قفل هوشمند رمزدار

قفل دیجیتال و یا دستگیره دیجیتال اسامی مختلفی در بازار دارند که به سبب دسترسی‌های مختلفی که به کاربران جهت باز کردن قفل می‌دهند به نام‌های دیگری از جمله قفل هوشمند رمزدار ، قفل رمزی و دستگیره هوشمند نیز شناخته می‌شود. این محصول با هر نامی که باشد در نهایت با هدف استفاده از دسترسی‌های (access solution) راحت‌تر، امنیت بیشتر و استفاده از قابلیت‌های کنترلی و امنیتی کاربردی وارد بازار ایران شده است. با ارائه انواع قابلیت‌های قفل هوشمند رمزدار دلیل مورد استقبال قرار گرفتن این محصول روشن می‌شود. چرا که نگرانی‌های شما را تا حد زیادی از بابت امنیت و کنترل خانه و محل کارتان برطرف می‌نماید.

قفل رمزدار

دسترسی‌های قفل هوشمند رمزدار

در مورد دسترسی لازم است بدانید دستگیره‌های مکانیکی (معمولی) به علت استفاده از کلید مکانیکی مشکلاتی به همراه داشت. مثلاً اگر یکی از اعضای خانواده کلید خود را گم کند می‌بایست کل مغزی درب تعویض شود. در این‌صورت می‌بایست مجدداً برای همگی کلید کپی تهیه کنید که از شما زمان می‌برد. در مقابل در قفل رمزدار با گم شدن یک کارت و یا فراموش کردن یک رمز کافی است از اول دسترسی‌ها را تعریف نمایید تا دسترسی‌های قبلی غیر فعال شوند. به علاوه برای باز کردن درب خانه به خصوص وقتی دستتان پر است دیگر نیازی به جستجوی کلید در کیف و یا جیب خود نخواهید داشت.

 

قفل هوشمند رمزدار در انواع مختلف دستگیره اهرمی، فشاری_کششی (خلبانی) و تمام اتوماتیک و بدون دستگیره در بازار محصولات امنیتی وجود دارند. از مزیت‌های قفل‌های دیجیتال این است که بر روی انواع درب از جمله چوبی، ضد سرقت، فلزی، UPVC و شیشه سکوریت قابل نصب هستند. دستگیره‌های تمام اتوماتیک جدیدترین نوع دستگیره هستند که در بعضی سایت‌ها با نام دستگیره‌های تک مرحله‌ای نام‌گذاری شده‌اند. چرا که برای باز کردن درب نیازی به استفاده از دستگیره ندارید و به طور خودکار با انواع دسترسی‌ها باز می‌شود.

قفل هوشمند رمزدار

آپشن‌های قفل هوشمند رمزدار

قفل کودک

بیشتر ما در برهه‌ای از زمان مشغول نگهداری از کودکمان در خانه هستیم که برای مراقبت از آن‌ها نیازمند برقراری امنیت بیشتری در محل زندگیمان می‌باشیم. آپشن قفل کودک بر روی قفل رمزدار دستگیره را از داخل قفل می‌کند و مانع از خروج فرزندتان می‌شود.

آلارم‌های امنیتی

آلارم ضد سرقت در زمانی است که سارقین قصد دارند با اعمال فشار به قفل درب را باز کنند. به علاوه آلارم ضد حریق با بالا رفتن دما شما را مطلع می‌کند که دست به اقدام به موقع جهت اطفاء حریق بزنید. البته برخی از قفل‌های هوشمند دارای زبانه هوک در مغزی قفل هستند که با انداختی دیلم هم به هیچ وجه درب باز نمی‌شود.

قفل اتوماتیک

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که بیشتر افراد در زمان خروج از خانه و یا محل کار دارند، نگرانی از بابت قفل نکردن درب است. راه حل این نگرانی در آپشن قفل اتوماتیک است که در برخی از قفل‌های هوشمند رمزدار وجود دارد. به صورتی که پس از بسته شدن درب بعد از چند ثانیه به طور خودکار قفل می‌شود.

قفل دیجیتال رمزدار

ورود ایمن رمز

دو راه‌کار کلی در قفل هوشمند رمزدار جهت ورود ایمن رمز وجود دارد که یکی نمایش اعداد به صورت تصادفی برای هر کاربر است. به طوری که نفر بعدی از روی جای انگشت نفر قبلی به رمز اصلی پی نبرد. راه‌کار بعدی تابع خیالی رمز است که به شما این امکان را می‌دهد تا تعدادی کاراکتر عددی قبل و یا بعد از رمز اصلی وارد کنید تا کسی متوجه رمز اصلی‌تان نشود.

باز کردن قفل از طریق ریموت

ریموت قابلیتی است که در برخی از قفل‌های هوشمند رمزدار به صورت آپشنال وجود دارد و در برخی دیگر همانند قفل‌های برند روک جزء قطعات جانی قفل هستند. کاربرد ریموت برای باز کردن درب از شعاع 20 متری محل نصب قفل می‌باشد. امکان اتصال به آیفون تصویری هم در این محصول وجود دارد تا بتوانید از این طریق درب را باز کنید.

باز کردن درب از راه دور

دو روش برای باز کردن درب از راه دور یعنی جایی به غیر از محل نصب قفل وجود دارد. یکی از طریق اتصال قفل به اینترنت و پشتیبانی کردن اپلیکیشن قفل توسط گوشی هوشمندی که در دست دارید. حالت دوم از طریق SMS است که به قفل هوشمند رمزدار ارسال می‌شود تا درب از راه دور باز شود.

قفل دیجیتال رمزی

قفل را از جای مورد اعتماد تهیه کنید

با توجه به این‌که قفل‌های هوشمند رمزدار محصولاتی وارداتی هستند برای خرید آن‌ها مراقب باشید که کالای قاچاق تهیه نکنید. سایت samsungddl.com کلیه محصولات خود را از طریق مبادی قانون و با برگه سبز گمرکی وارد بازار ایران می‌کند؛ مدرکی که هر زمان قابل رؤیت است. از مزیت‌های ورود قانونی محصولات ارائه گارانتی تعویض و تعمیر یک‌ساله است که با خدمات پشتیبانی فنی 24 ساعته همراه می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از پیج اینستاگرام دژین لاک دیدن نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.