیاد مدل‌های کره‌ای باعث می‌شود تا متناسب با نیازهای امنیتی و شیوه زندگی‌تان آن را انتخاب نمایید.

قفل-دیجیتال-کره-ای

نمایندگی قفل دیجیتال کره‌ای

تاکنون نمایندگی برندهای معتبری مانند (سامسونگ، گیت من، یال و اورنت) تا برندهای ارزان‌ قیمت و غیر اورجینال در کشور ما ثبت شده است. ولی از آن‌جایی که متأسفانه قفل‌های بی‌کیفیتی هم وارد شده است، نگرانی‌هایی برای نمایندگی برندهای معتبر در کشور ما به وجود آورده است، زیرا پیش‌بینی می‌شود که به‌زودی زمینه نارضایتی را در کشور نهادینه کنند. البته این روند شاید برای برخی شرکت‌ها در کوتاه مدت سودآور باشد، اما قطعاً در میان‌مدت و بلندمدت با شکست رو به و می‌شوند. چراکه بی‌اعتمادی در جامعه را به وجود می‌آورند.

اما از آن‌جایی که ما به دنبال اعتماد متقابل بین شرکت و مشتریان عزیز هستیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال امنیت، آرامش، راحتی و زیبایی هستید قفل دیجیتال کره‌ای را از نمایندگی تهیه نمایید که خدمات پس فروش، گارانتی واقعی و مشاوره رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

بنابراین نمایندگی قفل دیجیتال زمانی معتبر بودن خودش را به شما مشتریان عزیز ثابت می‌کند که خدمات واقعی به مشتریان عزیز ارائه دهد.

نکته (1)

درسته که بیشتر قفل‌های کره‌ای با کیفیت و دارای مزایای منحصربه‌فردی هستند، اما فراموش نکنیم که بعضی شرکت‌ها قفل‌های باکیفیت بسیار پایین تحت لیسانس برندهای معتبر کره‌ای معرفی می‌کنند.

نمایندگی-قفل-دیجیتال-کره-ای

برندهای معتبر قفل دیجیتال کره‌ای

شک نکنید که کره جنوبی یکی از قوی‌ترین برندهای قفل دیجیتال به‌حساب می‌آید. در این پژوهش ما فقط برندهایی از این کشور معرفی می‌کنیم که مورد قبول همه مشتریان گرامی می‌باشند:

برند سامسونگ

از شاهکارهای این شرکت کنترل از راه دور، قفل کودک، حریم خصوصی، آلارم هشدار، ضد هک، ضد سرقت و… است. البته قیمت مدل‌های این برند به دلیل ویژگی‌های امنیتی که دارند متفاوت است برای مشاهده قیمت مدل‌های این شرکت می‌توانید از محصولات ما بازدید نمایید و یا با شماره تماس‌های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل فرمایید.

samsung

برند گیت من

این برند با دارا بودن بیش از 200 شرکت در سراسر دنیا یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین برندهای کره جنوبی به شمار می‌رود. از آپشن‌های خاص این برند می‌توان به جنس بسیار مقاوم بدنه و سیستم‌های امنیتی بسیار پیشرفته آن‌ها اشاره کرد.

قفل گیت من

نکته (2) 

توجه داشته باشید که برند مورد نظر خود را باید بر اساس پارامترهایی مانند کیفیت محصولات، خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی انتخاب نمایید.

برند اورنت

این برند تاکنون از فن‌آوری‌های پیشرفته در تولید محصولات خود استفاده کرده است که ویژگی‌های فوق امنیتی برای محافظت از درب ورودی محل کار یا زندگی شما به ارمغان آورده است. این برند مانند دیگر برندها از مزایای منحصربه‌فردی مانند سیستم ضد هک، سیستم ضد حریق، سیستم ضد سرقت، سیستم IR، قفل دوبل، بلوتوث، وای فای، قفل کودک، رمز ادمین و… برخوردار است.

قفل-اورنت.png

نکته (3)

ویژگی‌های اشاره شده در همه مدل‌های قفل دیجیتال کره‌ای مشترک نیست و تک‌تک آپشن‌ها بر قیمت قفل تأثیرگذار هستند.

جمع‌بندی

شرکت‌های متعددی به فناوری تولید قفل‌ الکترونیکی دسترسی دارند و هرکدام با توجه به توانایی خود، قفل‌ها را طراحی و به بازار عرضه کرده‌اند و همین موضوع انتخاب را با مشکلات گوناگونی روبرو کرده است. چراکه برخی از برندهای وارد شده به کشور ما نه تنها کیفیت خوبی ندارند، بلکه هزینه‌های اضافی برای مشتریان عزیز در پی خواهند داشت؛ بنابراین هنگام خرید قفل دیجیتال کره‌ای در نظر گرفتن برند آن بسیار اهمیت دارد.

با شرکت ما تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره رایگان از خدمت‌رسانی به‌صورت 24 ساعته بهره‌مند شوید.

 پیج اینستاگرام دژین لاک را دنبال نمایید و اخبار روز قفل‌های دیجیتال را پیگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *