برترین مدل های قفل رمزی درب حیاط

قفل رمزی الکترونیکی درب حیاط یکی از کالاهای امنیتی است که می توانید جایگزین دستگیره معمولی کنید. از جمله کالاهای امنیتی دیگر می توان به چشمی دیجیتال و دوربین های مدار بسته اشاره کرد. ضرورت تهیه این تجهیزات تأمین امنیت خانه و محل کار شما می باشد. قفل رمزی الکترونیکی با اسامی دیگر مثل قفل دیجیتال و قفل هوشمند در بازار شناخته می شود. در حال حاضر شما می توانید قفل دیجیتالی تهیه کنید که دارای چشمی دیجیتال آنلاین باشد.

بعلاوه این قفل ها قابلیت های کنترلی بیشتری نسبت به دستگیره های معمولی به شما می دهند. همچنین برای کنترل بیشتر روی ترددها و مدیریت آن ها نیاز به access control دارید. قفل های هوشمند این آپشن را نیز برایتان فراهم می کنند به گونه ای که با تهیه آن ها گویی امنیت را همه جانبه فراهم کرده اید. علت نام گذاری قفل رمزی روی قفل های دیجیتال داشتن دسترسی رمز به جای استفاده از کلید مکانیکی است. در این مقاله برآنیم تا به معرفی چند نمونه از قفل های رمزی با کیفیت بپردازیم.

انواع قفل رمزی درب حیاط

قفل دیجیتال رمزی 4109 یال

قفل رمزی 4109 محصولی از برند ایتالیایی یال تحت لیسانس assa abloy سوئد می باشد. این قفل محکم دارای قابلیت گزارشگیری و اتصال به خانه هوشمند است. برند یال قدیمی ترین برند تولید قفل های ساده و دیجیتال و اولین سازنده مغزی های هوشمند در دنیاست. خاصیت مغزی هوشمند این است که پس از بستن درب به طور خودکار قفل می شود. این قابلیت تحت عنوان auto lock و یا همان قفل اتوماتیک شناخته می شود. دستگیره دیجیتالی 4109 آپشن امنیتی قفل کودک را نیز دارد. توجه کنید با یکبار فعال نمودن قفل کودک با هر بار باز و بستن درب همچنان فعال می ماند. قیمت این قفل با قابلیت باز کردن درب از راه دور تقریباً 635 دلار می باشد.

حیاط قفل هوشمند مناسب درب

قفل DP728 سامسونگ

قفل های رمزی سامسونگ همگی دارای خاصیت نمایش تصادفی اعداد به هر کاربر هستند. قفل DP728 یکی از پرطرفدارترین قفل های هوشمند این برند است. دستگیره این محصول از نوع پول و پوش می باشد و دسترسی های فول آپشن دارد. امکان اتصال به ریموت و آیفون در این دستگیره دیجیتالی وجود دارد. البته سنسور IR و قفل اتوماتیک نیز از ویژگی های دیگر آن است. اپلیکیشن قفل های سامسونگ روی انواع گوشی های موجود در ایران فعال نیستند. در صورت فعال بودن اپلیکیشن می توانید درب را از راه دور به واسطه آن باز کنید. قیمت حدودی این قفل رمزی 615 دلار می باشد.

برترین مدل های قفل رمزی درب حیاط

قفل رمزی VULCAN FR یال

قفل رمزی VULCAN FR از برند یال فوق العاده محکم و لوکس است. این قفل بسیار زیبا دارای دستگیره پول و پوش و دسترسی فول آپشن می باشد. اتصال به خانه هوشمند، قفل اتوماتیک، باز کردن درب از راه دور و اتصال به ریموت و آیفون از دیگر ویژگی های این قفل می باشد. ورود ایمن رمز به واسطه تابع خیالی و امکان تعریف دسترسی دوبل امنیتی امنیت این محصول را دو چندان می کند. این محصول امنیتی بسیار زیبا تقریباً 923 دلار می باشد.

قفل DR719 سامسونگ

قفل رمزی DR719 دارای دستگیره تمام اتوماتیک به عنوان جدیدترین نوع تکنولوژی دستگیره است. کارکرد آن به گونه ای است که برای باز کردن درب با هر نوع دسترسی نیازی به استفاده از دستگیره ندارید. قفل اتوماتیک، سنسور IR برای ورود رمز در محیط های تاریک و نمایش تصادفی اعداد از ویژگی های این محصول است. امکان اتصال به ریموت و کنترل را برای باز کردن درب از راه دور در محل نصب قفل را دارد. دسترسی های فول آپشن را در دو سطح عادی و ادمین در اختیار کاربر می گذارد. قیمت حدودی این قفل با کیفیت پول و پوش تقریباً 765 دلار می باشد.

قفل رمزی درب حیاط

دستگیره دیجیتال رمزی 3168 یال

اگر به دنبال یک قفل تمام عیار ضد آب برای مناطق شرجی هستید قفل رمزی 3168 یال بهترین انتخاب است. این قفل گزارش گیری دقیق را برای کاربر ادمین فراهم می کند. امکان اتصال به ریموت، آیفون و خانه هوشمند را دارد. ورود رمز از طریق تابع خیالی و امکان تعریف دسترسی دوبل امنیتی از دیگر امکانات این قفل است. توجه داشته باشید در صورت استفاده از قفل های معمولی در مناطق شرجی برد قفل دوام نمی آورد. قیمت حدودی این قفل ضد آب و مقام 596 دلار می باشد. منبع تغذیه اضطراری این قفل رمزی، باتری کتابی 9 ولتی است که می توانید موقتاً قفل را از بیرون شارژ نمایید.

قفل رمزی P231 روک

قفل های رمزی برند روک دارای قابلیت های کاربردی بسیار زیاد و قیمت مناسب است. از جمله این قفل ها می توان به P231 اشاره کرد که دارای دسترسی های فول آپشن است. این قفل درجه یک و اقتصادی و امن دستگیره تمام اتوماتیک دارد. امکان تعریف دسترسی دوبل امنیتی و تابع خیالی برای ورود رمز از دیگر ویژگی های آن است. قفل ضد سرقت P231 روی مغزی با زبانه ضد دیلم هوک سوار می شود. ریموت در این قفل رمزی جزء وسایل جانبی خود قفل است و نیازی به هزینه کرد اضافی بابت آن را ندارید. قیمت حدودی این دستگیره دیجیتالی 383 دلار می باشد که با اپلیکیشن فعالی که دارد بسیار مناسب است.

انواع قفل رمزی درب حیاط

قفل DP609 سامسونگ

قفل رمزی DP609 سامسونگ دارای دستگیره پول و پوش و دسترسی های فول آپشن است. کلیه آلارم های امنیتی را در این قفل خواهید داشت. امکان اتصال به خانه هوشمند، ریموت و آیفون تصویری را دارد. نمایش تصادفی جای اعداد را برای ورود رمز خواهید داشت. این دستگیره دیجیتالی دارای منبع تغذیه اضطراری پاوربانکی است که در صورت عدم توجه به آلارم اتمام باتری به کمکتان می آید. قیمت حدودی این قفل رمزی پرطرفدار 615 دلار می باشد.

دستگیره رمزی P241 روک

قفل رمزی P241 روک دارای ظاهر زیبا و خاصی است که دستگیره تمام اتوماتیک دارد. این قفل ضد سرقت مجهز به چشمی دیجیتال است. به طوری که با صدا در آوردن زنگ قفل تصویر فرد روی اپلیکیشن این قفل نمایان می شود. از ویژگی های این چشمی ارائه زاویه دید گسترده و دید در شب می باشد. همچنین با قرار دادن یک میکرو USB در قفل می توانید این تصاویر را با ثبت تاریخ و ساعت رکورد نمایید. قفل P241 به اینترنت متصل می شود و می توانید درب را در محیط نامحدود از طریق اپلیکیشن قفل باز کنید. قفل اتوماتیک با قابلیت زمانبندی از دیگر ویژگی های امنیتی این محصول است. قفل رمزی P241 حدوداً با قیمت 609 دلار در بازار عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *