روش های باز كردن قفل درب اتاق خواب قفل شده

در حالی که ایستادن پشت در می تواند کمی ترسناک باشد، به خصوص زمانی که عجله دارید، باید آرام و مراقب باشید تا کار درست را انجام دهید. مثلاً اگر کلید داخل قفل شکسته است، باید چسب محکمی به بقیه کلید یا سر کلید بزنید تا به کلید شکسته داخل قفل بچسبد و در نهایت کلید را جدا کنید. اگر روش ترکیبی جواب نداد، می توانید از یک انبردست یا انگشت خود برای برداشتن کلید شکسته استفاده کنید.

همچنین اگر کلید از پشت در داخل قفل است و پشت در ایستاده اید، باید ابتدای یک کلید یدکی را داخل قفل قرار دهید و به آرامی کلید را پشت در بیندازید. البته این روش تنها زمانی جواب می دهد که کلید پشت در عمودی باشد.

در موارد دیگری که اصلا نمی توانید کلید را وارد کنید، مثلاً کلید گم شده یا آن را در اتاق رها کرده اید. در این صورت می توانید درب اتاق را بدون کلید به چند روش مختلف باز کنید.

برای تکنیک اول به یک تکه کاغذ و یک سنجاق، برای تکنیک دوم به کارت اعتباری، برای تکنیک سوم به یک کلید برجسته و برای تکنیک چهارم به یک چاقوی چوبی قدیمی نیاز دارید.

باز کردن درب اتاق خواب قفل شده

تکنیک های باز کردن درب اتاق

استفاده از کلید برآمده

کلید خروج یکی از ابزارهایی است که می توانید از آن برای باز کردن درهای قفل شده استفاده کنید. این کلید یک کلید ویژه است که قفل های مبتنی بر پین را باز می کند. اکثر کلیدهای اتاق با پین هستند. این سیستم ها از یک بار فنر و یک دسته کلید تشکیل شده اند که با اعمال فشار به پین ​​های مربوطه، قفل را باز می کنند.

برای باز کردن قفل های معمولی از کلید برجسته استفاده می شود، زیرا برخی از خانه ها از کلید یک طرفه برای درهای اتاق استفاده می کنند. اگر کلید دو طرفه است، مانند کلید درب ماشین، نمی توان از کلید باز شده برای باز کردن قفل استفاده کرد.

استفاده از گیره و سنجاق

قفل را می توان با سنجاق یا گیره باز کرد. در این روش به دو پین یا گیره کاغذ نیاز دارید. ابتدا باید ابزار مورد نظر را باز کرده و به شکل L در آورید. در مرحله دوم باید آن را داخل سوراخ کلید قرار دهید و محکم نگه دارید.

از طرف دیگر ابزار دوم را از بالای پین یا بست اول وارد سوراخ قفل کرده و تکان دهید. حرکت باید تا زمانی که قفل قفل شود ادامه یابد. با شنیدن صدای قفل شدن کلید، می توانید در را باز کنید.

روش های باز کردن درب قفل شده

قطعات را می توان به روش های دیگری نیز استفاده کرد. در واقع می توان از طرف دیگر دکمه برای باز کردن درب قفل شده استفاده کرد. در این روش یک طرف گیره فشار لازم را به قفل وارد می کند و طرف دیگر نقش کلید را ایفا می کند.

روش انجام این کار این است که ابتدا یک سر گیره کاغذ را داخل سوراخ قفل قرار دهید و کلید را در جهتی بچرخانید که می خواهید در را باز کنید. این باعث تقویت قفل می شود این فشار باید در طول فرآیند حفظ شود، بنابراین دست خود را محکم بگیرید

حالا طرف دیگر را به آرامی تا انتهای قفل وارد کنید. در این مرحله باید صدای صدای دریچه ها را بشنوید. پس از برداشتن تمام پین ها، کلید آزادانه می چرخد ​​و درب اتاق خواب با موفقیت باز می شود. همچنین می توانید به جای گیره از گیره سر یا گیره لباس استفاده کنید.

استفاده از کارت

استفاده از کارت اعتباری رایج ترین راه برای باز کردن درهای قفل شده است. البته این روش عمدتا برای باز کردن درهایی که قفل نیستند استفاده می شود. برای این کار کارت اعتباری را بین شکاف در و قفل قرار دهید و سپس در جهت دستگیره خم شده و در را باز کنید.

برای این کار می توانید از کارت های پلاستیکی انعطاف پذیر یا چاقوی باریک نیز استفاده کنید. چاقو نباید خیلی تیز باشد، زیرا می تواند به قفل و دست شما آسیب برساند. می توانید از چاقوی کره استفاده کنید. چاقو را نیز باید در دهانه در فرو کرد و چندین بار بالا و پایین کرد تا قفل باز شود.

تکنیک های باز کردن درب اتاق

باز کردن درب اتاق چوبی

گاهی اوقات باز کردن قفل و در قدیمی با کلید غیرممکن است. درهای قدیمی باید روغن کاری شوند تا هنگام باز و بسته شدن مشکلی ایجاد نشود. بهتر است قدیمی را جایگزین کنید، اما اگر قصد انجام این کار را ندارید، بهتر است از روان کننده های کم چرب مانند پودر گرافیت استفاده کنید.
استفاده از روغن باعث می شود قفل محکم تر از قبل شود و باز و بسته شدن آن به سختی انجام شود. مقداری از ماده را مستقیماً در سوراخ کلید اسپری کنید. قفل چند درب چوبی قدیمی گیر کرده و با آن لازم است

استفاده از قفل دیجیتال راهی هوشمند و بی دردسر

یکی از مطمئن ترین راه حل ها این است که تصمیمات هوشمندانه بگیرید و به عنوان یک قفل ساز یک قدم جلوتر از سارقان باشید. فقط در این صورت است که می توانیم کلیدها را دور بیندازیم و خانه و محل کار امنی داشته باشیم.

نمی دانم چقدر با قفل دیجیتال یا قفل الکترونیکی آشنا هستید؟ اما توصیه هوشمندانه ما این است که یک بار قفل را رها کنید و یک قفل دیجیتالی مجلل، زیبا و مطمئن را روی درب منزل یا محل کار خود نصب کنید.

در بین انواع قفل دیجیتال، قفل درب اثر انگشتی می تواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که اغلب فراموشکار و بی دقت هستند، اغلب کلید و کارت را جا می گذارند، با اعداد و ارقام دست و پنجه نرم می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *