قفل کودک قفل دیجیتال

نقش اصلی قفل کودک در امنیت قفل‌های الکترونیکی

اکثر قفل‌های الکترونیکی که در بازار موجود می‌باشند، با کشیدن دستگیره درب از داخل منزل به راحتی باز می‌شوند. در واقع اگر کودک شما به دستگیره آویزان شود به راحتی می‌تواند از خانه بیرون برود.

همه‌ی ما همواره نگران آن هستیم که کودکان و یا حیوانات خانگی از منزل خارج شوند. در صورتی که شما قفل امنیتی کودک را فعال کنید، درب با اعمال نیروی زیاد نیز باز نمی‌شود. برای باز کردن درب منزل نیاز است که به طور هم‌زمان دکمه‌ای که روی دستگیره تعبیه شده است را به داخل فشار دهید و دستگیره در را به سمت پایین بکشید تا باز شود.

به این شکل دیگر نگران بیرون رفتن فرزندانتان از منزل نباشید. همچنین وجود دکمه‌ی safe button موجب دشواری کار سارقان نیز شده است زیرا دیگر نمی‌توانند درب منزل را به راحتی گذشته باز کنند.

دستگیره‌هایی که دارای قفل امنیتی می‌باشند برای استفاده از افرادی که آلزلیمر نیز دارند کاربرد بسیاری دارد.

قفل کودک سامسونگ

ویژگی‌های قفل کودک

قطعه‌های به کار رفته برای قفل امنیتی کودک از آلیاژهای قوی و مقاوم ساخته شده است و به سادگی امکان تخریب و شکاندن آن‌ها وجود ندارد.

برندهای پرفروش و معتبری که دستگیره‌های الکترونیکی به همراه دکمه‌ی امنیتی کودک را طراحی می‌کنند شامل: شرکت سامسونگ – گیت من – یال

در بازار فعلی تنها دو نوع قفل دیجیتالی داریم که هم دارای دستگیره پول و پوش باشد و هم سیستم امنیتی قفل کودک روی آن‌ها طراحی شده باشد. این دو مدل شامل SHP-DP620 SAMSUNG و A330-FH GATEMAN hsj.

اگر زمانی قفل کودک شما خراب شد لازم به تعویض کل دستگیره و قفل دیجیتال نمی‌باشد. شرکت ما با کم‌ترین هزینه ممکن دکمه‌ی امنیتی قفل کودک را برای شما تعویض می‌نماید.

در صورتی که تمایل به فعال بودن قفل کودک نداشته باشید، به صورت دستی خودتان می‌توانید آن را غیرفعال کنید.

نکات مهم هنگام خرید قفل الکترونیکی

  • از فروشگاه‌های معتبر قفل دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنید. سایت‌ها و مغازه‌هایی که دارای سابقه بالا و مجوز کار می‌باشند.
  • نصاب‌ها حتما برای خود شرکت باشند که مسئولیت کار را بر عهده بگیرند و دچار مشکل نشوید.
  • قفل الکترونیکی که انتخاب می‌کنید مجهز به قفل کودک باشد چرا که امنیت شما را بالاتر می‌برد.
  • تعدادی کلید مکانیکی از شرکت برای قفل هوشمند خود درخواست کنید تا در صورت بروز مشکلاتی مثل تمام شدن شارژ باتری‌ها بتوانید از آن‌ها استنفاده کنید.
  • از فروشگاه‌هایی که به صورت 24 ساعت پاسخگوی شما هستند محصول مورد نظر خود را تهیه کنید زیرا در هر ساعتی از شبانه‌روز ممکن است به مشکل برخورد کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با محصولات دیگر قفل‌های دیجیتال از پیج اینستاگرام ما دیدن کنید.

رضایت شما مشتریان عزیز هدف اصلی مجموعه‌ی ما است