قفل هوشمند ارزان

قفل هوشمند ارزان قیمت را از ما با بهترین کیفیت و ضمانت اصالت کالا تهیه کنید. خیلی از ما به دنبال محصول با کیفیت و در کنار آن ارزان قیمت می‌گردیم؛ قفل دیجیتال هم یکی از محصولات تکنولوژیکی است که به تازگی نظر خیلی از افراد را به خود جلب کرده است. این محصول دارای طیف وسیعی از مدل‌ها و به تبع آن قیمت‌های مختلف است که برای هر سلیقه و بودجه‌ای مناسب است. در این میان مواردی روی قیمت تأثیرگذار هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به تعداد دسترسی‌ها برای باز کردن قفل اشاره کرد. یکی دیگر از موارد تعیین کننده تعدد قابلیت‌هایی است که یک قفل می‌تواند داشته باشد.

مورد بعدی این است که آیا برای داشتن هر قابلیت قفل دیجیتال خریداری شده نیاز به قطعه و یا قطعاتی مجزا دارد و یا از ابتدای ساخت آن داخل قفل تعبیه شده است. از دیگر آیتم‌های تأثیرگذار روی قیمت هر محصول از جمله قفل، برند آن است. به طور مثال ممکن است برندی جدید با کلیه امکانات قیمت مناسب‌تری نسبت به همان قفل با حتی نصف امکانات آن اما مربوط به یک برند شناخته شده‌تر داشته باشد. نوع طراحی و متریال استفاده شده در قفل هوشمند هم از مواردی است که روی قیمت مؤثر است. در این‌جا به شرح کامل هر یک از موارد تأثیرگذار بر روی قیمت و معرفی چند مدل از قفل‌های ارزان می‌پردازیم.

قفل الکترونیکی ارزان

 

تأثیر تعداد و انواع دسترسی بر قیمت قفل هوشمند

تأثیر انواع دسترسی قفل دیجیتال بر روی قیمت قفل از چهار جهت قابل بررسی است. یکی تعداد دسترسی‌ها است به گونه‌ای که بعضی از قفل‌ها امکان تعریف تعداد زیادی دسترسی را دارند. دوم این‌که قفل دیجیتال چند نوع دسترسی به کاربر می‌دهد یعنی از انواع دسترسی رمز، کارت، اثر انگشت، کلید مکانیکی و اپلیکیشن کدام را دارد. سوم درباره دسترسی ادمین و عادی است به این صورت که قفل امکان تعریف دو نوع کاربر را داشته باشد که دسترسی کاربر ادمین مربوط به تنظیمات و فعال و یا غیرفعال نمودن کاربر عادی باشد. مورد چهارم به دسترسی دوبل امنیتی مربوط می‌شود این‌که آیا یک قفل قابلیت تعریف دو دسترسی به صورت هم‌زمان برای باز کردن قفل را دارد؛ به طور مثال باز کردن قفل با دسترسی هم‌زمان کارت و اثر انگشت و یا کارت و رمز.

مثالی کاربردی از تأثیر دسترسی بر روی قیمت قفل دیجیتال می‌تواند بیان تفاوت بین قفل DR719 با 6020 سامسونگ باشد. قفل DR719 دارای کلیه دسترسی‌ها است و قفلی فول آپشن است در صورتی‌که قفل 6020 از میان دسترسی‌ها اثر انگشت را ندارد. این یکی از عواملی است که قفل 6020 نسبت به DR719 قفل ارزان‌تری می‌باشد.

قفل دیجیتال سامسونگ

تأثیر آپشن‌های قفل هوشمند بر قیمت

یکی از آپشن‌های قفل‌های دیجیتال امکان اتصال قفل به ریموت و آیفون است که بعضی از قفل‌ها از ابتدا به صورت اورجینال و بدون نیاز به قطعه اضافی دارای ریموت و امکان اتصال به آیفون هستند. اما برخی دیگر به‌وسیله قطعاتی این امکان برایشان فراهم می‌شود. دسته سومی از قفل‌ها هم هستند که این امکان را ندارند که قطعاً قفل‌های ارزان‌تری هستند. آپشن بعدی حریم خصوصی و یا شب بند است که با دکمه مکانیکی فشاری و یا چرخشی روی قفل امکان قفل کردن در از داخل را به کاربر می‌دهد تا سایر کاربران از بیرون حتی با داشتن دسترسی نتوانند در را باز کنند که به داشتن حریم خصوصی کمک می‌کند. قفل کودک قابلیتی بر روی قفل است که با فعال کردن آن از داخل دیگری کودک و یا سالمندی که از آن‌ها مراقبت می‌کنید امکان باز کردن در و بیرون رفتن از خانه را ندارند.

از آپشن‌های دیگر، قفل اتوماتیک است که در برخی از قفل‌های دیجیتال وجود دارد و پس از فعال کردن در هنگام خروج از در بعد از چند ثانیه با بسته شدن در، به طور خودکار قفل می‌شود. به طور مثال قفل DR719 امکان اتصال به ریموت و آیفون را دارد در صورتی‌که قفل H30 سامسونگ این قابلیت را ندارد. همچنین قفل DR719 دارای سنسور IR است که وقتی نزدیکش می‌شوید صفحه LED قفل روشن می‌شود و به راحتی می‌توانید رمز خود را وارد کنید که قفل H30 این قابلیت را ندارد. به علت دارا بودن آپشن‌های بیشتر، قفل DR719 قیمت حدودی [real_fake_price_shortcode label=”770t”] دلار را دارد و قفل H30 به مبلغ حدودی [real_fake_price_shortcode label=”500t”] دلار است.

قفل هوشمند ارزان

تأثیر طراحی قفل دیجیتال بر قیمت

قفل‌های دیجیتال در طرح‌های متنوعی موجودند که شامل قفل‌های دستگیره اهرمی (HANDLE)، قفل‌های فشاری – کششی (خلبانی)، قفل‌های بدون دستگیره هستند. در این میان قفل‌ها از لحاظ طراحی از قفل‌های قدیمی‌تر به جدیدتر به ترتیب از دستگیره‌های اهرمی به خلبانی و سپس به قفل‌های تمام اتوماتیک تغییر شکل داده‌اند. به همین دلیل قفلی مثل مدل DR719 سامسونگ که قفلی تمام اتوماتیک است و جزء بروزترین طراحی قفل دیجیتال است قیمت بالاتری نسبت به سایر قفل‌ها را دارد. قفل تمام اتوماتیک قفلی است که تنها کافیست با یکی از دسترسی‌ها قفل در را باز کنید و بدون نیاز به فشار دادن دستگیره در باز می‌شود. اما قفل‌هایی مثل سامسونگ 6020 و یا H30 به دلیل نوع طراحی قدیمی‌تر خود قیمت ارزان‌تری دارند. همچنین برندی مثل سامسونگ به‌عنوان یک برند شناخته شده‌تر ممکن است نسبت به سایر برندها قیمت نسبتاً بالاتری داشته باشد.

قفل دیجیتال ارزان

با دنبال کردن پیج اینستاگرام ما از اخبار قفل هوشمند ارزان قیمت آگاه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *