نحوه باز کردن قفل هوشمند با موبایل

برای باز کردن قفل هوشمند با موبایل نیاز است که نرم افزار مورد نظر را نصب کنید. روال نصب و سایر تنظیمات نیز باید به درستی صورت بگیرد.

روش باز کردن قفل هوشمند با موبایل

در ابتدا باید نرم افزار قفل هوشمند را روی گوشی خود نصب کنید. این نرم افزار می تواند ارتباط بین گوشی و قفل را فراهم سازد. به این ترتیب با خیال راحت می توانید به واسطه تلفن همراه خود تنظیمات باز کردن قفل را در نظر بگیرید. نصب نرم افزار روی گوشی کار ساده ای و تنها نیاز است که روی چند گزینه کلیک نمایید تا نصب صورت بگیرد. برای اینکار بهتر است که باتری گوشی شما نسبتاً تکمیل باشد. برای نصب نرم افزار نیاز به حافظه زیادی نخواهید داشت.

نحوه باز کردن قفل هوشمند با موبایل

اجرای نرم افزار پس از نصب قفل هوشمند

برای باز کردن قفل هوشمند با موبایل پس از اینکه نرم افزار روی گوشی شما نصب شد می بایست وارد آن شوید. بسته به نوع قفلی که خریداری کرده اید نرم افزار مورد نظر شما شرایط خاص خود را دنبال می کند. دقت کنید که باز کردن قفل هوشمند با موبایل به سادگی صورت می گیرد. مثلاً اگر قفل مورد نظر شما رمزی باشد با باز کردن اپ مخصوص صفجه کلیدی مشابه با پنل رمز روی قفل، در تلفن همراه شما مشاهده می شود. به این ترتیب با وارد کردن رمز می توانید دستور باز شدن درب را صادر کنید. مورد بعدی که باید بدانید این است که باز کردن درب توسط نرم افزار معمولاً نیاز به اینترنت دارد پس از اینترنت خود اطمینان حاصل کنید.

در صورتی که قفل شما اثر انگشتی است، پس از وارد شدن در اپ مخصوص، قسمتی به شما نمایش داده می شود تا انگشت خود را روی قسمت مشخص قرار دهید و اسکن انگشت به درستی صورت بگیرد. اگر اسکن مناسب باشد قطعاً مشکلی در باز شدن در وجود نخواهد داشت.

باز کردن قفل هوشمند با موبایل

باز کردن قفل هوشمند با موبایل به روش بیومتریک

برخی از قفل های هوشمند که به روش بیومتریک یعنی با چهره و اعضای صورت شناسایی و باز می شوند توسط گوشی تلفن نیز قابلیت مدیریت دارند. دقت کنید که به این ترتیب قفل های هوشمند بر اساس تصویر صورت شما اقدام به شناسایی اجزای مختلف صورت می کند و در نهایت پس از تشخیص می توان به سادگی قفل را باز کرد. این روال برای قفل های هوشمند به نوبه خود بسیار پر اهمیت است و باید بررسی شود.

نرم افزاری که برای باز کردن قفل هوشمند با موبایل استفاده می شود معمولاً هر دوره نیاز به اپدیت دارد. هرچه پروسه آپدیت بهتر صورت بگیرد باگ های قبلی از بین می رود. در صورتی که گوشی موبایل شما انتن نداشته باشد اگر از اینترنت سیم کارت استفاده می کنید با مشکل روبرو می شوید اما اگر گوشی شما به وای فای وصل شده است به سادگی می توانید اقدام به باز کردن قفل هوشمند با موبایل توسط نرم افزار مربوطه نمایید.

سوالات رایج

چرا گاهی باز کردن قفل هوشمند با موبایل با مشکل روبرو می شود؟

دقت کنید که اگر در زمان کار کردن با گوشی چندین بار رمز را اشتباهی بزنید، ارور امنیتی به جریان می افتد و باید کمی صبر کنید تا به شما مجدداً اجازه پردازش داده شود. این موضوع برای سایر بخش ها نیز مطرح است پس چه خوب است که در زمان استفاده از اپ به سادگی بتوانید با بخش های مختلف کار کنید و شرایط را بسنجید. دقت کنید که باز کردن قفل هوشمند با موبایل شاید کمی طول بکشد این موضوع امر طبیعی است و نباید نگران شوید.

آیا در صورتی که قفل هوشمند دارای سنسور تشخیص ضعیف باشد، خللی در باز کردن قفل هوشمند با موبایل صورت می گیرد؟

بله! قفلی که انتخاب می کنید باید از نظر کیفیت بسیار خوب باشد و سنسورهای تشخیص نیز به درستی سنجیده شوند. دقت کنید که گاه محصول مورد نظر با کیفیت است اما از نظر سطح اجرایی آنطور که باید اجرا نمی شود و مشکلات زیادی به همراه دارد. بهتر است محصولی خریداری کنید که برند آن درست باشد.

نحوه باز کردن قفل هوشمند درب با موبایل

نکات مهم برای باز کردن قفل هوشمند با موبایل

برای باز کردن قفل هوشمند با موبایل باید در ابتدا بتوانید با نرم افزار مورد نظر درست کار کنید. اگر نرم افزار شما از نظر شاخص دچار مشکل شده باشد قطعاً در برخی مواقع به درستی کار نمی کند. نرم افزار را به درستی نصب کنید و اطمینان حاصل کنید که نصب تا اخر طی شده است. از یاد نبرید که به طور کلی قفل های هوشمند می توانند در سبک های مختلفی اجرا شوند و این موضوع بسته به برند انتخابی شما فرق می کند. هک کردن اثر انگشت یک موضوع کاملاً رد شده است و چیزی به اسم هک کردن یا لو رفتن اثر انگشت شخص و یا تشخیص و حدس و گمان وجود ندارد. اینطور که مشخص است این قفل ها می توانند بر اساس سبک و مدلی که دارند دسته بندی مناسبی داشته باشند. دقت کنید که قفل دیجیتال اثر انگشتی بر اساس دو مکانیزم مشخص می تواند باعث ایجاد سیستم امنیت بالایی شود. نکته ای که باید بدانید این است که قفل های دیجیتال اثر انگشتی می توانند بر اساس خطوط روی انگشتان دست رمزنگاری شوند. این خطوط بر اساس شرایط و نوع قفل در نظر گرفته می شود.

 نکته دیگری که باید بدانید این است که به طور کلی این قفل ها می توانند بر اساس دو بخش مخصوصی که دارند درجه بندی شوند. درجه اول از این قفل ها بر اساس ساختار مخصوص دنبال می شود. درجه دوم برای ایجاد امنیت بیشتر خواهد بود. هرچه سطح امنیت بیشتر ارزیابی شود می توان امیدوار بود که دستگاه پروتکل اجرایی بی نظیری دارد.

یک نکته که باید بدانید این است که قفل های اثر انگشتی بر اساس دو ساختار مخصوص ارزیابی می شوند. ساختار اول شامل شرایطی است که قفل می تواند یک بخش از دستگاه را باز کند. بخش دیگر مربوط به اجرای درست قفل بر اساس پروتکل های مخصوص است.

ایجاد امنیت برای قفل های اثر انگشتی به واسطه مکانیزمی که دارند سنجیده می شود. البته یک نکته را باید بدانید و آن هم اجرای اصول قفل اثر انگشتی است. از یاد نبرید که قفل های اثر انگشتی می توانند روی مکانیزم امنیتی کلی سیستم تاثیر بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *