قفل کارتی کمد استخر ضد آب

قفل هایی که برای کمد استخر استفاده می شوند می بایست ساختار خاصی داشته باشند. قفل کارتی کمد استخر یکی از بهترین مواردی است که می توانید از آن استفاده کنید. حال سوال اینجاست که چرا باید از قفل های کارتی برای کمد استخر استفاده شود و چرا قفل اثر انگشتی را انتخاب نکنیم؟

چرا قفل کارتی کمد استخر را انتخاب کنیم؟

استخر یک محیط مرطوب است. رطوبتی که در استخر وجود دارد سبب می شود که بسیاری از مکانیزم ها به درستی کار نکنند. قفل کارتی کمد استخر بهترین انتخابی است که می توان با خیال راحت اجرا کرد. به طور کلی اگر شما از قفل های اثر انگشتی برای استخر استفاده کنید احتمال اینکه انگشت خیس روی پنل به درستی کار نکند بسیار زیاد است به این ترتیب چه خوب است که بدانید بهترین قفل برای استخر باید چه ویژگی هایی داشته باشد.

قفل کارتی کمد استخر ضد آب

ویژگی های قفل کارتی کمد استخر

قفل های کارتی همانطور که از نامشان مشخص است که به واسطه یک کارت مخصوص کار می کنند. یعنی شما کارت را به پنل مربوطه نزدیک می کنید و درب کمد باز می شود. این مدل از قفل ها چندان درگیر فضای مرطوب نیستند و خوشبختانه شرایطی فراهم می شود تا بتوانید از آنها استفاده کنید. بنابراین ایمنی این سبک از قفل ها بسیار بالا است و از شرایط به روز و کاملاً ایده آلی در آنها استفاده شده است. این قفل ها به طور کلی محبوبیت بالایی دارند و آسایش کاربران را تضمین می کنند.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که برای قفل کارتی کمد استخر دیده می شود این است که می بایست در برابر رطوبت مقاومت زیادی داشته باشد. به هر حال محیط استخر بسیار مرطوب است و اگر قفل به واسطه خیس شدن به درستی کار نکند یعنی محصولی که انتخاب کرده اید کیفیت خوبی نداشته و باید فکری به حال تعویض آن کنید اما اگر قفل کارتی کمد استخر با برند مشهور خریداری کنید این مشکل برای همیشه برطرف می شود و شما می توانید محصولی با کیفیت بالا را روی کم استخر اجرا کنید. دقت کنید یکی دیگر از ویژگی های مهم قفل کارتی استخر این است که هم به صورت قفل آنلاین و هم به شکل قفل آفلاین عرضه می شود که بر اساس سطح نیاز خود می توانید گزینه مناسب را انتخاب کنید.

نوع کارتی که برای قفل کارتی کمد استخر استفاده می شود باید از نظر عملکرد ثابت شده باشد یعنی کارت قابلیت اجرایی بالایی داشته باشد و سریعاً خراب نشود و از کار نیفتد بنابراین این موضوع را در خرید قفل کارتی کمد استخر جدی بگیرید و سعی کنید همه شرایط را به طور دقیق بررسی نمایید. یک موضوع مهم دیگر در مورد قفل کارتی کمد استخر، نوع نصب آن است. نصب این قفل ها به شکلی است که به سادگی از جای خود خارج نمی شود و شرایط سرقت آن بسیار کم است.

قفل کمد استخری

جدیدترین قفل کارتی کمد استخر

یکی از جدیدترین مدل های قفل کارتی کمد استخر استفاده از کارت های rfid است که نیازی به تماس ندارند. این مدل از قفل های الکترونیکی بدون نیاز به سیم کشی و به واسطه باتری کار می کنند و نصب آنها تنها به کمک چند پیچ صورت می گیرد و هیچ آسیبی به درب وارد نمی شود. از سوی دیگر این قفل ها نتیجه مطلوبی به همراه دارند و عملکرد دقیق و اصولی برای آنها دیده می شود. البته که بهتر است یک کارشناس برای نصب این قفل ها انتخاب شود تا در محل درستی نصب شوند و مشکلی نداشته باشند.

ساختار هوشمند این قفل ها به صورتی است که کارت های مخصوص برای باز شدن درب استفاده می کنند. حتی کارت ها را می توان در سایز های مختلف به عنوان جاسوئیچی و یا مچ بند نیز استفاده کرد.

به طور کلی در استخر ها اغلب از مچ بند استفاده می شود تا همیشه در دسترس باشد و شخص دیگری نتواند به کمد مورد نظر دستبرد بزند.

قفل کارتی کمد استخر مدل های متنوعی دارد و بر اساس جنس کمد طراحی می شود. این کارت ها در مدل های چوبی، فلزی و آهنی طراحی شده اند و شاخص بندی های مخصوصی دارند.

قفل کارتی کمد استخر برای کمدهای فلزی بیشتری کاربرد را دارد و به طور کلی این امر سبب می شود که این محصول در باشگاه های ورزشی و استخرها استفاده شود. ساختار فنی این قفل ها به شکلی طراحی شده است که پس از نصب روی کند، بدون کارت مشخص، به هیچ عنوان باز نمی شوند و امنیت لازم را فراهم می سازد. از سوی دیگر دقت اجرای کارت روی پنل قفل بالا بوده و رطوبت مشکلی در این راستا ایجاد نمی کند. البته قفل کارتی استخر توسط صاحب استخر تست می شود و عملکرد صحیح آن مشخص خواهد شد.

قفل دیجیتال کمدی

قیمت قفل کارتی کمد استخر

به طور کلی تعرفه ای که برای قفل کارتی کمد استخر در نظر گرفته می شود بر اساس کیفیت کار متفاوت است. اول اینکه این قفل ها در محیط هایی که رطوبت نسبتاً بالایی دارند به واسطه تکنولوژی روز دنیا اجرا می شوند. دقت کنید که این تکنولوژی ها به طور کلی به واسطه کارت کار می کنند و سبب باز و بسته شدن درب می شوند. برای اطلاع از قیمت قفل کمد استخر می بایست با کارشناسان فروش ارتباط بگیرید. اما قیمت قفل کارتی کمد استخر به نسبت قفل های باشگاهی و سازمانی و ادارات متفاوت است چون رویکرد اجرایی آن به شکلی طراحی شده است که از نظر قیمت گذاری بهترین شرایط را دارد. دقت کنید که قیمت این قفل ها از نظر سبک اجرایی متفاوت بوده و شاخص گذاری های مخصوصی برای آنها دیده می شود.

قفل کارتی کمد استخر هم ساختاری چند بخشی دارد و هم از نظر سبک اجرایی شرایط متفاوتی را پوشش می دهد و خاصیت ضد آب بودن آن به قیمتش افزوده است. البته قیمت قفل کارتی کمد استخر به نسبت گذشته با تنوع بیشتری همراه است و به شما کمک می کند تا محصولی با کیفیت را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *