قفل دیجیتال چینی بخریم یا نخریم؟

بسیاری از افراد نمی دانند که قفل دیجیتال چینی را خریداری کنند یا خیر! در واقع در مورد کیفیت قفل دیجیتال چینی بسیار تردید دارند و این موضوع به نوبه خود باعث می شود که این قفل ها از نظر کیفیت غیر قابل قبول باشند.

بدنه و مغزی قفل دیجیتال چینی

اینکه بگوییم به طور کلی قفل دیجیتال چینی کیفیت ندارد، بی انصافی کرده ایم. در چین نیز یک سری محصولات با کیفیت تولید می شود و یک سری محصولات دیگر از نظر کیفیت شرایط خاصی ندارد و این موضوع در همه جای دنیا و حتی در ایران نیز دیده می شود.

مثلاً یک شرکت چینی وجود دارد که قفلی دقیقاً مشابه با قفل هوشمند طراحی می کند یعنی از نظر بدنه این قفل ها هیچ تفاوتی با هم ندارند و شکل ظاهری آنها یکسان است. اما از تکنولوژی دیجیتال در این قفل ها استفاده نشده است. به طوری که باید دستگیره به شکل مکانیکی بالا کشیده شود و دستگاه قفل شود. از نظر شکل ظاهری این قفل ها بسیار مشابه با مدل های دیجیتال هستند. در زمان خرید قفل چینی باید دقت کنید که گول این قفل ها را نخورید چون مکانیزم هوشمند در آنها به کار نرفته است. اما سوال اینجاست که چرا عده ای به سراغ قفل دیجیتال چینی با همین ساختار می روند؟

دقت کنید که گاه شخص بودجه کافی برای خرید قفل دیجیتال اصل ندارد اما می خواهد ظاهر منزل یا محل کار وی به شکلی به نظر برسد که سارقان فکر کنند که از سیستم دیجیتالی برای مکان مورد نظر استفاده شده است به این ترتیب شخص تصمیم می گیرد که قفل دیجیتال چینی با مغزی مکانیکی و با قیمت ارزان خریداری کند. مکانیزم این قفل ها بسیار ساده بوده و مصرف باتری آنها نیز کم است و هزینه بالایی در بر نمی گیرد. به طور کلی قفل دیجیتال چینی دارای سه زبانه مخصوص است و زبانه های به کار رفته بر اساس سبک قفل سنجیده می شوند.

مغزی قفل دیجیتال

 

قیمت قفل دیجیتال چینی

قیمت قفل دیجیتال چینی به نسبت برندهای دیگر ارزانتر است. بررسی ها مشخص کرده است که این قفل ها در مدل های متنوعی عرضه می شوند و هر یک آپشن خاص خود را دارند. قفل دیجیتال چینی با کیفیت، قیمت بالایی دارد و البته که از نظر سبک اجرایی متنوع هستند.

قیمت قفل چینی بر اساس کیفیتی که دارد سنجیده می شود یعنی برخی از قفل ها بسیار ارزان هستند و برخی دیگر از مکانیزم هوشمند بهره برده اند و قیمتشان گرانتر است. از یاد نبرید که این قفل ها به طور کلی برای همه نیازها دسته بندی می شوند.

قفل دیجیتال چینی

ویژگی های بهترین قفل دیجیتال چینی

اگر قصد شما انتخاب قفل دیجیتال چینی است باید به سراغ بهترین ها بروید تا تضمین کیفیت فراهم شود. شاید خرید قفل دیجیتال کمی عجیب به نظر برسد اما به طور کلی این قفل ها ساختاری حرفه ای دارند و از نظر سبک اجرایی به صورت کاملاً کاربردی طراحی شده اند. قفل دیجیتال چینی با کیفیت دارای بدنه قوی است، مغزی به کار برده شده در آن با ضربه و یا حرارت دچار آسیب نمی شود. از سوی دیگر این قفل ها از نظر سبک اجرایی نیز متفاوت هستند یعنی طراحی ظاهری و بدنه قفل های دیجیتال به نسبت قفل های دیگر متفاوت ارزیابی شده است. از سوی دیگر این قفل ها به شکل ترکیبی نیز اجرا می شوند یعنی به صورت اثر انگشتی بوده و هم کارتی عرضه می شوند.

قفل دیجیتال چینی بخریم یا نخریم؟

 

سوالات متداول برای خرید قفل دیجیتال چینی

آیا قفل دیجیتال چینی دارای سیستم قفل کودک است؟

در برخی از مدل های قفل دیجیتال چینی به ندرت دیده می شود که از قفل کودک استفاده شه است. درر واقع دکمه امنیتی برای آن اجرا شده است به طوری که کودکان و یا افراد سالمند و کسانی که دچار آلزایمر هستند درگیر مشکلات خاصی نشوند. دقت کنید که به طور کلی قفل دیجیتال بدون قفل کودک طراحی می شود اما برخی از برندها این مکانیزم را اجرا کرده اند و در این زمینه بسیار موفق ظاهر شده اند.

آیا قفل دیجیتال چینی خدمات پس از فروش دارند؟

یکی از موضوعاتی که در خصوص قفل دیجیتال چینی دیده می شود خدمات پس از فروش است. شاید موضوع خدمات پس از فروش به نوبه خود چندان برای قفل دیجیتال چینی مطرح نباشد اما برخی از برندهای چینی ادعا دارند که برای قفل های هوشمند در مدل های خاص یک سری خدمات پس از فروش در نظر گرفته اند که سبب می شود کار وضعیت بهتری داشته باشد. البته تضمین کیفیت بهتر از خدمات پس از فروش است و در این زمینه شرایط خاصی مطرح شده است که باید سنجیده شود.

چطور بهترین قفل دیجیتال چینی را خریداری کنیم؟

برای خرید بهترین قفل دیجیتال چینی شاید بهتر باشد فروشگاهی را انتخاب کنید که به شما تضمین کیفیت دهد. دقت کنید که به طور کلی قفل های دیجیتال چینی که در فروشگاه های مختلف عرضه می شوند کیفیت متفاوتی دارند برخی از آنها گران قیمت هستند و برخی نیز قیمت بسیار ارزانی دارند. قفل چینی ارزان قیمت معمولاً پیشنهاد نمی شود چون مکانیزم اجرایی آن قابل قبول نیست اما اگر قفل مورد نظر از نظر قیمت و کیفیت شرایط خوبی داشته باشد قطعاً انتخاب خوبی خواهد بود.

جمع بندی

در سال های اخیر محصولات چینی که در بازار عرضه شده اند بسیار گسترده بوده و ایرانیان نسبت به برند چینی شرایط خوبی را فراهم ساخته اند اما شاید بررسی این موضوع که محصولات چینی چقدر می تواند با کیفیت باشد کمی عجیب به نظر برسد. یک نکته پر اهمیت که باید در مورد آن بدانید این است که به طور کلی قفل چینی در صورتی که از نظر جنس مغزی و بدنه تضمین شده باشد قابل قبول است در غیر این صورت دوام بالایی نخواهد داشت. نصب و اجرای قفل دیجیتال چینی نیز آسان است و مشکلی در این راستا دیده نمی شود. شما می توانید این محصولات را با قیمت واقعی و کیفیت خوب خریداری کنید و شرایط خرید را نیز مورد ارزیابی قرار دهید تا رضایت کامل وجود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *