قفل دیجیتال گیت من

در این مقاله قصد داریم قفل دیجیتال گیت من که یکی از معتبر‌ترین و هوشمندترین قفل‌ هوشمند به شمار می‌رود را به شما معرفی نماییم. زیرا خواسته یا ناخواسته این قفل‌ها وارد زندگی همه ما خواهند شد.

قفل دیجیتال گیت من چیست؟

یکی از برترین و قوی‌ترین قفل‌های دیجیتال در جهان به شمار می‌رود، ساخت کشور کره‌جنوبی است. مزایای بی‌شماری برای تضمین امنیت و آرامش به مشتریان هدیه می‌دهد.

این قفل از روش دسترسی متعددی مانند رمز، کارت، اثر انگشت، ریموت کنترل و بلوتوث برخوردار هستند. در عین این‌که آسان، سریع و راحت هستند، اما دارای امنیت بسیار بالایی هستند. می‌توان آن‌ها را بر روی تمام درب‌ها چوبی، فلزی، ضد سرقت و شیشه‌ای نصب کرد.

مجهز به سیستم پیشرفته‌ی امنیتی مانند قفل اتوماتیک، شب‌ بند، قفل دوبل، رمز ادمین، تابع خیالی، آلارم هشدار و ضد حریق می‌باشند، صد در صدی غیر‌قابل هک هستند. مهم‌تر این‌که از لحاظ کیفیت جز سه قفل برتر در جهان هستند.

در مجموع می‌توان گفت قفل دیجیتال گیت من قفلی فرا امنیتی است که به صورت جامع و هماهنگ امنیت، آرامش، راحتی و زیبایی را به ارمغان آورده است. البته زمانی برای مشتریان فرا امنیتی محسوب می‌شود که از شرکت‌های معتبر تهیه نمایند و به آن‌ها خدماتی مانند گارانتی، پشتیبان فنی، خدمات پس از فروش ارائه دهند. لازم به ذکر است که شرکت ما این قفل‌ها را به صورت اورجینال و با قیمت مناسب وارد می‌کند. همچنین گارانتی واقعی، خدمات پس از فروش را حق مشتریان خود می‌دانند.

قفل گیت من

کاربرد قفل دیجیتال گیت من

از آن‌جایی که این قفل دیجیتال برای برقراری امنیت و آرامش مشتریان طراحی و ساخته شده است، مشخص می‌کند که برای همه افراد لازم و ضروری است. اما اگر بخواهیم به صورت کلی کاربرد قفل دیجیتال گیت من را توصیف و تحلیل نماییم، بهتر است گفته شود که این قفل به دلیل مزایا و آپشن‌هایی که دارد برای محیط‌های مسکونی، تجاری، اداری، نظامی، تفریحی و ورزشی بسیار مناسب است. چرا که رفت و آمدها را می‌توان به راحتی کنترل و ثبت نمود. مانع ورود افراد غیرمجاز به داخل ساختمان می‌شوند و در نهایت موجب حذف اضطراب، ترس و دلهره مشتریان می‌گردد.

واکاوی مزایا و آپشن‌های قفل دیجیتال گیت من

قفل دیجیتال گیت من، مانند دیگر قفل‌های هوشمند مزایا و آپشن‌های متعددی را برای مشتریان به ارمغان آورده است. اما اگر بخواهیم به صورت خلاصه و جامع به آن‌ها اشاره داشته باشیم، می‌توان اعلام کرد:

این قفل مجهز به روش دسترسی سریع، آسان و با امنیت بسیار بالا است که مهم‌ترین آن‌ها رمز، کارت، اثر انگشت، ریموت کنترل و بلوتوث هستند.

قفل-گیت-من

این قفل دیجیتال تثبیت کننده امنیت و آرامش مشتریان عزیز را برعهده دارد، به همین خاطر قفل اتوماتیک، قفل دوبل، تابع خیالی، رمز یک‌بار مصرف، قفل کودک، ضد هک و … بر روی آن‌ها تعبیه شده است.

همچنین این قفل از آلارم‌های هشدار برخوردار است و در چهار مورد ذیل فعال می‌شود:

هنگام آتش‌سوزی، یک هفته قبل از اتمام شارژ باتری، هنگام ضربه و فشار به قفل و همچنین در هنگامی که کسی بالای 5 بار و به صورت مکرر روش دسترسی تعریف نشده‌ای وارد می‌کند.

در مجموع همین مزایا و آپشن‌ها این قفل زمینه مقبولیت آن را فراهم کرده است که در حال حاضر از آن به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین و معتبرترین قفل در جهان یاد کنند.

اما از آن‌جایی که هدف شرکت ما تلاش برای ارائه محصولات و خدمات نوآورانه و متفاوت برای یک زندگی امن و راحت برای مشتریان عزیز می‌باشد. قفل دیجیتال گیت من با کیفیت بالا وارد بازار کرده تا همه اقشار جامعه توانایی خرید این محصولات را داشته باشند.

قفل-دیجیتال

در صورتی  که قصد خرید برند گیت من را دارید، کافی است با بخش فروش شرکت تماس حاصل فرمایید و از مزایای دیگری مانند گارانتی، پشتیبان فنی، مشاوره رایگان، خدمات پس از فروش برخوردار شوید.

انواع قفل دیجیتال گیت من

می‌توان به چند صورت قفل دیجیتال گیت من را دسته‌بندی نمود. در ادامه مقاله ما بر اساس نوع دسترسی آن‌ها را دسته‌بندی خواهیم کرد.

قفل دیجیتال رمزی:

بدون استثنا تمامی قفل‌های دیجیتال گیت من از این سیستم رمز برخوردار می‌باشند.

قفل دیجیتال کارتی:

در بعضی قفل‌های کارتی گیت من 20 عدد کارت و در بعضی‌ها حدود 40 کارت را می‌توان به آن‌ها شناسایی کرد.

  • مدل WB200: دستگیره پول و پوش، تا 40 کارت را می‌توان به آن شناسایی کرد.
  • مدل E100: دستگیره اهرمی
  • مدل V300-FH: دستگیره اهرمی
  • مدل V100-FH: دستگیره اهرمی
  • مدل A20: بدون دستگیره، تا 40 کارت را می‌توان به قفل معرفی کرد.
  • مدل S10-FD: بدون دستگیره

قفل-کارتی

قفل دیجیتال اثر انگشتی:

تمامی این قفل‌ها قابلیت شناسایی 20 اثر انگشت را دارند. لازم به ذکر است که به مدل X300-FH می‌توان 40 اثر انگشت را شناسایی کرد.

  • مدل A300-FH: دستگیره پول و پوش
  • مدل X300-FH: دستگیره پول و پوش
  • مدل F300-FH: دستگیره اهرمی
  • مدل WF20: بدون دستگیره
  • مدل F50-Fd: بدون دستگیره

شما می‌توانید برای اطلاع از تولید قفل‌های جدید دیجیتال پیج اینستاگرام دژین لاک را دنبال فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.