تعمیر قفل دیجیتال

احتمالا برای همه پیش آمده که دستگاه خراب است و نیاز به تعمیر دارد. قفل‌های دیجیتال نمونه‌ای از این دستگاه‌ها هستند که از این قاعده مستثنی نیستند و در اثر عواملی مانند استفاده نادرست، ضربه، آب و هوا و غیره می‌توانند مشکلاتی را ایجاد کنند. در این صورت باید به دنبال یک مرکز تعمیر قفل دیجیتال مطمئن باشید یا خودتان قفل دیجیتال را تعمیر کنید. گروه های مختلفی این خدمات را ارائه می دهند، اما مهم ترین آنها حرفه ای بودن و تجربه اعضای تیم است. البته دو نکته وجود دارد که قبل از خرید و یا قبل از درخواست خدمات تعمیر باید به آن توجه کنید:

گارانتی محصول: تمامی مدل های قفل هوشمند دارای 1 سال گارانتی می باشند و در صورت خرید این محصولات از شرکت های معتبر می توانید در صورت وجود مشکل نسبت به تعویض محصول اقدام نمایید.

خدمات پس از فروش: در بین شرکت های مختلف، شرکت هایی هستند که خدمات پس از فروش را حق مسلم مشتریان می دانند تا با گذشت 1 سال از خرید، رضایت مشتریان، ارائه خدمات بهتر و حتی جذب مشتریان بیشتر در ایام تعطیلات را داشته باشند.

تعمیر انواع قفل دیجیتال درب

مانند هر دستگاه دیگری، قفل های دیجیتال برای جلوگیری از تعمیرات بعدی نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. اما در نهایت، همه دستگاه ها ممکن است از کار بیفتند. در این شرایط وقتی با یک تعمیرکار قفل دیجیتال تماس می گیرید و او به محل حادثه می رسد، دو راه به شما پیشنهاد می کند: تعمیر یا تعویض قفل، زیرا ممکن است برخی از قفل ها به دلیل کمبود تجهیزات و قطعات به جایی رسیده باشند که قابل تعمیر نباشند و یا حتی هزینه تعمیر بالا، رایگان برای تعمیر و مقرون به صرفه تر برای جایگزینی وجود داشته باشد.

یکی از دلایل خرابی قفل استفاده از باتری های تقلبی یا غیر اورجینال است که تاثیر مستقیمی بر روی برد و محصول دارد. همچنین این باتری ها علاوه بر برد به مغزی، زبان و سایر قسمت ها نیز آسیب می رسانند. چیزهای دیگر شامل تمیز کردن پرده ها و لوازم تمیز کردن یا آویزان کردن وسایل است.

تعمیر قفل دیجیتال

مرکز تعمیر و تنظیم انواع قفل دیجیتال

قفل های هوشمند دارای سیستم پیچیده و قطعات جدید و پیشرفته هستند و هیچکس جز تعمیر کار نمی تواند آنها را تعمیر کند پس اگر مشکلی دارید به هیچ عنوان سعی نکنید قفل ها را باز کنید. باز کردن قفل توسط افراد غیر حرفه ای باعث ایجاد مشکلات زیر می شود:

  • راه حل معتبر و عملی ارائه نمی دهد
  • هزینه افزایش می یابد
  • زمان تعمیر طولانی
  • مشکلات در حال افزایش است

در این صورت بهترین راه این است که قفل در را بردارید و به تعمیرگاه ببرید یا با شرکت مورد نیاز تماس بگیرید.

راه حل و مراحل تعمیر قفل هوشمند درب منزل

1. نصب قاب درب را بررسی کنید

قبل از انجام هر کاری، باید بررسی کنید که آیا درب به درستی به قاب وصل شده است یا خیر. اینچ و استفاده از رنگ صحیح درها و محلول لاکتیت که عیوب دیوارها را می پوشاند، سیستم قفل الکترونیکی را تحت تاثیر قرار می دهد. سپس با تنظیم درب می توانید زبانه قفل را تنظیم کنید و برای بهترین نتیجه از قفل های هیدرولیک استفاده کنید.

2. کابل را بررسی کنید

از عرض سیم بیشتر از 0.2 میلی متر استفاده کنید که می تواند جریان کافی را حمل کند و جریان می تواند به زبانه قفل برسد و عملیات قفل را به خوبی انجام دهد. سپس در قفل شدن درب، ولتاژ را با دستگاه اندازه گیری کنید، سپس برای هر در از باتری پشتیبان استفاده کنید.

تعمیر قفل هوشمند درب منزل

هزینه تعمیر قفل دیجیتال و هوشمند

تعمیر این محصولات قیمت ثابتی ندارد اما مواردی وجود دارد که روی قیمت تاثیرگذار است که عبارتند از:

  • هزینه رفت و برگشت
  • تعداد قطعات شکسته
  • برچسب را ببندید
  • هزینه قطعات
  • حق الزحمه

و غیره…

هزینه تعمیر قفل دیجیتال و هوشمند

مهمترین خدمات ارائه دهنده قفل دیجیتال چیست؟

ضمانت:

البته این روزها تمامی قفل های دیجیتال دارای گارانتی هستند و اکثر آنها یکساله هستند. اما در برخی از شرکت ها می گویند بیش از پنج سال گارانتی می دهند و وقتی به کیفیت محصولات این شرکت نگاه می کنیم می بینیم که محصولات آنها خوب نیست و نشان می دهد که گارانتی آنها نیز دروغین است. البته، می توانید آن را به روش های دیگری اندازه گیری کنید، چه گارانتی بلند مدتی که ارائه می دهند درست باشد یا خیر. به عنوان مثال: مشتریان از شرکت مورد نظر می خواهند که لیستی از مشتریانی که از خدمات گارانتی استفاده کرده اند در اختیار آنها قرار دهد و با آنها تماس بگیرند تا بدانند کجا از گارانتی استفاده کرده اند و آیا به آنها پرداخت شده است یا خیر.

پشتیبانی فنی:

قطعاً برای شما هم پیش آمده است که محصولی را خریداری کرده باشید و بعد از مدتی با مشکلات نه‌چندان خاصی روبرو شده باشد و شما بلافاصله با آن شرکت تماس گرفته باشید. اما برخورد دور از انتظار آن‌ها شما را مجبور کرده باشد با شرکت‌ها و نصاب‌های دیگری تماس داشته باشید. بنابراین ضروری است که حتماً از پشتیبانی فنی آن‌ها اطمینان حاصل شود.

برای اطلاعات بیشتر، اطلاعات قیمت و درخواست خدمات تعمیر و تعویض با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *