قیمت قفل الکترونیکی درب ورودی در سال 1400

حقیقت این است که قیمت قفل الکترونیکی درب ورودی بسیار متغیر است و این موضوع برای بسیاری از افراد مسئله ساز شده است و نمی دانند که چطور خرید کنند و چه مبلغی را انتخاب کنند.

قیمت قفل الکترونیکی درب ورودی بر اساس کیفیت ساخت

اولین و مهمترین چیزی که بر روی قیمت قفل الکترونیکی درب ورودی تاثیر می گذارد کیفیت ساخت و متریال قفل دیجیتال درب است. یعنی جنس بدنه! جنس بدنه به طور کلی به دوام بیشتر قفل کمک می کند. به طور کلی قفل ها شامل مس، فولاد ضد زنگ، آلیاژ روی و آلومینیوم هستند و این موضوع سبب می شود تا قیمت ها نیز متفاوت باشند. به طور کلی قیمت قفل الکترونیکی درب ورودی به واسطه مس بسیار عالی است پس از آن نوبت به فولاد ضد زنگ می رسد که نسبتاً گران است. اگر به دنبال ارزانترین قفل الکترونیکی هستند می توانید مدل های آلومینیومی را خریداری کنید.

به طور کلی مس بسیار گران است و ساخت آن نیاز هزینه بالایی را در بر دارد اما در برابر ضربه مقاومت بیشتری دارد.

قفل الکترونیکی آپارتمان

قیمت قفل الکترونیکی درب ورودی بر اساس کاربرد

صفحه کلید رمزدار و قفل کارتی به طور کلی قیمت های متنوعی دارند، البته که این قفل ها به شکل اثر انگشتی نیز ارزیابی می شوند و در اختیار شما قرار می گیرند. به طور کلی این قفل ها به صورت اثر انگشتی طراحی شده اند. این قفل ها برای تشخیص کف دست نیز استفاده می شوند.

این قفل ها به صفحه کلید دکمه فشاری و لمسی مجهز هستند و البته که قیمت گذاری ها متنوع هستند. به طور کلی سیستم احراز هویت در این قفل ها پیچیده تر بوده و امکان سرقت رفتن داده ها بسیار کم خواه بود. مثلاً قفل های بیومتریک گرانتر از قفل های دیجیتالی هستند.

قفل الکترونیکی ورودی درب

قیمت قفل الکترونیکی درب ورودی بر اساس طراحی

ظاهر و سبک طراحی بر روی قیمت قفل الکترونیکی درب ورودی تاثیر می گذارد. برخی از قفل ها طراحی لوکس و مدرنی دارند و به طور کلی سبک ارگومونیک برای آنها اجرا شده است. این مدل از قفل ها قیمت بیشتری دارد. از سوی دیگر کانسپت طراحی برای این قفل ها مطابق با نیاز کاربر ارزیابی می شود. یعنی کاربر می تواند به سادگی از این قفل استفاده کند.

طراحی زیبا یکی از موضوعات بسیار مهمی است که روی قیمت قفل الکترونیکی درب ورودی تاثیر می گذارد. هرچه طرح به کار برده شده برای این قفل ها بهتر باشد احساس متفاوتی به محیط خواهید داشت. از یاد نبرید که این قفل ها به طور وابسته به واحدهای ساختمانی اجرا می شوند. از سوی دیگر مشتری با دیدن قفل دیجیتال معمولاً سبک مورد نظر را انتخاب می کنند.

قیمت قفل الکترونیکی درب ورودی بر اساس گارانتی و برند

برخی از قفل های هوشمند به واسطه برند معتبری که دارند قیمت گذاری می شوند. یک سری از برندهای معتبر در بازار هستند که به واسطه محصولات ویژه کیفیت بهتری دارند. از سوی دیگر برخی از برندها نیز ارزانتر هستند و این موضوع به طور کلی سبب می شود تا قیمت قفل الکترونیکی درب ورودی بیشتر شود.

قفل های تولید شده در کشورهای آسیایی به خصوص کره جنوبی و قفل های اروپایی و آمریکایی در رده خوبی قرار گرفته اند و البته که کمی گرانتر هستند.

قیمت قفل الکترونیکی درب ورودی بر اساس ویژگی های جدید

سنسورهای اثر انگشتی لمسی، نوری  و نیمه هادی برای قفل های الکترونیکی اعمال شده است. این سنسورها به طور کلی بسیار ایده آل هستند و البته که مثلاً قیمت سنسورهای اثر انگشت نیمه های به واسطه کیفیت و مکانیزم خوبی که دارند معمولاً کمی گرانتر هستند و سه برابر سنسورهای اثر انگشتی در نظر گرفته می شود.

اگر نیاز به قفل های الکترونیکی درب ورودی ارزان قیمت دارید بدانید که حسگر های لمسی ارزان ترین گزینه محسوب می شوند اما به طور کلی سنسورهای نوری بیشترین کاربرد را در بازار دارند. اما اثر انگشت های قفل های دیجیتال برند یوکا از نوع حسگرهای نیمه هادی ارزیابی شده است. به طور کلی این محصولات در سبک های مخصوص آپارتمانی و شرکتی در اختیار شما قرار می گیرد و قابلیت اجرایی خاصی دارد.

قفل الکترونیکی سامسونگ

قیمت قفل الکترونیکی درب ورودی کارتی

قفل های کارتی دارای الگوی فیزیکی یا دیجیتال هستند و مکانیزم درب برای این قفل ها در راستای باز و بسته کردن فعال خواهد بود. به طور کلی چندین نوع کلید کارتی وجود دارد. یک مدل کارت نوار مغناطیسی بوده و مورد های بعدی مربوط به کارت هوشمند با میکروچیپ های الکترونیکی است و دسته سوم نیز مخصوص کارت های RFID خواهد بود که قیمت قفل الکترونیکی درب ورودی بسیار بالا است. به طور کلی کلیدهای کارتی در هتل ها گزینه خوبی به جای کلیدهای مکانیکی محسوب می شود. این قفل ها در برند یوکا قابلیت خواندن دارند و شیوه های دسترسی نیز بسیار عالی است.

چطور از قیمت قفل الکترونیکی درب ورودی اطلاعات کسب کنیم؟

برای کسب اطلاعات از قیمت قفل الکترونیکی درب ورودی با برند معتبر می توانید با تیم های مختلف فروش ارتباط بگیرید. قیمت هایی که در خصوص قفل های الکترونیکی در نظر گرفته می شود متفاوت است. شما میتوانید قیمت این محصولات را به صورت انلاین متوجه شوید. در سایت مدل های مختلفی از این قفل ها در درجه بندی های مختلف در معرض دید شما قرار گرفته است و می توانید از آن استفاده کنید. از یاد نبرید که قیمت قفل های الکترونیکی به صورت دوره ای تغییر می کند و شما باید قیمت جدید این محصولات را استعلام کنید.

قفلی که برای درب ورودی در نظر گرفته می شود به نسبت قفل های هتلی ارزانتر هستند. اینطور که بررسی ها نشان می دهد قفل هایی که برای درب ورودی در نظر گرفته می شود هم سایز مخصوصی دارد و هم از نظر مدل متفاوت هستند.

قفل دیجیتالی ساختمان

جمع بندی

به طور کلی قیمت قفل الکترونیکی درب ورودی در سال های اخیر کمی افزایش داشته است اما می توانید مدل های ارزان و مناسبی را خریداری کنید که برای شما به صرفه تر باشد.

در خرید اینترنتی قفل الکترونیکی می بایست بتوانید یک سری اصول را ارزیابی کنید. هرچه موقعیت خرید شما بهتر باشد اثر بخشی بهتری نیز خواهد داشت و سبب می شود که بتوانید رضایت بیشتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *