تشخیص قفل هوشمند استاندارد از غیراستاندارد

قفل هوشمند استاندارد بر اساس نوع و روش کنترل مدل های مختلفی دارد. به طور کلی مدل هایی که دارای صفحه کیبورد هستند و همینطور به شکل بی سیم طراحی شده اند از کاربردی ترین گزینه ها محسوب می شوند. برای شناسایی قفل هوشمند استاندارد از غیراستاندارد باید موارد زیر را در نظر بگیرید.

قفل هوشمند کیبوردی استاندارد

نوع کیبورد به کار برده شده برای قفل هوشمند استاندارد بسیار مهم است. نیاز است که قفل هوشمند کیبوردی بر اساس رمز مورد نظر ثبت شود و رمز به خاطر سپرده شود. کیبوردها در برابر سرما و گرما دچار مشکل نمی شوند و هیچ خطری ایجاد نخواهد شد. از سوی دیگر این کیبوردها وقتی خیس هستند نیز کار می کنند. اما اگر قفل هوشمند غیر استاندارد باشد کیبوردها پس از مدتی به درستی کار نمی کنند و البته که از نظر سیستم اجرایی نیز مناسب نیستند. به طور کلی کار کردن با کیبورد مشکلات خاص خود را دارد. کیبورد به صورتی طراحی شده است که شخص بتواند به سادگی قفل را باز کند. بنابراین اگر شخص در باز کردن قفل دچار مشکل باشد قطعاً مسئله ساز می شود و می توان گفت محصولی که خریداری کرده اید فاقد کیفیت است بنابراین به این موضوع دقت داشته باشید.

قفل هوشمند استاندارد

قفل هوشمند استاندارد بی سیم

قفل های هوشمند بی سیم نیاز به رمز خاصی ندارند و به واسطه تلفن همراه کار می کنند بنابراین این دسته از قفل ها اگر به درستی طراحی شده باشند نسبت به صدا حساس هستند و از طریق صدای ثبت شده فرمان باز شدن نیز دریافت می شود. دقت کنید که این قفل ها به طور کلی بر اساس مدل و سبک خود به شکل ایده آل طراحی شده اند. قفل های هوشمند بی سیم می توانند بر اساس موقعیت اجرایی بسیار خوب باشند. از یاد نبرید که این قفل ها اگر در زمان درست کار نکنند یعنی از استراتژی استاندارد برای آنها استفاده نشده است و گزینه خوبی محسوب نمی شوند بنابراین این موضوع بسیار حائز اهمیت است و باید مورد بررسی قرار بگیرد. در یک بررسی کلی مشخص شده است که این قفل ها را می توان به واسطه فرمان باز شدن یا قفل شدن کنترل کرد.

نحوه اتصال قفل هوشمند استاندارد

روش های مختلفی برای اتصال قفل هوشمند به تلفن شما وجود دارد اما هر روشی که انتخاب می شود باید به درستی عمل کند بنابراین اگر دیدید که قفل مورد نظر به سختی به تلفن همراه وصل می شود و برقراری ارتباط با مشکلات زیادی روبرو است می بایست یک سری راهکارهای جدید ارائه دهید. شما می توانید در این زمینه نرم افزار مورد نظر را روی تلفن همراه خود نصب کنید و به واسطه اپ مخصوص وضعیت قفل را کنترل کنید. اگر چنین سیستمی ایجاد نشد یعنی قفل شما دچار مشکل است و باید فکری به حال آن نمایید. از یاد نبرید که به طور کلی نرم افزار نصب شده روی تلفن همراه باید سیستم اجرایی مناسبی داشته باشد و از نظر سبک کنترل بی نظیر باشد. این موضوع می تواند بسیار خاص و قابل قبول باشد.

اگر اتصال با مشکل روبرو باشد یعنی قفل شما غیر استاندارد است و باید سعی کنید همه جوانب را در نظر بگیرید. از یاد نبرید که قفل های غیر استاندارد به طور کلی بر اساس سبک و مدلی که دارند دسته بندی می شوند. سبک این قفل ها نیز متفاوت بوده و از نظر عملکرد شرایط خاصی دارند. شما می توانید به واسطه این قفل ها بهترین عملکرد اجرایی را در نظر بگیرید.

تشخیص قفل هوشمند استاندارد از غیر

عمر باتری قفل هوشمند استاندارد

عمر باتری برای قفل هوشمند استاندارد بسیار مهم است. مشکل باتری گاه به قدری دردسرساز است که مشکلات زیادی به همراه خواهد داشت. باتری در اثر سرما و گرما خالی می شود. باتری به درستی عمل نمی کند و یا در جای خود نصب نمی شود. باتری پیش از زمان مشخص به اتمام می رسد به این ترتیب باتری ها بخش مهمی از قفل هوشمند استاندارد را تشکیل می دهند. از یاد نبرید که عمر باتری بر اساس سیستم اجرایی قفل سنجیده می شود. یعنی اگر باتری اجرای درستی نداشته باشد نمی توان گفت که قفل به درستی عمل می کند.

قفل هوشمند استاندارد باید حداقل دو سال از نظر باتری تضمین شده باشد و این موضوع پیش از خرید قفل باید ارزیابی شود. باتری های استفاده شده در قفل های هوشمند مدل های متنوعی دارند. تفاوتی ندارد که باتری از چه نوعی باشد. در هر حال کاهش سطح انرژی ذخیره شده در باتری و رسیدن به آن به حاقل باید اعلام شود. طول عمل باتری قفل هوشمند بسیار مهم است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثلاً نوع و کارکرد قفل سبب می شود تا طول عمر باتری بیشتر شود و گزینه مناسبی باشد.

سوالات رایج

آیا در بررسی قفل هوشمند استاندارد باید به باز و بسته شدن خودکار دقت کرد؟

یکی از بهترین قابلیت هایی که برای قفل های هوشمند استاندارد در نظر گرفته می شود باز و بسته شدن خودکار است. در واقع شما قفل را به صورتی تنظیم می کنید که پس از گذشت زمان مشخصی از ورود یا خروج شما به صورت خودکار قفل شود. از سوی دیگر دقت کنید که این قفل ها برای زمان هایی که گوشی هوشمند با خود به همراه دارید گزینه خوبی محسوب می شود و محدوده مکانی شما را مشخص می کند. تنظیمات قفل دیجیتال یک قابلیت عالی برای تلفن همراه هوشمند استاندارد است. این موضوع باید دقیقاً سنجیده شود و همه جوانب بررسی شود.

آیا قفل هوشمند استاندارد دارای سیستم کنترل صدا است؟

بله سیستم کنترل صدا یکی از بهترین و مجهز ترین گزینه هایی است که برای قفل هوشمند استاندارد در نظر گرفته می شود. این قابلیت به شما کمک می کند تا بتوانید وضعیت صدای ورود و خروج به منزل را بررسی کنید. یعنی دستگاه دارای پین کد گفتاری خاصی است.

تشخیص قفل هوشمند استاندارد

نتیجه گیری

برای بررسی قفل هوشمند استاندارد و غیر استاندارد باید چندین موضوع را بررسی کنید و سعی کنید برند مورد نظر را نیز ارزیابی کنید. البته که این قفل ها هم ساختار درست و واقعی دارند و هم به واسطه سیستم اجرایی به درستی سنجیده می شوند. کنترل این قفل ها باید به دقت صورت بگیرد و همه جوانب ارزیابی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *