تاثیر دمای محیط بر روی قفل کارتی

فکر می کنید تاثیر دمای محیط بر روی قفل کارتی چقدر است؟ آیا دمای محیط روی این قفل ها تاثیر بدی می گذارند؟ تغییرات شدید دمای محیط از مواردی است که معمولاً نیاز به بررسی دقیق دارد. در واقع اگر به این موضوع دقت نشود در نهایت قفل کارایی خود را از دست می دهد. اما جنسی که برای بدنه و مغزی قفل کارتی در نظر گرفته می شود سبب می شود تا تاثیر دما به حداقل برسد. در دمای پایین شرایط مغزی ها متفاوت است و در دمای بالا نیز امکان از بین رفتن بخش خاصی از قفل وجود دارد.

دمای پایین روی قفل کارتی چه تاثیری دارد؟

یکی از موارد مهمی که برای قفل کارتی در نظر گرفته می شود کاهش عمر باتری یکی از مشکلات مهمی است که باید به آن دقت شود. در صورتی که دما بسیار سرد باشد، امکان اینکه باتری سریعاً تخلیه شود وجود دارد. در واقع این موضوع سبب می شود که عمر باتری ها کاهش پیدا کند. برای افزایش راندمان باتری ها در دوره زمانی سرد سال نیاز است که یک سری موارد رعایت شود. مثلاً بهتر است که از باتری های لیتیومی به جای باتری های قلیایی استفاده شود. از سوی دیگر مکانیزم غیر ضروری برای قفل دیجیتال الکترونیکی می بایست غیر فعال شود. مکانیزم هایی مثل قفل اتوماتیک سبب می شود که از باتری بیش از حد انرژی استفاده شود.

قفل هایی که دارای مغزی های تک زبانه هستند نیز بخش مهمی از عملکرد این باتری ها را خواهند داشت. مغززی های چند زبانه سبب صرف انرژی بیشتری می شوند و عمر باتری را کاهش می دهند. برخی از قفل ها دارای کلید اضطراری هستند و چه خوب است که در محیط های سرد از این قفل ها استفاده شود. این کلیدها به طور کلی برای خانه ها و محل کار مناسب است.

زمانی که دمای هوا پایین است امکان اینکه قطعات مکانیکی دچار یخ زدگی شوند بسیار زیاد است. به طور کلی سیلندر و مغزی ها پس از مدتی یخ می زنند. دقت کنید که با یخ زدن چرخ دنده های مغزی و حرکت زبانه ها مشکلات زیادی ایجاد می شود. باز کردن درب ورودی نیز غیر ممکن خواهد بود. در این حالت کلیدهای اضطراری نیز گزینه مناسبی برای باز کردن درب نیستند. در صورت یخ زدن سیلندر قفل سریع ترین راه برای دسترسی به درب، حرارت کلید و قرار دادن آن در سیلندر است. تغییر حالت سیلندر از بخش های مهمی است که برای این قفل ها دیده می شود.

تاثیر دمای محیط بر روی قفل کارتی

آیا تاثیر دمای محیط بر روی قفل کارتی سبب از کار افتادن سیستم اجرایی می شود؟

صفحه ای برای قفل های کارتی وجود دارد که کارت روبروی ان قرار می گیرد. این صفحه از رطوبت و یخ زدگی می بایست حفظ شود. به طور کلی صفحه مورد نظر باید ضد آب و رطوبت باشد تا از یک سری مشکلات جلوگیری شود. دقت کنید که این موضوع برای اغلب قفل ها مناسب است. در بهترین شرایط سیستم اجرایی قفل ها دارای شاخص های مشخصی خواهند بود.

دسترسی چندگانه برای قفل دیجیتال الکترونیکی از مواردی است که در نهایت می تواند مشکل ساز باشد. به طور کلی این قفل ها روی درب نصب می شوند. بنابراین اگر قرار باشد که از قفل های هوشمند در دمای هوای پایین استفاده شود باید به کیفیت و ضد رطوبت بودن آن دقت شود. این موضوع به نوبه خود بسیار ارزشمند است و شرایط مخصوص خود را دارد.

قفل کارتی سامسونگ

آیا دمای بالا روی قفل دیجیتال الکترونیکی تاثیر دارد؟

در بررسی تاثیر دمای محیط بر روی قفل کارتی باید درجه حرارت بالا را نیز در نظر داشته باشیم. اینطور که بررسی ها نشان می دهد دمای هوای گرم به اندازه سرد نمی تواند دردسرساز باشد اما به طور کلی یک سری مشکلات ایجاد می کند. مثلاً انبساط قطعات مکانیکی در این زمینه بسیار مهم است. به طور کلی اگر آلیاژی که برای قفل دیجیتال الکترونیکی استفاده می شود بی کیفیت باشد در نهایت دمای گرم سبب ذوب شدن قطعات می شود. در آب و هوا و محیط های بسیار گرم به طور کلی نیاز است که کیفیت ساخت قطعه بررسی شود. به طور کلی بسیار مهم است که بتوانید این عملکرد را به شکل اصولی ارزیابی کنید.

قفل کارتی مناسب هوای شرجی و مرطوب

آب و هوای منطقه شمال کشور معمولاً شرجی بوده و رطوبت بالا است. در این راستا باید قفلی انتخاب شود که زنگ زدگی نداشته باشد. یعنی زنگ زدگی در برابر باران و رطوبت وجود نداشته باشد. این قفل ها معمولاً ضد آب هستند. این قفل ها دو روش دسترسی رمزی و کارتی دارند. از سوی دیگر سیستم های آلارم هشدار ضد سرقت نیز برای آنها دیده می شود. برخی از مدل ها دارای قفل کودک هستند. در نهایت زبانه های این قفل ها نیز به صورت قوی و مستحکم اجرا می شوند و ساختار بی نظیری دارند. دقت کنید که وضعیت آب و هوای شرجی باید پیش از خرید قفل بررسی شود چون در نهایت مسئله ساز می شود.

تاثیر دمای محیط بر روی قفل دیجیتال

برند معتبر برای خرید قفل کارتی

قفل کارتی برند روک و یال و همینطور سامسونگ به نوبه خود برای شرایط مختلف دمایی مناسب هستند. این قفل ها برای آب و هوای شرجی نیز مناسب هستند. البته که قفل های دیجیتال الکترونیکی از نظر سبک اجرایی متفاوت ارزیابی شده است. این قفل ها بر اساس موقعیتی که دارند دسته بندی شده اند. برای خرید این قفل ها باید بتوانید نوع عملکردشان را بررسی کنید. از یاد نبرید که این قفل ها دارای سیستم اجرایی مشخصی هستند و ساختار اجرایی بسیار عالی را شامل می شوند.

شما می توانید قیمت قفل کارتی را نیز در سایت مشاهده کنید. محصولی که در نهایت به دست شما می رسد بسیار با کیفیت بوده و از نظر سبک اجرایی بی نظیر است. این قفل ها دارای روتین اجرایی بسیار عالی هستند و در سال های اخیر مورد استفاده قرار گرفته اند. شما برای خرید قفل کارتی می توانید از مشاوران فروش نیز کمک بگیرید. اطلاعات لازم در اختیار شما قرار می گیرد.

خرید این قفل ها سبب می شود که در نهایت عملکرد بهتری ایجاد شود و ساختار قفل نیز روتین باشد. این قفل ها بر اساس برند قیمت متفاوتی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *