خانه هوشمند سامسونگ چیست؟

Samsung Smart Home یک پلت فرم اینترنت اشیا است که به شما امکان می دهد مواردی مانند چراغ ها، سرمایش و گرمایش، قفل ها و سایر دستگاه ها را از طریق تلفن خود کنترل کنید. اگر همه دستگاه‌های شما برند سامسونگ هستند، همه آنها توسط یک مدیریت برنامه کنترل می‌شوند و تنها با دسترسی به یک برنامه می‌توانید همه دستگاه‌ها را مدیریت کنید.

خانه هوشمند سامسونگ چه دستگاه هایی را می تواند کنترل کند؟

دکتر Wonpo Hong، رئیس مرکز راه حل های رسانه ای، اعلام کرد که سامسونگ قصد دارد یک اکوسیستم خانه هوشمند با انواع خدمات و پلتفرم های ابری بسازد و با پلتفرم سامسونگ یکپارچه شود. به طور خلاصه، می توانید طیف گسترده ای از محصولات و خدمات خانگی، از جمله قفل های الکترونیکی سامسونگ، حتی محصولات خارج از برند سامسونگ را بررسی کنید.

خانه هوشمند سامسونگ چیست؟

روش و کارکرد خانه هوشمند سامسونگ چیست؟

با سفارش دستگاه، سناریویی برای انجام چند کار به طور همزمان ایجاد می کنید. به عنوان مثال، هر زمان که شخصی شروع به تماشای فیلم در تلویزیون هوشمند می‌کند، نور اتاق نشیمن سامسونگ به‌طور خودکار کم می‌شود تا تجربه تماشای بهتری ایجاد کند.

علاوه بر این، با استفاده از داده‌های موقعیت مکانی، می‌تواند اطلاعات را دریافت کند و وظایف را به صورت خودکار انجام دهد. به عنوان مثال، وقتی در را باز می کنید یا به خانه نزدیک می شوید، اسکریپت ورود شما فعال می شود که چراغ، بخاری و غیره را روشن می کند. ممکن است اضافه کند.

علاوه بر این، با دسترسی مستقیم به دوربین های نصب شده در خانه، می توانید وضعیت خانه را به صورت آنلاین نظارت کنید. همچنین می توانید داده های مربوط به دستگیره هوشمند سامسونگ را بررسی کنید و بدانید چه زمانی افراد وارد می شوند یا چراغ ها را خاموش یا روشن می کنند.

از دیگر ویژگی های خانه هوشمند سامسونگ دستیار صوتی مانند سیری سوئیس است که به شما امکان ارسال دستورات به صورت صوتی را می دهد. با اپلیکیشن خانه هوشمند می توانید مصرف انرژی دستگاه های الکترونیکی در خانه خود را نیز بررسی کنید و مصرف انرژی را در طول زمان مقایسه کنید.

قفل هوشمند سامسونگ

برنامه هوشمند

این برنامه اتصال دستگاه های هوشمند را ساده و آسان می کند تا بدون خطا کار کنند. سامسونگ همیشه از روش هایی استفاده می کند تا خانه هوشمند را شخصی تر و متناسب با زندگی شما کند. به گفته سامسونگ، هدف این اپلیکیشن بهبود نحوه مدیریت زندگی کاربران با ایجاد یک پلتفرم جهانی باز و هوشمند است. سامسونگ همچنین طیف جدیدی از محصولات را برای بهبود امنیت خانه عرضه کرده است، از جمله: Smart Things CAm، Smart Things Viso، Vision، Smart Things Home Monitor را برای نظارت و کنترل زنده خانه شما ارائه می دهد.

سامسونگ همواره تلاش کرده است تا از طریق همکاری با شرکا و توسعه دهندگان قدرت بیشتری به کاربران بدهد. در SDC سال گذشته، مجموعه SmartThings Cloud تعداد خدمات و محصولاتی را که برای کاربران استفاده می کند، اعلام کرد. این ابزار علاوه بر کنترل تک تک دستگاه‌ها، به شما امکان می‌دهد مجموعه‌ای از توالی‌های خانه هوشمند فردی ایجاد کنید که فرآیندهای پیچیده را برای شما مدیریت می‌کند.

یخچال هوشمند سامسونگ

یخچال های هوشمند مدرن چیزی بیش از یک وسیله نگهداری مواد غذایی هستند. آنها می توانند در آشپزی، خرید و مصرف انرژی به شما کمک کنند. سامسونگ پیشرو در تولید یخچال هایی است که از برق و راندمان استفاده می کنند. خط یخچال های هوشمند این شرکت فناوری پیشرفته را با عملکرد چشمگیر ترکیب می کند. یخچال هوشمند سامسونگ به گونه ای طراحی شده است که زندگی را آسان تر کند، از خرید مواد غذایی گرفته تا تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی برای شام یا ناهار درست کنید.

یخچال هوشمند سامسونگ از قابلیت تبدیل متن به گفتار پشتیبانی می کند. این یک سیستم همه کاره است که یخچال های سامسونگ را هوشمندتر می کند. این سیستم دارای صفحه نمایش لمسی نصب شده بر روی درب یخچال است و گزینه های کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد. در زیر برخی از این گزینه ها را بررسی می کنیم:

به عنوان مثال، اگر از سایر دستگاه های سامسونگ مانند اجاق گاز سامسونگ استفاده می کنید، می توانید یک ارتباط بدون درز بین آنها برقرار کنید. با استفاده از این نما می توانید لیست خرید ایجاد کرده و سفارشات خود را در سبد خرید قرار دهید. با استفاده از این سیستم می توانید به یادداشت های خود دسترسی داشته باشید. با این نما می توانید موسیقی مورد نظر خود را به لطف پشتیبانی از اپلیکیشن Spadify انتخاب و پخش کنید. شما می توانید همزمان صفحه نمایش تلفن همراه خود را بر روی گوشی هوشمند خود نمایش دهید. به عبارت دیگر شما با این کار صفحه نمایش را لمس می کنید.

به طور کلی باید گفت که سازندگان یخچال های هوشمند سامسونگ راه را بسیار جدی گرفته و روش های بسیار کاربردی را برای ایجاد یک زندگی ساده تر و هوشمندتر به کار گرفتند. جهت مشاوره، طراحی، کنترل، اجرا، گارانتی و خدمات پس از فروش، برق و ساختمان هوشمند می توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

یخچال هوشمند سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *