قفل الکترونیکی درب حیاط با تضمین ایمنی

این روزها که امنیت مانند سابق نیست و سارقان راه و رسم دزدی را پیدا کرده اند، قفل الکترونیکی درب حیاط یک الزام است. قفل الکترونیکی درب حیاط برای کلان شهرها می تواند یک مکانیزم عالی جهت جلوگیری از دزدی باشد و خطرات ناشی از دزدی را به حداقل برساند.

ویژگی های قفل الکترونیکی درب حیاط

یکی از مهمترین ویژگی های قفل الکترونیکی درب حیاط، ضد ضربه بودن است. اولین اقدامی که یک سارق روی درب انجام می دهد تا آن را باز کند، وارد کردن ضربه است. پس بسیار مهم است که قفل انتخابی خاصیت ضد ضربه داشته باشد. این موضوع از چندین سال گذشته تا به امروز مورد بررسی قرار گرفته است. قفلی که برای درب حیاط انتخاب می شود باید تست و آزمایش های ضربه را پشت سر گذاشته باشد تا بتوان از آن استفاده کرد.

از دیگر ویژگی های مهم قفل الکترونیکی درب حیاط این است که نتوان به واسطه حرارت بالا، عملکرد درست و استاندارد آن را از بین برد. این موضوع به نوبه خود اهمیت زیادی داشته و باید از نظر برند به عملکرد دمایی قفل درب حیاط دقت کنید. برخی از قفل ها بر اثر حرارت زیاد ناشی از نور خورشید، کیفیت اولیه خود را از دست می دهند به هیچ عنوان نباید به سراغ چنین قفل هایی بروید چون نمی تواند اثر بخشی خوبی برای شما داشته باشد. برند قفل الکترونیکی درب حیاط بسیار مهم است. برندهای ناشناخته معمولاً مشکلات زیادی ایجاد می کنند و این مشکلات سبب می شود که قفل کیفیت اولیه را نداشته باشد.

قفل الکترونیکی درب حیاط برند ایتالیایی یک انتخاب عالی محسوب می شود و کمک می کند تا طول عمر قفل نیز بیشتر شود.

قفل الکترونیکی درب

پرفروش ترین قفل الکترونیکی درب حیاط

معمولاً قفل الکترونیکی درب حیاط اثر انگشتی پرفروش ترین گزینه محسوب می شود. افراد علاقه ای به وارد کردن رمز ندارند و ترجیح می دهند که قفل با اثر انگشت باز شود. البته قفل الکترونیکی درب حیاط مدل رمزدار نیز طراحی شده است و رمزی که برای این قفل ها به کار می رود معمولاً بی نظیر و کاربردی است. یک نکته مهم دیگر این است که قفل الکترونیکی اثر انگشتی به هیچ عنوان امکان هک ندارد. الگوریتم های به کار برده شده در این قفل به قدری قدرتمند ظاهر شده است که کمک می کند تا درب سریعاً باز شود و به طور کلی مکانیزم شناسایی دزد نیز در این قفل ها عالی ارزیابی شده است. نکته مهم دیگر این است که این قفل ها هم اجرای بهتری دارند و هم از نظر سبک و عملکرد به صورت کاربردی در نظر گرفته شده اند.

شما برای خرید قفل الکترونیکی درب حیاط باید به دنبال ایمن ترین گزینه باشید. در واقع این درب ها هم از نظر طراحی بدنه بی نظیر هستند و هم عمر طولانی دارند و سبب می شوند تا مدتها نیاز به تعویض قفل الکترونیکی درب حیاط نداشته باشید.

پرفروش ترین قفل الکترونیکی درب

کنترل تردد توسط قفل الکترونیکی درب حیاط

یکی از ویژگی های جالب قفل الکترونیکی درب حیاط این است که روی گوشی تلفن همراه نصب می شود و یا دارای دوربین است و تمام آثار جرم را ثبت و ضبط می کند. کنترل تردد توسط این قفل ها موضوع بسیار پر اهمیتی است و از سال های گذشته تا به امروز مورد ارزیابی قرار گرفته است. قفل های درب حیاط از نظر اجرایی به چندین دسته مقسیم می شوند. برخی از قفل ها موقعیت اجرایی خاصی دارند و برخی به صورت چند بخشی ارزیابی می شوند.

قفل الکترونیکی درب حیاط می بایست دارای هولوگرام باشد. در واقع تضمین کیفیت از مهمترین مزایای این قفل ها محسوب می شود. هر قفل شماره سریال خاص خود را دارد که کمک می کند استفاده از آن به خوبی صورت بگیرد.

خدمات پس از فروش که از سوی شرکت ارائه می شود از موارد مهمی است که می بایست سنجیده شود. دقت کنید که به طور کلی قفل های الکترونیکی هم سبک اجرایی خاصی دارند و هم به واسطه موقعیت خوب خود می توانند تا سال ها مورد استفاده قرار بگیرند.

کنترل تردد توسط قفل الکترونیکی

قفل الکترونیکی درب حیاط ترکیبی

شما می توانید قفل الکترونیکی درب حیاط با مکانیزم ترکیبی نیز استفاده کنید. این قفل ها علاوه بر اثر انگشت به واسطه قفل و یا سیستم چهره شناسی نیز اجرا می شوند. این قفل ها از نظر مکانیزم های داخلی به چندین دسته تقسیم شده اند. مثلاً دارای کلید های ساده و پایه برای نگهدارنده هستند. همینطور روکش قفل اجرا شده مشکی در نظر گرفته می شود که عملکرد قابل قبولی دارد و در نهایت نوبت به طراحی قفل می رسد که به شکل اصولی اجرا شده است.

مدرن ترین قفل الکترونیکی درب حیاط

سری جدید از قفل الکترونیکی درب حیاط با طراحی مدرن خود نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. طراحی مدرن این قفل ها به قدری زیبا و خاص است که سبب می شود منزل شما نیز از نظر ظاهر لوکس به نظر برسد. البته طراحی این قفل ها به نسبت گذشته وضعیت بهتری داشته و این موضوع کمک می کند تا قفل ها اثر بخشی بهتری داشته باشند.

یک موضوع مهم دیگر که باید بدانید این است که قفل های الکترونیکی معمولاً با باتری هم کار می کنند و می بایست به کیفیت باتری و طول عمر آن دقت شود. در صورت تمام شدن باتری، اگر برق قطع باشد نمی توان انتظار داشت که قفل به خوبی کار کند و مشکلات زیادی در این زمینه صورت می گیرد. نکته مهم دیگری که باید بدانید این است که بسیاری از قفل های الکترونیکی موجود در بازار از نظر طراحی شرایط متفاوت اما از نظر عملکرد از یک الگوی خاص استفاده می کنند. چه خوب است خود را درگیر هزینه های اضافی نکنید و اجازه دهید که بهترین مدل از قفل ها برای شما در نظر گرفته شود. در سال های اخیر قفل های الکترونیکی که عرضه شده است هم مکانیزم اجرایی جذابی دارند و هم به شکل ایده آل اجرا می شوند. البته که سبک اجرایی قفل های الکترونیکی بسیار خاص و درجه یک است. شما می توانید این قفل ها را با قیمت مناسب خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *