آشنایی با قفل آژیر دار درب ضد سرقت

قفل آژیر دار درب ضد سرقت از سری قفل های الکترونیکی نصب شده بر روی درب های ضد سرقت و یا انواع دیگر درب وروردی می باشد. این مدل از قفل ها که مجهز به آژیر هستند در هنگام ورود افراد ناشناس به صدا در آمده و موجب افزایش امنیت ساختمان شما می شوند. این قفل ها امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و قابل نصب بر روی انواع درب ضد سرقت با جنس و کاربرد مختلف می باشد.

قفل آژیردار درب ضد سرقت

قفل آژیر دار از محصولات جدید بازار است که دارای ظاهری مشابه قفل های مکانیکی است و همانند سایر قفل های ضد سرقت در بخش داخلی درب نصب می شوند. در این قفل ها صفحه کلیدی تعبیه شده که بعد از باز شدن درب ده ثانیه فرصت دارید تا کد امنیتی را وارد نمایید. اگر در این بازه زمانی کد امنیتی را وارد نکنید آژیر قفل به صدا در می آید و به شماره های ذخیره شده و از پیش تعیین شده پیام اخطاری صادر می شود. نصب این قفل ها می تواند امنیت ساختمان را تا حد زیادی افزایش دهد زیرا به صدا در امدن آژیر می تواند ها موجب فراری دادن سارق شود و اگر بخواهید آژیر را از کار بیندازد در این فاصله زمانی افراد با صدای آژیر در محل حاضر می شوند و دیگر سارق نمی تواند به هدف خود که همان ورودی و سرق از منزل شماست برسد. البته باید دقت نمایید تا در ده ثانیه اول ورودتان کد را دارد نمایید تا آژیر به صدا در نیاید. زیرا اگر هر دفعه با ورودتان آژیر قفل به صدا در آید برای هسایگان عادی شده و در زمان به صدا در آمدن آژیر با ورود سارق شاید کسی عکس العملی نشان ندهد به گمان اینکه خودتان وارد ساختمان شده اید.

قفل آژیر دار نسبت به قفل هوشمند و دیجیتال از امکانات بسیار کمتری برخوردارند. قفل هوشمند درب ضد سرقت را می توان به عنوان امن ترین مدل قفل ضد سرقت مورد نصب در ساختمان ها معرفی نمود.

از دیگر محصولات در زمینه قفل دیجیتال می توان به این موارد اشاره نمود: قفل کارتی، قفل رمزدار، قفل اثر انگشتی

قفل آژیردار درب ضد سرقت

مشخصات و ویژگی های قفل آژیر دار

مسلما قفل های آژیر دار نسبت به قفل های معمولی دارای امنیت بالاتری هستند. در نتیجه توصیه می شود به جای قفل ضد سرقت معمولی از قفل های آژیر دار استفاده نمایید. از مهم ترین مشخصات و مزایای نصب قفل آژیر دار می توان به این موارد اشاره نمود:

  • اعلام خطر در صورت باز شدن درب و عدم وارد نمودن کد امنیتی
  • امکان نصب بر روی انواع درب ضد سرقت و درب ورودی
  • امکان ارسال پیام به شماره های از پیش تعیین شده در صورت ایجاد خطر
  • امکان اطلاع از میزان باتری قفل
  • امکان تنظیم مدت زمان انتظار برای وارد نمودن کد از زمان باز نمودن درب(به صورت پیش فرض 10 ثانیه در نظر گرفته شده است)
  • امکان تنظیم میزان صدای آژیر
  • جنس بدنه قفل استیل و گالوانیزه می باشد.

مشخصات و ویژگی های قفل آژیر دار

آشنایی با ساختار قفل آژیردار

قفل آژیر دار دارای سیستم دزدگیر داخلی می باشد. این قفل ها به ضربه بسیار حساس هستند. نصب قفل آژیردار در سریع ترین زمان ممکن است و با استفاده از پیچ های وجود در بسته محصول به راحتی قابل نصب بر روی درب ورودی هستند. در هنگام قفل نمودن درب با استفاده از یک بوق به شخص اطلاع داده می شود که درب قفل شده است. بعد از بسته شدن قفل حسگرهای کار شده در قفل به دو عامل واکنش نشان داده و آژیر به صدا در می آید. این دو عامل این موارد هستند:

  1. ضربه شدید به بدنه قفل و شکستن درب
  2. باز شدن درب و عدم ورود رمز در مدت زمان مشخص

منبع تغذیه مورد استفاده در این قفل ها دو عدد باتری قلمی می باشد که تا سال ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد. مصرف انرژی این محصولات بسیار پایین است در صورت اتمام باتری پیغامی به کاربر ارسال می شود.

بهترین مدل قفل ضد سرقت کدام است؟

اگر از لحاظ امنیت بخواهیم بهترین مدل قفل ضد سرقت را به شما معرفی کنیم باید در ابتدا به قفل های هوشمند اشاره نماییم. سپس قفل های آژیر دار و در مراحله آخر قفل ضد سرقت معمولی که در بازار موجود است. تنها نکته قابل توجه که باید بدانید این مورد است که قیمت قفل های هوشمند و قفل آژیردار نسبت به قفل ضد سرقت مکانیکی موجود در بازار گران تر است. اگر بودجه کافی برای خرید قفل ضد سرقت را دارید بهترین مدل قفل که می توانید خریداری نمایید، قفل هوشمند درب ضد سرقت است، انتخاب بعدی قفل آژیردار و در نهایت اگر بودجه کافی برای خرید قفل های الکترونیکی را ندارید می توانید از مدل های امن و مقاوم قفل ضد سرقت مکانیکی را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *