قیمت قفل های اثر انگشتی سامسونگ

قفل‌ اثر انگشتی بر اساس موارد مختلفی مثل نوع تکنولوژی به کار رفته در دستگیره، دسترسی‌ها و … در بازار شناخته می‌شود. قفل‌های اثر انگشتی به قفل‌های هوشمندی اطلاق می‌شود که تنها دسترسی رمز و اثر انگشت دارند. قفل‌های دیجیتال سامسونگ انواع مختلفی دارد از جمله قفل دیجیتال فول آپشن، کارتی و اثر انگشتی. در این مقاله به ویژگی‌ها و قیمت قفل‌های سامسونگ که دسترسی اثر انگشتی دارند می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا بروزترین اطلاعات قفل‌های دیجیتال سامسونگ را قبل از خرید دریافت نمایید.

قفل اثر انگشتی سامسونگ DR719

یکی از زیباترین و آپشن دارترین مدل های قفل‌ سامسونگ که دسترسی اثر انگشت نیز دارد قفل اثر انگشتی DR719 است که دستگیره آن تمام اتوماتیک است؛ به طوری که برای باز کردن درب با هر یک از دسترسی‌هایی که در اختیار دارید نیازی به استفاده از دستگیره نیست و درب به طور خودکار باز می‌شود. این قفل دسترسی‌های فول آپشن دارد و امکان تعریف 300 دسترسی را به شما می‌دهد به طوری که 100 کارت، 100 رمز و 100 اثر انگشت می‌توانید تعریف نمایید. همچنین یک رمز ادمین در اختیار دارید تا بتوانید علاوه بر تعریف کاربران جدید به انجام تنظیمات بپردازید.

آپشن قفل اتوماتیک (auto lock) قابلیت دیگری است که پس از بستن درب بعد از چند ثانیه به طور خودکار قفل می‌شود و می‌توانید با خیال راحت از بابت تأمین امنیت از خانه و یا محل کارتان خارج شوید. امکان اتصال به ریموت و آیفون هم در این قفل وجود دارد اما برای باز کردن درب از راه دور، اپلیکیشن قفل روی همه گوشی‌های سامسونگ موجود در ایران پشتیبانی نمی‌شود. قیمت این قفل حدوداً [real_fake_price_shortcode label=”765t”] دلار است.

قفل سامسونگ اثر انگشتی

قفل هوشمند سامسونگ DR718

قفل سامسونگ DR718 مشابه DR719 است به لحاظ امکانات و آپشن‌هایی که به کاربران می‌دهد اما قفل اثر انگشتی سامسونگ محسوب می‌شود چرا که تنها دسترسی رمز و اثر انگشت را دارد. البته برای جلوگیری از حدس رمز توسط جای انگشت نفر قبلی برای هر فرد صفحه اعداد به شکل تصادفی نمایش داده می‌شود به طوری که جای اعداد تغییر می‌کند. سنسور IR ویژگی دیگر این قفل زیباست که با نزدیک شدن به قفل روشن می‌شود تا راحت‌تر بتوانید رمزتان را وارد نمایید.

قفل DR718 کلیه آلارم‌های امنیتی را دارد و ریموت و آیفون تصویری را به صورت آپشنال می‌تواند داشته باشد. قیمت این قفل حدوداً [real_fake_price_shortcode label=”726t”] دلار است. اگر بخواهید ضعف اپلیکیشن این قفل را برای از راه دور باز کردن درب برطرف نمایید می‌توانید به صورت آپشنال از طریق پیامکی که به قفل ارسال می‌شود با اتصال قطعاتی این قابلیت را ایجاد نمایید.

قفل دیجیتال سامسونگ DP808

قفل هوشمند فشاری_کششی (دستگیره خلبانی) DP808 سامسونگ را می‌توان گران‌ترین قفل این برند دانست که به علت متریال استفاده شده در قفل است. این محصول فول آپشن است و به طور کلی حسگر اثر انگشتی کلیه مدل‌های سامسونگ از جمله DP808 خازنی است که سرعت و دقت بیشتری برای تشخیص هویت افراد را دارد. آپشن‌هایی از قبیل سنسور IR، قفل اتوماتیک، آلارم‌های امنیتی و صفحه نمایش تصادفی اعداد از دیگر قابلیت‌های کاربردی و مهم این قفل لوکس می‌باشد و قیمت حدودی آن [real_fake_price_shortcode label=”1346t”] دلار است.

قفل دیجیتال اثر انگشتی

قفل اثر انگشتی سامسونگ DP728

یکی دیگر از مدل‌های فول آپشن با دستگیره پول و پوش که دسترسی اثر انگشتی آن توسط سنسور خازنی انجام می‌گیرد قفل DP728 است. این قفل را می‌توانید به صورت آپشنال ریموت‌دار کنید و همچنین به آیفون تصویری متصل نمایید. اگر گوشی سامسونگ شما اپلیکیشن این قفل را ساپورت نکند مجبورید برای باز کردن درب از راه دور از سیستم پیامکی که به صورت آپشنال می‌باشد استفاده نمایید. قیمت این قفل حدوداً [real_fake_price_shortcode label=”616t”] دلار است و حریم خصوصی و قفل اتوماتیک از دیگر آپشن‌های این قفل می‌باشد.

قفل اثر انگشتی

قفل دیجیتال سامسونگ DP609

قفل فشاری_کششی فول آپشن بعدی مربوط می‌شود به مدل DP609 که کلیه آلارم‌های امنیتی از قبیل ضد سرقت و ضد حریق را دارد. این قفل هوشمند قابلیت اتصال به ریموت و آیفون تصویری را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. تعداد دسترسی‌های قابل تعریف از هر نوع تا 100 عدد می‌باشد. قفل اتوماتیک و حریم خصوصی نیز از دیگر امکاناتی است که این قفل به شما می‌دهد و قیمت حدودی آن [real_fake_price_shortcode label=”616t”] دلار است.

قفل اثر انگشتی سامسونگ H30

می‌توان گفت قفل هوشمند H30 با دستگیره اهرمی یکی از ارزان‌ترین قفل‌های هوشمند برند سامسونگ است. دسترسی این قفل فول آپشن است و یک رمز ادمین برای انجام تنظیمات و تعریف کاربر جدید در اختیارتان قرار می‌دهد. آپشن قفل کودک در این محصول امنیت را دو چندان می‌کند. همچنین کلیه آلارم‌های امنیتی در این قفل تعبیه شده است و قیمت حدودی آن 500 دلار است.

قیمت قفل اثر انگشتی

برای کسب اطلاعات بیشتر از قفل‌های دیجیتال اثر انگشتی می‌توانید از پیج اینستاگرام دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *